|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Teplé starty
Ahoj,jde o škodu 105, mám problém se starty na teplý motor. Když přijedu s rozpáleným motorem, tak musím startovat s plným plynem. Myslím si, že jde o přehřáté sací potrubí. Jak to řešíte? Nebo myslíte že to je něčím jiným?
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
12.4.12, 06:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6586 Bydliště: Kosice
|
Re: Teplé starty
teply motor sa ma startovat so stlacenym plynom. ale ak to aj potom startuje dlho a tazkopadne, tak mas vysoku hladinu benzinu v karburatore.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
12.4.12, 06:46 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Teplé starty
Tak-tak, preplavuje ti karbec, máš vysokú hladinu v plavákovej komore, motor sa potom uchlasce. Buď deravý plavák, alebo netesná prívodný ventil vo víku karbu.
Mimochodom, keď zhaneš horúci motor a po pár sekundách štartuješ, ide to v pohode?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
12.4.12, 10:05 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6586 Bydliště: Kosice
|
Re: Teplé starty
nemusi sa nutne preplavovat, staci, ze vsetko funguje v poriadku, ale nosik na plavaku je nastaveny zle a auto ma vysoku hladinu. pak sa to pri teplom starte uchlastava.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
12.4.12, 10:26 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: Teplé starty
Pokud teplý motor zhasnu a například po minutě nastartuju, je to v pořádku. Problém je když chci odjet třeba po 10 nebo 15 minutách. Já si stále myslím že je to vyhřátým sacím potrubím. Byl sem to teď kontrolovat a hladina benzínu v plovákové komoře je v pořádku. 21,5mm od vrhního víka jako první kontrola. Jako 2.kontrola sem udělal podle andrta. Kulatinu mezi plovák a víko s těsněním ve svislé poloze a musí se tak akorát dotýkat kuličky na pérku. Taky v pořádku.
Prechlastaný to bejt nemůže když to jedině nastartuju s plným plynem, kdy směs je bohatší.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
12.4.12, 11:34 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Teplé starty
S plným plynom tam ide aj viac vzduchu, presne tak sa štartuje prechlastaný motor. Ako to popisuješ, bude sa ti to na 99% prechlastávať a ak máš hladinu Ok, tak to bude ten ventil, resp. plaváka, ako píšem.
@Ventil - pravda, ale nastavenie hladiny sa nezmení samo od seba.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
12.4.12, 16:18 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: Teplé starty
ferrari: Přece kdyby byl špatnej ventil, nebo prasklej plovák nebo něco, tak to prostě drží hladinu jinou. Já sem to ale měřil.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
12.4.12, 20:58 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Teplé starty
Jakou to ma spotrebu oleje? Po tomto tezkem nastartovani, neobevi se ti za autem cerny oblacek? Napada me jeste, jestli nemas extreme vybehane voditka na ventilech..pri teplem a namazanem motoru kolem nich protece zahraty (ridky) olej do valcu a kanalu, a ten potom nechce chytit a pak to muze delat takove vylomeniny..ale to je az posledni extremni pripad
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
12.4.12, 22:13 |
|
|
DefiantM
Příspěvky: 35 Bydliště: Jihlava
|
Re: Teplé starty
Mám s Š120 úplně stejný problém, horší to ještě je když auto stojí do kopce. Když jezdím s autem jednou za čas tak se to moc neprojevuje ale když jezdím denně tak je to startování za tepla dost nepříjemný - po 1-2 min v pohodě ale jak to stojí tak 15-20 min tak to jen tak tak chytne na druhý-třetí pokus. Taky mi bylo řečeno, že to je plovákem nebo těsněním ale ještě jsem se nedostal k opravě....
|
13.4.12, 09:21 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: Teplé starty
Jojo, jak to nastartuje tak to vyfoukne šedý kouř čím by to sakriš bylo :/ .... spotřeba oleje nevim, ale měním jednou za rok olej po 5-7 tis od max není ani na min. je tak ve třetině, tak jestli 2dcl/1000km, což ještě netěsnostma, tak spotřeba skoro žádná. mám tam 10W-40, tak je ještě řidší a spotřeba by mohla být vyšší.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
14.4.12, 18:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|