Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
jakej zakl.predstih.. https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2829 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kachnis [ 14.12.06, 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | jakej zakl.predstih.. |
ahoj tak me tak napadlo, jakej bych mel mit asi tak zakl. predstih, dneska se mi to tak nejak rozlozilo v hlave... 120LS ma mit 3-7 st. , a skoda 110R ma mit 7 +- 1 st.. a jak bych to mel mit ja a jak se to pohejbe podle paliva = jakej predstih na 95 oktanu a jesli by nebylo lepsi vic oktanu.. treba 96, 97,98... a jakej potom prestih.... ted mam predstih 5st. a palivo 98oktanu... |
Autor: | slovacek.milos [ 14.12.06, 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
když ti to vrtá v hlavě tak je nejlepší dlouhodobý výzkum, dej třeba pět základní a pak přidávej a jak ti začnou práskat ventily při přidání, tak uber, udělej si značku a přidávej po milimetrech, 95 oktanů je pěkná věc, ale když kontrolujou celnící benzínky tak snad 50% ředí, tak bych to viděl spíš nastavit co ten motor chce a ty ventily musí mírně být slyšet při přidání a pak se to ztratí miloš |
Autor: | ferrari [ 15.12.06, 17:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Daj základný predstih...hm, keď si začínam myslieť, že nastaviť to bez stroboskop. lampy sa nedá. Nastavil som si totiž raz základný pr. podľa mňa na -9 st. (vzdialenosť kontaktov prerušovača som mal 0,4mm), prišiel som za pánom, kt dlhé roky nastavuje motory, zmeral mi to strob. a výsledok - 0 st (aj mi bolo divné, že motor neklepne. nastavil mi to Menil som potom rozdeľovač, zasa som nastavil 0,4 ramienka, dal som -7 st predstih, idem za tým pánom...merá....-20 st...a to pritom povedal, že uhol zopnutia mám OK - ca 50 st Potom ako to je??? Inak, myslím (ale už sa to tu niekde preberalo), že max. odporúčaný zákl. predstih je cca 10 st. (inak aj ke´d som mal tých 20 auto šlo super), takže by som to nastavoval ako píše MS, ale nad 10 by som nesiel... celkovo som markantné rozdiely 0 vs 9 a 9 vs. 20 nepostrehol.... |
Autor: | kdoasi [ 16.12.06, 00:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: Daj základný predstih...hm, keď si začínam myslieť, že nastaviť to bez stroboskop. lampy sa nedá. Nastavil som si totiž raz základný pr. podľa mňa na -9 st. (vzdialenosť kontaktov prerušovača som mal 0,4mm), prišiel som za pánom, kt dlhé roky nastavuje motory, zmeral mi to strob. a výsledok - 0 st (aj mi bolo divné, že motor neklepne. nastavil mi to Menil som potom rozdeľovač, zasa som nastavil 0,4 ramienka, dal som -7 st predstih, idem za tým pánom...merá....-20 st...a to pritom povedal, že uhol zopnutia mám OK - ca 50 st Potom ako to je??? Inak, myslím (ale už sa to tu niekde preberalo), že max. odporúčaný zákl. predstih je cca 10 st. (inak aj ke´d som mal tých 20 auto šlo super), takže by som to nastavoval ako píše MS, ale nad 10 by som nesiel... celkovo som markantné rozdiely 0 vs 9 a 9 vs. 20 nepostrehol.... Asi jsi pouzival nejaky vrakoidni rozdelovac, rozdil 0/9/20 je u normalne fungujiciho rozdelovace velmi markantni |
Autor: | paradio [ 16.12.06, 08:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já nastavuju předstih stoboskopem a to bys nevěřil jak se ta značka na řeminici pohybuje, lítá od nastavený hodnoty v romezí +- 4°. Je to mormální a proto jemně dolaďuju podle subjektivního pocitu jak se ten motor rozbíhá, jak jse za plynem a jak si občas zaklepe. |
Autor: | ferrari [ 17.12.06, 18:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ani jeden z tých rozdeľovačov nebol vrakoidný...to je na 100 pro... a ozaj zaujímavé je, že čo sa týka chodu motora, nepostrehol som žiadne rozdiely pri 0 st, 9 st, 20 st - akurát pri 20 st to sem-tam kleplo....nechcelo sa mi veriť, že to bolo 20 st. podľa mňa by vtedy už mal mať motor problémy...ale nastavoval mi to pán, kt. celý život nič iné nerobí a verím mu... |
Autor: | kdoasi [ 17.12.06, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: Ani jeden z tých rozdeľovačov nebol vrakoidný...to je na 100 pro... a ozaj zaujímavé je, že čo sa týka chodu motora, nepostrehol som žiadne rozdiely pri 0 st, 9 st, 20 st - akurát pri 20 st to sem-tam kleplo....nechcelo sa mi veriť, že to bolo 20 st. podľa mňa by vtedy už mal mať motor problémy...ale nastavoval mi to pán, kt. celý život nič iné nerobí a verím mu... No mel jsem jeden prerusovac, ktery po roztoceni predstih ubiral a ne pridaval. Proc to delal nevim - vymenil sem ho. K chodu motoru - zalezi jak si toho vsimas - zkus si vyhlednout nejaky kopecek a vyjet ho se spravnym predstihem a dvacetistupnovym predstihem |
Autor: | Bukaj [ 18.12.06, 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nedávno jsem do dvou aut dával ETZ. U mé 130ky je dost poznat změna předstihu o +-5° U máminé 120ky je vcelku fuk, jestli tam je 0°, nebo 20°, jede to furt stejně Tak nevim, no... |
Autor: | kdoasi [ 18.12.06, 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: U máminé 120ky je vcelku fuk, jestli tam je 0°, nebo 20°, jede to furt stejně Tak nevim, no... U zdraveho motoru to fuk neni. 0 je moc maly predstih, 20 prilis velky, oboji ubira vykon, proto se mozna zda, ze zadny rozdil neni (jede to oboji stejne spatne). |
Autor: | ferrari [ 18.12.06, 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pozor, nepostrehol som rozdiel pri zmene z 0 na 9 st, rovnako nie pri zmene z 20 na 9 (či 7, už si ani nepamätám)....žiadne z 20 na 0...a áno, na tých údajných 20 to sem tam klepalo (ale tak 5 zaklopaní pri prudkom pridaní źrýchľovaní - na plný kotol - z nízkych otáčok....nikdy som sa nedostal k tomu, žeby mi v kopci klopal motor (aspoň nie s týmto Favo motorom), nechodím do kopca s plynom na podlahe a s vysokým zaradeným stupňom....plyn na podlahe mám iba pri max. akcelerácii...a vtedy nemám nízke otáčky... |
Autor: | patrik-hp [ 24.12.06, 00:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dej tam předstih základní, toho motoru který tam máš a dej tam též i málo jetý originální rozdělovač toho typu.A bude to dobré...Ladit se ti vyplatí jen tehdy,pokud máš tak překopanej motor,že rozdíl od série rozeznáš pouhým okem,pouhým uchem .Tím myslím upravenej... A proč pochybuju?protože benzín dnes není nejlevnější |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |