Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Jaky je to typ?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=28460
Stránka 1 z 1

Autor:  jakubmuller [ 1.1.12, 22:05 ]
Předmět příspěvku:  Jaky je to typ?

Zdravim
potřeboval bych poradit o jaký jde motor a z jakého typu škodovky je?
-mám ho ve 120L ale originalni to urcite neni je mozny ze je i ze skoda 100 ale nevim
tady je foto :
http://img7.rajce.idnes.cz/d0703/5/5502/5502175_0d093c0cd1ff4064f64a861943fb6455/images/SDC14721.jpg
díky

Autor:  CROWACK [ 1.1.12, 22:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaky je to typ?

Je to škoda 100 viz http://www.skoda110r.cz/article.php?id=461

Autor:  ferrari [ 2.1.12, 06:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaky je to typ?

Otázka je, či nie je preklepnuté, lebo tie okraje poľa pre číslo na mňa nepôsobia nejak dôveryhodne. Otázka je, kto by to prečo robil, ale mohlo to byť urobené v minulosti, z bohvieakých dôvodov...

Autor:  jakubmuller [ 2.1.12, 11:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaky je to typ?

nevim kdyz sem auto koupil tak uz tam motr byl...je to od nejakho duchodce a cislo motoru v technicaku neni evidovano...takze jestli zadřel motor nebo neco a pak ho vyměnil...tezko rict ale veci jako karbec vyfuk ..atd sou ze 12O a motor jede dost pěkně...

Autor:  Viky [ 2.1.12, 11:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaky je to typ?

Ja mel takhle ustrojenou 1000MB, chodilo to slusne, jestli jezdi, tak bych to neresil.

Tenkrat se mi dokonce povedlo to nechat zapsat do TP a snizili mi na tom zaklade povinny ruceni, ale dneska by to uz neslo.

Autor:  jakubmuller [ 2.1.12, 12:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaky je to typ?

ja to neřešim ale jen sem to chtěl vědět... abych měl klidný spaní :D
a kdyz je motor ze 1OOky tak abych vedel kdyz budu neco do motoru kupovat abych vzal ty spravny věci

Autor:  Bukaj [ 2.1.12, 12:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaky je to typ?

Jo, vypadá to na původní číslo, přeražené nebude na 90% :)
Š 100 :)

Autor:  Kachnis [ 5.1.12, 22:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaky je to typ?

hm, ja bych nerek ze to je stovka, myslel bych neco novejsiho podle hrubosti nalitku vodni pumpy..motor 120 z roku 77 ma ten nalitek hladky, az motory pozdejsi to maj takhle hrube

Autor:  Bukaj [ 5.1.12, 23:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaky je to typ?

Nejsem si jist, ale ten nálitek měly MBčka hladký a vyztužený žebrem a 100/110 a výše už měly bez žebra a s tou krupičkou, tedy aspoň myslím. Těmi MB jsem si jist a taky mám jeden motor ze stovky a ten vypadá stejně, jak 120...

Autor:  CROWACK [ 8.1.12, 16:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaky je to typ?

i v 80. letech bylo mozne koupit blok motoru na s100 jako nahradni dil. Technologie liti se uz ale asi zmenila a pak narazis na takove veci. Je to jako na jawe 250 tlakove odlivane bloky, misto aby to byl odlitek do pisku.

Autor:  Bukaj [ 9.1.12, 21:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaky je to typ?

Tady to nebude technologií lití - už od padesátých let se v CS odléval hliník tlakově, masově se toho využilo právě u vozů 1000MB v nové fabrice v Mladé Boleslavi :)
A stovky (od modelu 73 zaručeně, starší nevím) opravdu mají nálitek - koleno bloku pod vodní pumpou stejného vzezření, jako 105/120/130 :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/