Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Jaky je to typ? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=28460 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jakubmuller [ 1.1.12, 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | Jaky je to typ? |
Zdravim potřeboval bych poradit o jaký jde motor a z jakého typu škodovky je? -mám ho ve 120L ale originalni to urcite neni je mozny ze je i ze skoda 100 ale nevim tady je foto : http://img7.rajce.idnes.cz/d0703/5/5502/5502175_0d093c0cd1ff4064f64a861943fb6455/images/SDC14721.jpg díky |
Autor: | CROWACK [ 1.1.12, 22:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jaky je to typ? |
Je to škoda 100 viz http://www.skoda110r.cz/article.php?id=461 |
Autor: | ferrari [ 2.1.12, 06:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jaky je to typ? |
Otázka je, či nie je preklepnuté, lebo tie okraje poľa pre číslo na mňa nepôsobia nejak dôveryhodne. Otázka je, kto by to prečo robil, ale mohlo to byť urobené v minulosti, z bohvieakých dôvodov... |
Autor: | jakubmuller [ 2.1.12, 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jaky je to typ? |
nevim kdyz sem auto koupil tak uz tam motr byl...je to od nejakho duchodce a cislo motoru v technicaku neni evidovano...takze jestli zadřel motor nebo neco a pak ho vyměnil...tezko rict ale veci jako karbec vyfuk ..atd sou ze 12O a motor jede dost pěkně... |
Autor: | Viky [ 2.1.12, 11:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jaky je to typ? |
Ja mel takhle ustrojenou 1000MB, chodilo to slusne, jestli jezdi, tak bych to neresil. Tenkrat se mi dokonce povedlo to nechat zapsat do TP a snizili mi na tom zaklade povinny ruceni, ale dneska by to uz neslo. |
Autor: | jakubmuller [ 2.1.12, 12:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jaky je to typ? |
ja to neřešim ale jen sem to chtěl vědět... abych měl klidný spaní a kdyz je motor ze 1OOky tak abych vedel kdyz budu neco do motoru kupovat abych vzal ty spravny věci |
Autor: | Bukaj [ 2.1.12, 12:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jaky je to typ? |
Jo, vypadá to na původní číslo, přeražené nebude na 90% Š 100 |
Autor: | Kachnis [ 5.1.12, 22:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jaky je to typ? |
hm, ja bych nerek ze to je stovka, myslel bych neco novejsiho podle hrubosti nalitku vodni pumpy..motor 120 z roku 77 ma ten nalitek hladky, az motory pozdejsi to maj takhle hrube |
Autor: | Bukaj [ 5.1.12, 23:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jaky je to typ? |
Nejsem si jist, ale ten nálitek měly MBčka hladký a vyztužený žebrem a 100/110 a výše už měly bez žebra a s tou krupičkou, tedy aspoň myslím. Těmi MB jsem si jist a taky mám jeden motor ze stovky a ten vypadá stejně, jak 120... |
Autor: | CROWACK [ 8.1.12, 16:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jaky je to typ? |
i v 80. letech bylo mozne koupit blok motoru na s100 jako nahradni dil. Technologie liti se uz ale asi zmenila a pak narazis na takove veci. Je to jako na jawe 250 tlakove odlivane bloky, misto aby to byl odlitek do pisku. |
Autor: | Bukaj [ 9.1.12, 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jaky je to typ? |
Tady to nebude technologií lití - už od padesátých let se v CS odléval hliník tlakově, masově se toho využilo právě u vozů 1000MB v nové fabrice v Mladé Boleslavi A stovky (od modelu 73 zaručeně, starší nevím) opravdu mají nálitek - koleno bloku pod vodní pumpou stejného vzezření, jako 105/120/130 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |