Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Vačka do facka
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2883
Stránka 1 z 1

Autor:  DRYVER [ 19.12.06, 09:29 ]
Předmět příspěvku:  Vačka do facka

Cau lidi nevite za kolik se da sehnat vacka, ktera se davala do tech poslednich favoritu (silnejsi verze 50kw zhruba nebo kolik to bylo) Nebo kolik by stala nova... Pokud nekdo neco podobneho resil nebo dokonce kupoval tak by me zajimalo s cim mam pocitat. Dik mooc

Autor:  Kachnis [ 19.12.06, 10:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vačka do facka

ja ji kupoval za 2098 Kc v mototechne,k tomu 260 korun rozvodovej retez ČZ, 28Kc tesneni pod vanu a asi 3kc tesneni pod predni viko motoru a 18kc tesneni pod viko rozv.tycek..

Autor:  Jarda S. [ 19.12.06, 10:13 ]
Předmět příspěvku: 

+36kč za gufero pod řemenici

Autor:  DRYVER [ 19.12.06, 14:30 ]
Předmět příspěvku: 

Dik moc za orientaci ceny... Jeste bych mel dotaz jak moc to bylo pak vykonejsi ci to nebylo ani poznat ten rozdil..

Autor:  Nepér [ 19.12.06, 15:10 ]
Předmět příspěvku: 

http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2819

Autor:  spartra [ 19.12.06, 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

254, zhruba 1800kč 8)

Autor:  ferrari [ 19.12.06, 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Dik moc za orientaci ceny... Jeste bych mel dotaz jak moc to bylo pak vykonejsi ci to nebylo ani poznat ten rozdil..


Ja mám 254/254 vačku z Feldy 50 kW a môžem povedať, že motor je do cca 3000 ot vlažný, začne naplno ťahať kdesi od 3500 ot a je tam ozaj razantný nástup...ale porovnať to nemôžem (nejazdil som so sériovou vačkou), len si myslím, že origo Favo motor ťahá kdesi od 2500 do 4000, potom už to nie je ono. Jazdil som so sériovými favoritmi, bola to bieda, žiadna živosť vo vysokých otáčkach...s touto vačkou je to super...

Autor:  David [ 19.12.06, 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
DRYVER píše:
Dik moc za orientaci ceny... Jeste bych mel dotaz jak moc to bylo pak vykonejsi ci to nebylo ani poznat ten rozdil..


Ja mám 254/254 vačku z Feldy 50 kW a môžem povedať, že motor je do cca 3000 ot vlažný, začne naplno ťahať kdesi od 3500 ot a je tam ozaj razantný nástup...ale porovnať to nemôžem (nejazdil som so sériovou vačkou), len si myslím, že origo Favo motor ťahá kdesi od 2500 do 4000, potom už to nie je ono. Jazdil som so sériovými favoritmi, bola to bieda, žiadna živosť vo vysokých otáčkach...s touto vačkou je to super...
No stím bych tak nesouhlasil mam formana 50kW a právě od 4000 do 6000ot/min to tahá nejvíce.

Autor:  slovacek.milos [ 19.12.06, 22:35 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
+36kč za gufero pod řemenici

prosímtě a kde je na vačce gufero pod řemenicí to jsem zatím ještě nenašel miloš

Autor:  DRYVER [ 19.12.06, 22:57 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Sadra17 píše:
+36kč za gufero pod řemenici

prosímtě a kde je na vačce gufero pod řemenicí to jsem zatím ještě nenašel miloš


Nejspis myslel ze kdyz uz to mas rozdelany a mas sundany "prsa" tak ze tam das i nove gufero pod remnici u klikovky at to je kompletne pretesneny.

Autor:  slovacek.milos [ 19.12.06, 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

jo chápu miloš

Autor:  ferrari [ 21.12.06, 11:16 ]
Předmět příspěvku: 

David píše:
ferrari píše:
DRYVER píše:
Dik moc za orientaci ceny... Jeste bych mel dotaz jak moc to bylo pak vykonejsi ci to nebylo ani poznat ten rozdil..


Ja mám 254/254 vačku z Feldy 50 kW a môžem povedať, že motor je do cca 3000 ot vlažný, začne naplno ťahať kdesi od 3500 ot a je tam ozaj razantný nástup...ale porovnať to nemôžem (nejazdil som so sériovou vačkou), len si myslím, že origo Favo motor ťahá kdesi od 2500 do 4000, potom už to nie je ono. Jazdil som so sériovými favoritmi, bola to bieda, žiadna živosť vo vysokých otáčkach...s touto vačkou je to super...
No stím bych tak nesouhlasil mam formana 50kW a právě od 4000 do 6000ot/min to tahá nejvíce.


Lenže máš vstrekovanie (to dokáže hádam vo vysokých otáčkach lepšie plniť) a máš vačku 248/248 (jednoducho už pre 50 kW verziu...a to čo som písal, platí pre klasické karbec verzie...jednoducho origo vačka a vačka 254/254 musí byť veľký rozdiel...

Autor:  David [ 21.12.06, 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
David píše:
ferrari píše:
DRYVER píše:
Dik moc za orientaci ceny... Jeste bych mel dotaz jak moc to bylo pak vykonejsi ci to nebylo ani poznat ten rozdil..


Ja mám 254/254 vačku z Feldy 50 kW a môžem povedať, že motor je do cca 3000 ot vlažný, začne naplno ťahať kdesi od 3500 ot a je tam ozaj razantný nástup...ale porovnať to nemôžem (nejazdil som so sériovou vačkou), len si myslím, že origo Favo motor ťahá kdesi od 2500 do 4000, potom už to nie je ono. Jazdil som so sériovými favoritmi, bola to bieda, žiadna živosť vo vysokých otáčkach...s touto vačkou je to super...
No stím bych tak nesouhlasil mam formana 50kW a právě od 4000 do 6000ot/min to tahá nejvíce.


Lenže máš vstrekovanie (to dokáže hádam vo vysokých otáčkach lepšie plniť) a máš vačku 248/248 (jednoducho už pre 50 kW verziu...a to čo som písal, platí pre klasické karbec verzie...jednoducho origo vačka a vačka 254/254 musí byť veľký rozdiel...
Ale já nemám vačku 248/248 tu mněla 136X a 135B ale já mám motor 136B který je už ve felicii a ta má vačku 254/254. :wink:

Autor:  ferrari [ 21.12.06, 22:40 ]
Předmět příspěvku: 

David píše:
ferrari píše:
David píše:
ferrari píše:
DRYVER píše:
Dik moc za orientaci ceny... Jeste bych mel dotaz jak moc to bylo pak vykonejsi ci to nebylo ani poznat ten rozdil..


Ja mám 254/254 vačku z Feldy 50 kW a môžem povedať, že motor je do cca 3000 ot vlažný, začne naplno ťahať kdesi od 3500 ot a je tam ozaj razantný nástup...ale porovnať to nemôžem (nejazdil som so sériovou vačkou), len si myslím, že origo Favo motor ťahá kdesi od 2500 do 4000, potom už to nie je ono. Jazdil som so sériovými favoritmi, bola to bieda, žiadna živosť vo vysokých otáčkach...s touto vačkou je to super...
No stím bych tak nesouhlasil mam formana 50kW a právě od 4000 do 6000ot/min to tahá nejvíce.


Lenže máš vstrekovanie (to dokáže hádam vo vysokých otáčkach lepšie plniť) a máš vačku 248/248 (jednoducho už pre 50 kW verziu...a to čo som písal, platí pre klasické karbec verzie...jednoducho origo vačka a vačka 254/254 musí byť veľký rozdiel...
Ale já nemám vačku 248/248 tu mněla 136X a 135B ale já mám motor 136B který je už ve felicii a ta má vačku 254/254. :wink:


Potom nechápem, s čím nesúhlasíš, však si potvrdil to, čo som napísal ja....

Autor:  patrik-hp [ 23.12.06, 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

Kucííí.mám nápad.Co kdyby jste si za ty 2000,- pořídili přebroušený vačky a né ty sériový výplody...Tím nechci dělat kšefty brusičům a motorářům,ale je to o něčem jiným.A nemusíte na vrkovištích nebo v prodejnách vyžadovat 254 ale prostě donesete 230tku a odnesete si 260tku... :wink: Jen táák,slovo do pranice.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/