Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
za studena nechce dobre štartovať škoda 120l https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2921 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | mrpichanda [ 21.12.06, 18:54 ] |
Předmět příspěvku: | za studena nechce dobre štartovať škoda 120l |
prosim vas poradte čo mam stym nechce mi dobre štartovať aj jej nataham ac pumpov ale nic musim poriadne nacukat plinom a potom startovat az tak na 5 krat chiti a zdochne a potom už ide normalne chvilu na sitiči vypnem a hned drži volnobeh a ked vypnem a znova naštartujem na prvy krat tak neviem čo stym može biť predstih mam dobri a karbik nastaveny pred mesiacom robil emisnu aj pred emisnou mi to robilo |
Autor: | slovacek.milos [ 21.12.06, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
potřebuje to nažrat benzínu si tam dej větší trysku sytiče , protože máš utažený hodně volnoběh miloš |
Autor: | mrpichanda [ 22.12.06, 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | re |
to vtom nebude chodilo to normalne a volnobeh mam tak 900 |
Autor: | Šemik [ 22.12.06, 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Špatné studené starty způsobeje třeba nízká hladina v plovákové komoře... |
Autor: | barton [ 22.12.06, 17:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky si přejeď nějakým měřidlem víko karburátoru,může být křivý |
Autor: | Bukaj [ 22.12.06, 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
A když už budeš mít víko dole, tak pořádně vyčisti karbec a vyfoukej tlakovým vzduchem |
Autor: | ferrari [ 22.12.06, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
1. hladina paliva 2. krivé víko . . . ale to už bolo spomenuté... |
Autor: | slovacek.milos [ 22.12.06, 22:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: re |
mrpichanda píše: to vtom nebude chodilo to normalne a volnobeh mam tak 900 snad máš šroub bohatosi směsi, kterým se dá utáhnout palivo a chudou směs potáhnout do otáček vzduhem, takže otáčky máš OK ale při startu ti to chybí miloš |
Autor: | patrik-hp [ 23.12.06, 00:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Znovu .Když přijdeš k autu co uděláš než zapneš klíč a spustíš starter?..... |
Autor: | mrpichanda [ 25.12.06, 17:00 ] |
Předmět příspěvku: | re |
no napumpujem ac pumpou a potom idem štartovať |
Autor: | Šemik [ 25.12.06, 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
je to též možná způsobeno opotřebenými kontakty v rozdělovači.... |
Autor: | ferrari [ 25.12.06, 19:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
teoreticky ešte aj sviečky... |
Autor: | Petr Němec [ 26.12.07, 11:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
ahoj, mám úplně stejnej problém.. Š105 r.v. 88, najeto 55tkm, motor krom startů šlape výborně, spotřeba kolem 7l/100 nový palec, nová kladívka, karburátor měněný + nové těsnění, zkroucený by být neměl a při studených startech se chová +- stejně jako karburátor původní. Napumpuju benzín, zastartuju, motor chytí hned chcípne, takto asi desetkrát, než se chytí a udrží, ale sytič jede v nízkejch otáčkách. pak je potřeba lehce přidat plyn a najednou se motor chytí a otáčky díky sytiči vylezou (to už bez přidanýho plynu). když nechám auto v mraze třeba 5 hodin, motor naskočí napoprvý, ale jak stojí dýl, tak to samý. dělá mi to táta, kterej autům vcelku rozumí, ale s tímhle si nějak neví rady no a už stárne taky když vyloučím, co bylo psáno níž, tak mi tu zbývá ta hladina.. co dál? sytič se dá nějak seřizovat, nebo pouze zkontrolovat/vyčistit? po výměně kladívek je potřeba nastavit předstih nebo ne? na 2T to potřeba bylo, u 105 táta říká že snad to potřeba není, že stačí jen odtrh. dá se karbec seřídit podle ucha, nebo je lepší si to nechat v servisu, kde na to maj zařízení? jak říkám, spotřeba ok i chod motoru ok, pouze ty starty už dva roky zloběj.. a na závěr je někde návod na seřízení karburátoru (SEDR) v elektronický podobě, co mám moudrou knihu ke škodovkám, tak toto není řazený do oprav svépomocí, čii není vůbec popsaný za rady dík Petr |
Autor: | ventYl [ 26.12.07, 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Petr Němec píše: ahoj, mám úplně stejnej problém.. Š105 r.v. 88, najeto 55tkm, motor krom startů šlape výborně, spotřeba kolem 7l/100 nový palec, nová kladívka, karburátor měněný + nové těsnění, zkroucený by být neměl a při studených startech se chová +- stejně jako karburátor původní. Napumpuju benzín, zastartuju, motor chytí hned chcípne, takto asi desetkrát, než se chytí a udrží, ale sytič jede v nízkejch otáčkách. pak je potřeba lehce přidat plyn a najednou se motor chytí a otáčky díky sytiči vylezou (to už bez přidanýho plynu). když nechám auto v mraze třeba 5 hodin, motor naskočí napoprvý, ale jak stojí dýl, tak to samý. dělá mi to táta, kterej autům vcelku rozumí, ale s tímhle si nějak neví rady no a už stárne taky :) když vyloučím, co bylo psáno níž, tak mi tu zbývá ta hladina.. co dál? sytič se dá nějak seřizovat, nebo pouze zkontrolovat/vyčistit? po výměně kladívek je potřeba nastavit předstih nebo ne? na 2T to potřeba bylo, u 105 táta říká že snad to potřeba není, že stačí jen odtrh. dá se karbec seřídit podle ucha, nebo je lepší si to nechat v servisu, kde na to maj zařízení? jak říkám, spotřeba ok i chod motoru ok, pouze ty starty už dva roky zloběj.. a na závěr je někde návod na seřízení karburátoru (SEDR) v elektronický podobě, co mám moudrou knihu ke škodovkám, tak toto není řazený do oprav svépomocí, čii není vůbec popsaný :) za rady dík Petr Nezadieraju sa na tych karburatoroch klapky a nie su krive priruby? Ak by sa zadierali klapky, je mozne, ze sa pri starte klapka zadre do steny karburatora a tym padom to sosa malo vzduchu a ohromne vela benzinu z volnobezneho okruhu. Takisto je mozne, ze ma sytic podrezane hrdlo a bud v nom chyba tryska uplne, alebo ma zly rozmer. Cize: sytic sa da "nastavovat" zmenou trysky sytica, pripadne jej odstranenim. Nie je to k prospechu, syticova tryska by mala byt ta, ktoru doporucuje vyrobca pre dany typ karburatora. S odtrhom neviem, ale predstih nie je nikdy na skodu nastavit. Takisto ventilove vole si treba raz za cas checknut, ci su dobre, velmi radi sa rozsteluvavaju Nastavenie karburatora je popisane v Andrtovi, minimalne nastavovacie prvky karburatora. Najdes ho v sekcii Uzitocne odkazy ako dokumentacia. V sratke je najdolezitejsie mat nastavenu dobru zakladnu polohu skrtiacich klapiek (to sa nastavuje velmi tazko, lebo ten merak nema len tak ktokolvek). Potom sa nastavuje zlozenie zmesi, to sa da aj podla ucha a nosu, ale na EK ti to aj tak prestavia.Este ho mozes aj pretryskovat, alebo zmenit nabeh otvorenia druhej komory, ale to podla mna pre beznu prevadzku nema zmysel. |
Autor: | Šemik [ 26.12.07, 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi tak jak píše Ventyl Předstih je samozřejmě nutné nastavit po výměně přerušovače. Nejdřív seřídit odtrh a pak předstih (5°). Nezasekává se ti jehlový ventil v karburátoru? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |