Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=29346 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | tunning [ 11.4.12, 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
Zdravím, prosím poraďte, vyměnil jsem tesnění pod hlavou srovnaná hlava,tl zkouška ok. Vše smotnováno ale opět se objevuje voda v oleji,zatím nepřibyl za 200km že by to teklo nějak moc ale asi propoutí nějaká vložka řes ty křoužky těsnící. Nebo máte někdo nějaký jíny typ ? Prosím můžete mi npasat co vše potřebuji + postup jak vypodložit vložky válců? Díky moc |
Autor: | ventYl [ 12.4.12, 06:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
presahy si si mal zmerat, nez si to zlozil. treba ti dlhy pevny rovny kus ocele a sparove mierky. hlava dole, mierkami zmerat presahy vloziek, poznacit si ktora je ktora, a smer v ktorom boli v motore, pak demontovat piesty z kluky a vybrat z vloziek (tiez poznacit, ktory je ktory a pri zakladani dbat na sipku), vlozky von. ak maju tu dosadaciu plochu obhnitu a nerovnu, ani sa ich neoplati vkladat nazad. konkretne presahy su v andrtovi, tie medene kruzky sa dnes uz bezne daju kupit asi len v dvoch rozmeroch, beznejsie ten hrubsi. mari sa mi, ze stare kruzky by sa nemali pouzivat 2x. pred zalozenim treba piesty prekruzkovat, pretoze kruhy vysoko pravdepodobne vybratie a opatovne zalozenie nerozchodia... |
Autor: | tunning [ 12.4.12, 09:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
Nemám měrku na přesahy dělal sem to tak po citu jedna se mi zdala trochu níž, ale předpokládám že kámen úrazu je v tom že se autem pohlo a jedna vložka vyjela pul cm nahoru, dala se zpátky ale asi tam spadl nějaký bordel a netěsní.. Ty kroužky Pístní myslíš všecky nové je to opravdu nutné ? a ještě jeden dotaz ty podložky jsou myslím 0.14 ? takže stačí očistit pořádně a vložit to tam ? musí se to ještě nějak upravovat? díky. |
Autor: | ventYl [ 12.4.12, 10:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
ja som to meral uholnicou polozenou na vlozke voci hornej hrane bloku (ocistenej) pomocou sparovych mierok na meranie vole ventilov. piestne kruhy nie su nutnost, ale su vo vlozke zabehnute istym sposobom a ked s piestom vo vlozke pohnes, alebo ho vyberes, prestanu poriadne tesnit a zacne ti to zrat olej. ale kludne tam tie stare nechaj, rozborku si potom zopakujes. you've been warned. ak si so sundanou hlavou tocil motorom a pohla sa ti vlozka, zrejme to cele stratilo tesnost, vlozky pri sundanej hlave maju byt zaistene zhora maticou s podlozkou, aby sa nepovysunuli - chyba servisu. neupravuje sa nic. vyklepes zospodu makkym predmetom vlozku (napr. kladivom cez drevene zeliezko), ocistis vlozku (kludne celu, beztak bude zrejme zarastena vodnym kamenom), ocistis dno bloku, specialne dosadacie plochy. stare kruzky BY sa mali vybrat, ale ja osobne to ako absolutnu nutnost nevidim, pokial nebudu nejake zozrate, vymlete alebo pokrcene. budes vediet, kolko mas vlozku utopenu a kolko ju chces mat nad blokom, podla toho pridas potrebny pocet kruzkov a vlozku opatrne naklepes nazad. potom zmerias presahy znova a ked je vsetko ok, zlozis. |
Autor: | levap [ 12.4.12, 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
Z dravím všechny,já mám na felicii 1,3MPI najeto 80000 km a vyskytl se problem v tom,že jsem si všiml,že v nadržce chladící kapaliny se na stěně objevil černý jakoby mastný bordel.Při nastartování hadice do chladiče netlakuje.Je to zralý na výměnu těsnění pod hlavou,nebo tam může být jiný problém.Dík. |
Autor: | tunning [ 12.4.12, 14:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
Díky za radu takže koupit pístní kroužky..ale když vše dám stejně jak bylo tak by ty kroužky měly byt jak původně nebo to má snad takový vliv? ty podložky mají myslím pouze jedny a to 0.14 zajímá mě to když tam dám na ten starý tak to bude mít velký přesah ne? Udělal bych to tak že vytáhnu všecky podložky vložky očistím dosedací plochu taky , vše si poznačím jak bylo dám nové podložky usadím válce a měly by ty přesahy sedět ? uvažuju správně? nemám totiž tu měrku :/ |
Autor: | fatal [ 12.4.12, 14:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
Podložky by měly být k dispozici ve dvou tloušťkách, možná třech. Kombinací to nastavíš. A nezapomeň že při stlačení hlavou se ta těsnění pod válcem lehce zmáčknou. |
Autor: | tunning [ 12.4.12, 16:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
Koupil jsem podložky 0.14 a 0.12 takže vyhodím ty staré a na každou vložku dám jednu podložku 0.14 a mělo by to sedět ? pokud by přesahovalo hodne tak bych dam mel dat ty 0,12 ze? a ty krouzky sem slysel že to nevadi ty staré když jsou přesně jak tam byly s pístama.. |
Autor: | fatal [ 12.4.12, 17:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
Píst nejlépe vůbec nevytahuj z válce. |
Autor: | darklord [ 12.4.12, 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
ventYl píše: pak demontovat piesty z kluky a vybrat z vloziek Preco by toto kto robil? rozhodis ojnicu z kluky a vlozku vyberies aj s piestom, v zivote som nepocul zeby niekto kvoli presahom vyberal piesty. Sam neskor pises ze to uz nebude tetsnit atd. Holupost to rozoberat. Vybrat cele a tak podlozit. |
Autor: | tunning [ 12.4.12, 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
Zítra se do toho pustím.. ještě mi poraďte jestli se tam dáva jeden kroužek pod každou vložku nebo někdy i víc?a když to usadím je to třeba ještě nějak poklepat popř přitlačit než budu davat hlavu? diky |
Autor: | MATTESS [ 12.4.12, 21:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
Přesah má být 0,12 - 0,14 mm, rozdíl mezi válci max. 0,04 mm |
Autor: | tunning [ 12.4.12, 22:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
ještě mě zajímá jestli by nepomohlo něco takového těsnění do chladicího systému ? máte někdo stím zkušenost http://www.kontakt-eshop.cz/produkt/pri ... r-6347.htm |
Autor: | tunning [ 13.4.12, 14:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
hoši takže vypadá že je to vyřešeno dotáhl jsem ješte hlavu hlavně ty šroubklyu svíček což nebyly moc dotažené a nalil tam tu sračku co je viz výše a hele za 20km se vyčistil olej uplně pruhledný emulze j pryč a voda tam skoro žadná už není .. odechl sme si že to nemusím zas celé dělat nanovo.. |
Autor: | michalkatka [ 13.4.12, 15:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit 136l voda v oleji-podložení vložek |
hliníková hlava sa už nedoťahuje ( aspoň podľa dielenskej príručky ) ešte otázočka ako si doťahoval hlavu predtým postup |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |