Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Teplé starty https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=29348 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | tomvm [ 12.4.12, 06:31 ] |
Předmět příspěvku: | Teplé starty |
Ahoj,jde o škodu 105, mám problém se starty na teplý motor. Když přijedu s rozpáleným motorem, tak musím startovat s plným plynem. Myslím si, že jde o přehřáté sací potrubí. Jak to řešíte? Nebo myslíte že to je něčím jiným? |
Autor: | ventYl [ 12.4.12, 06:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Teplé starty |
teply motor sa ma startovat so stlacenym plynom. ale ak to aj potom startuje dlho a tazkopadne, tak mas vysoku hladinu benzinu v karburatore. |
Autor: | ferrari [ 12.4.12, 10:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Teplé starty |
Tak-tak, preplavuje ti karbec, máš vysokú hladinu v plavákovej komore, motor sa potom uchlasce. Buď deravý plavák, alebo netesná prívodný ventil vo víku karbu. Mimochodom, keď zhaneš horúci motor a po pár sekundách štartuješ, ide to v pohode? |
Autor: | ventYl [ 12.4.12, 10:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Teplé starty |
nemusi sa nutne preplavovat, staci, ze vsetko funguje v poriadku, ale nosik na plavaku je nastaveny zle a auto ma vysoku hladinu. pak sa to pri teplom starte uchlastava. |
Autor: | tomvm [ 12.4.12, 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Teplé starty |
Pokud teplý motor zhasnu a například po minutě nastartuju, je to v pořádku. Problém je když chci odjet třeba po 10 nebo 15 minutách. Já si stále myslím že je to vyhřátým sacím potrubím. Byl sem to teď kontrolovat a hladina benzínu v plovákové komoře je v pořádku. 21,5mm od vrhního víka jako první kontrola. Jako 2.kontrola sem udělal podle andrta. Kulatinu mezi plovák a víko s těsněním ve svislé poloze a musí se tak akorát dotýkat kuličky na pérku. Taky v pořádku. Prechlastaný to bejt nemůže když to jedině nastartuju s plným plynem, kdy směs je bohatší. |
Autor: | ferrari [ 12.4.12, 16:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Teplé starty |
S plným plynom tam ide aj viac vzduchu, presne tak sa štartuje prechlastaný motor. Ako to popisuješ, bude sa ti to na 99% prechlastávať a ak máš hladinu Ok, tak to bude ten ventil, resp. plaváka, ako píšem. @Ventil - pravda, ale nastavenie hladiny sa nezmení samo od seba. |
Autor: | tomvm [ 12.4.12, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Teplé starty |
ferrari: Přece kdyby byl špatnej ventil, nebo prasklej plovák nebo něco, tak to prostě drží hladinu jinou. Já sem to ale měřil. |
Autor: | škodovka [ 12.4.12, 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Teplé starty |
Jakou to ma spotrebu oleje? Po tomto tezkem nastartovani, neobevi se ti za autem cerny oblacek? Napada me jeste, jestli nemas extreme vybehane voditka na ventilech..pri teplem a namazanem motoru kolem nich protece zahraty (ridky) olej do valcu a kanalu, a ten potom nechce chytit a pak to muze delat takove vylomeniny..ale to je az posledni extremni pripad |
Autor: | DefiantM [ 13.4.12, 09:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Teplé starty |
Mám s Š120 úplně stejný problém, horší to ještě je když auto stojí do kopce. Když jezdím s autem jednou za čas tak se to moc neprojevuje ale když jezdím denně tak je to startování za tepla dost nepříjemný - po 1-2 min v pohodě ale jak to stojí tak 15-20 min tak to jen tak tak chytne na druhý-třetí pokus. Taky mi bylo řečeno, že to je plovákem nebo těsněním ale ještě jsem se nedostal k opravě.... |
Autor: | tomvm [ 14.4.12, 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Teplé starty |
Jojo, jak to nastartuje tak to vyfoukne šedý kouř čím by to sakriš bylo :/ .... spotřeba oleje nevim, ale měním jednou za rok olej po 5-7 tis od max není ani na min. je tak ve třetině, tak jestli 2dcl/1000km, což ještě netěsnostma, tak spotřeba skoro žádná. mám tam 10W-40, tak je ještě řidší a spotřeba by mohla být vyšší. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |