Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Teplé starty
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=29348
Stránka 1 z 1

Autor:  tomvm [ 12.4.12, 06:31 ]
Předmět příspěvku:  Teplé starty

Ahoj,jde o škodu 105, mám problém se starty na teplý motor. Když přijedu s rozpáleným motorem, tak musím startovat s plným plynem. Myslím si, že jde o přehřáté sací potrubí. Jak to řešíte? Nebo myslíte že to je něčím jiným?

Autor:  ventYl [ 12.4.12, 06:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Teplé starty

teply motor sa ma startovat so stlacenym plynom. ale ak to aj potom startuje dlho a tazkopadne, tak mas vysoku hladinu benzinu v karburatore.

Autor:  ferrari [ 12.4.12, 10:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Teplé starty

Tak-tak, preplavuje ti karbec, máš vysokú hladinu v plavákovej komore, motor sa potom uchlasce. Buď deravý plavák, alebo netesná prívodný ventil vo víku karbu.

Mimochodom, keď zhaneš horúci motor a po pár sekundách štartuješ, ide to v pohode?

Autor:  ventYl [ 12.4.12, 10:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Teplé starty

nemusi sa nutne preplavovat, staci, ze vsetko funguje v poriadku, ale nosik na plavaku je nastaveny zle a auto ma vysoku hladinu. pak sa to pri teplom starte uchlastava.

Autor:  tomvm [ 12.4.12, 11:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Teplé starty

Pokud teplý motor zhasnu a například po minutě nastartuju, je to v pořádku. Problém je když chci odjet třeba po 10 nebo 15 minutách. Já si stále myslím že je to vyhřátým sacím potrubím. Byl sem to teď kontrolovat a hladina benzínu v plovákové komoře je v pořádku. 21,5mm od vrhního víka jako první kontrola. Jako 2.kontrola sem udělal podle andrta. Kulatinu mezi plovák a víko s těsněním ve svislé poloze a musí se tak akorát dotýkat kuličky na pérku. Taky v pořádku.

Prechlastaný to bejt nemůže když to jedině nastartuju s plným plynem, kdy směs je bohatší.

Autor:  ferrari [ 12.4.12, 16:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Teplé starty

S plným plynom tam ide aj viac vzduchu, presne tak sa štartuje prechlastaný motor. Ako to popisuješ, bude sa ti to na 99% prechlastávať a ak máš hladinu Ok, tak to bude ten ventil, resp. plaváka, ako píšem.

@Ventil - pravda, ale nastavenie hladiny sa nezmení samo od seba.

Autor:  tomvm [ 12.4.12, 20:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Teplé starty

ferrari: Přece kdyby byl špatnej ventil, nebo prasklej plovák nebo něco, tak to prostě drží hladinu jinou. Já sem to ale měřil.

Autor:  škodovka [ 12.4.12, 22:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Teplé starty

Jakou to ma spotrebu oleje? Po tomto tezkem nastartovani, neobevi se ti za autem cerny oblacek? Napada me jeste, jestli nemas extreme vybehane voditka na ventilech..pri teplem a namazanem motoru kolem nich protece zahraty (ridky) olej do valcu a kanalu, a ten potom nechce chytit a pak to muze delat takove vylomeniny..ale to je az posledni extremni pripad ;)

Autor:  DefiantM [ 13.4.12, 09:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Teplé starty

Mám s Š120 úplně stejný problém, horší to ještě je když auto stojí do kopce. Když jezdím s autem jednou za čas tak se to moc neprojevuje ale když jezdím denně tak je to startování za tepla dost nepříjemný - po 1-2 min v pohodě ale jak to stojí tak 15-20 min tak to jen tak tak chytne na druhý-třetí pokus. Taky mi bylo řečeno, že to je plovákem nebo těsněním ale ještě jsem se nedostal k opravě....

Autor:  tomvm [ 14.4.12, 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Teplé starty

Jojo, jak to nastartuje tak to vyfoukne šedý kouř :) čím by to sakriš bylo :/ .... spotřeba oleje nevim, ale měním jednou za rok olej po 5-7 tis od max není ani na min. je tak ve třetině, tak jestli 2dcl/1000km, což ještě netěsnostma, tak spotřeba skoro žádná. mám tam 10W-40, tak je ještě řidší a spotřeba by mohla být vyšší.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/