Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Místo karburátoru BMM.
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=29526
Stránka 1 z 1

Autor:  vanillai [ 4.5.12, 11:26 ]
Předmět příspěvku:  Místo karburátoru BMM.

Ahojky lidičky , chtěl bych se zeptat jestli není kravina do Fáčka který má karbec , dávat vstřik? nebudu muset dělat nějaké úpravy? Je to Favorit 89' , vstřiky z 94' . Veškerý věci na to mám.

A ještě co si myslíte : Je lepší KARBURÁTOR nebo VSTŘIKOVÁNÍ ?????

Díky.

Autor:  MartinK72 [ 4.5.12, 13:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Místo karburátoru BMM.

Karburátor.
Přestavba se nevyplatí.

Autor:  Lamač [ 4.5.12, 14:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Místo karburátoru BMM.

Na úpravy je najlepší a v podstate aj najlacnejší jednoznačne karburátor.Už ked chceš poriadnu prerábku,chod do MPI.A samozrejme počítaj s problémami na stk

Autor:  varok [ 4.5.12, 14:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Místo karburátoru BMM.

Pokud jde o úpravy, tak bych nechal karbec. Jestli dělá problémy, tak bych raději vrazil peníze do repase. Jestli jde o spolehlivost a spotřebu, šel bych do BMM, ale do starého typu Favorita nevím. Hodně komplikované. Musí se vyměnit půl auta.

Autor:  Lamač [ 4.5.12, 17:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Místo karburátoru BMM.

No pol auta až nie.Najviac roboty,by som povedal,že je s výmenou zotrvačníka..

Autor:  michalkatka [ 4.5.12, 22:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Místo karburátoru BMM.

aj výmena nádrže ma potrápila...

Autor:  slovacek.milos [ 5.5.12, 06:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Místo karburátoru BMM.

+ elektrika a přístrojovka,


já osobně bych si vyhlédl felici bmm určenou k likvidaci komplet celou bych ji nakochal do fáčka, nepotřebné věci bych naházel do feldy a zavolal packu ze kovošrotu :oops:

Autor:  varok [ 5.5.12, 19:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Místo karburátoru BMM.

Jakto že ne půl auta? Musí se vyměnit setrvačník, elektroinstalace i s pojistkovkou, přístrojovka by mohla zůstat stará, ale problémy by byly asi s palivoměrem a otáčkoměrem. Potom jiné čidla, vyměnit nádrž za tu z BMM a bůhví co ještě. To je málo?

Autor:  Lamač [ 5.5.12, 20:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Místo karburátoru BMM.

No ja som to na jednom fáčku urobil inak.Nadrž som nechal pôvodnú aj s plavákom,v motorovom priestore som upevnil ešte jednu nádržku na el čerpadlo-nerezovú valcovú(nebolo to z mojej hlavy).Elektriku som v podstate prehádzal iba v motorovom priestore.Namiesto katu išla trubka.A na motore okrem sania a vstreku ešte vačku a zotrvák..

Autor:  varok [ 6.5.12, 10:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Místo karburátoru BMM.

Ta vačka není moc důležitá, starší typy 136 měly myslím stejnou vačku jako BMM 40kW. Sání a vstřikovací jednotku jsem bral jako samozřejmost.

Autor:  Lamač [ 6.5.12, 10:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Místo karburátoru BMM.

My sme dávali aj vačku."Zákazka" bola taká,a bol poruke aj materiál.

Autor:  vanillai [ 7.5.12, 00:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Místo karburátoru BMM.

Děkuj Vám za všechny odpovědi , cením si toho.Jak jsem tak čítal tak by na tom byla práce jako na kostele.....Už jsem se rozhod že Forman a Fáčko půjdou ze skály a koupím Feldu v combíku. Už mám nějaký želízka v ohni.....:-)

Autor:  Lamač [ 7.5.12, 05:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Místo karburátoru BMM.

Akože úpravu môžeš urobiť,ale taku robotu musíš proste mať rád,to nieje len tak.

Autor:  vanillai [ 7.5.12, 17:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Místo karburátoru BMM.

Citace:
Akože úpravu môžeš urobiť,ale taku robotu musíš proste mať rád,to nieje len tak.


Hrabání se v autě miluju pač to je nejlepší odreagování co znám......:-) Já bych se do toho i pustil, ale když auta pujdou tak to nemá cenu.......

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/