Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Maximálka favoritu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2955
Stránka 1 z 4

Autor:  barton [ 24.12.06, 12:12 ]
Předmět příspěvku:  Maximálka favoritu

Cus lidi,mám favorita 135-43kw,najeto kolem 85 tis. Včera sem to chtěl trochu rozject,bylo to na rovině-možná lehký stoupání,ale spíš rovina.Na 5ku to dalo 120 a nějak se tomu nechtělo,tak sem dal za4 ,plnej,rozjelo se to na 132 (na otáčkoměru něco přes 4tis) a konec. Po návratu na 5 ku to už tu rychlost jen drželo.To mi přijde málo(v tp maximálka 150 8) ).Vim,že fáva tohle dělávaj-po čem mám jít?Vyřachtanej rozdělovač?

Autor:  slovacek.milos [ 24.12.06, 12:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Maximálka favoritu

barton píše:
Cus lidi,mám favorita 135-43kw,najeto kolem 85 tis. Včera sem to chtěl trochu rozject,bylo to na rovině-možná lehký stoupání,ale spíš rovina.Na 5ku to dalo 120 a nějak se tomu nechtělo,tak sem dal za4 ,plnej,rozjelo se to na 132 (na otáčkoměru něco přes 4tis) a konec. Po návratu na 5 ku to už tu rychlost jen drželo.To mi přijde málo(v tp maximálka 150 8) ).Vim,že fáva tohle dělávaj-po čem mám jít?Vyřachtanej rozdělovač?


už jsme to řešili mockrát, pokud nemáš miší hnízdo v sání a potkana ve výfuku, tak pomohla výměna rozdělovače, ale pozor český 1400 kč, dále svíčky kabely atd. miloš

Autor:  roman heller [ 24.12.06, 12:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Maximálka favoritu

slovacek.milos píše:
barton píše:
Cus lidi,mám favorita 135-43kw,najeto kolem 85 tis. Včera sem to chtěl trochu rozject,bylo to na rovině-možná lehký stoupání,ale spíš rovina.Na 5ku to dalo 120 a nějak se tomu nechtělo,tak sem dal za4 ,plnej,rozjelo se to na 132 (na otáčkoměru něco přes 4tis) a konec. Po návratu na 5 ku to už tu rychlost jen drželo.To mi přijde málo(v tp maximálka 150 8) ).Vim,že fáva tohle dělávaj-po čem mám jít?Vyřachtanej rozdělovač?


už jsme to řešili mockrát, pokud nemáš miší hnízdo v sání a potkana ve výfuku, tak pomohla výměna rozdělovače, ale pozor český 1400 kč, dále svíčky kabely atd. miloš



Také záleží na celkové kondici motoru(tlaky) , na zimu sem si koupil Favorita kterýho sem koupil za 2000kč i s papíry +stk,me ale s motorem v totál háji. postavil sem si motor v kerém byly použitý díly z motoru který měl najeto 115 000km.Můžu říct že po ujetí 2000km si to sedlo a jezdí to pěkně.Když na 4 jedu 130 tak dám 5 a maximálně se mi to vyšplhá na asi 165 - 170 (záleží jak fouká vítr)......motor má vačku z feldy (50kw) a nechal sem zarovnat hlavu..... :D

Autor:  barton [ 24.12.06, 12:38 ]
Předmět příspěvku: 

tlaky nevim,ale volej to nežere,nevim,asi zkusim ten rozdělovač,dělaj se v praze(benešově) nějaký repase?Jináč víčko,kabely,svíčky jsou tam nový od léta.Mě přišlo,že ten motor ztratí výkon kolem 4 tis ot,tak sem měl asi pravdu

Autor:  slovacek.milos [ 24.12.06, 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

barton píše:
tlaky nevim,ale volej to nežere,nevim,asi zkusim ten rozdělovač,dělaj se v praze(benešově) nějaký repase?Jináč víčko,kabely,svíčky jsou tam nový od léta.Mě přišlo,že ten motor ztratí výkon kolem 4 tis ot,tak sem měl asi pravdu


nevím do repase bych nešel výsledek byl stejný, kup nový miloš

Autor:  Nepér [ 24.12.06, 13:04 ]
Předmět příspěvku: 

Co třeba zkontrolovat průběh předstihu v závislosti na otáčkách a na podtlakové regulaci...

Autor:  barton [ 24.12.06, 13:12 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Co třeba zkontrolovat průběh předstihu v závislosti na otáčkách a na podtlakové regulaci...
to by taky šlo.Ale nejlepší by to bylo aso na zkušební stolici,ta ti ukáže víc

Autor:  roman heller [ 24.12.06, 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

barton píše:
tlaky nevim,ale volej to nežere,nevim,asi zkusim ten rozdělovač,dělaj se v praze(benešově) nějaký repase?Jináč víčko,kabely,svíčky jsou tam nový od léta.Mě přišlo,že ten motor ztratí výkon kolem 4 tis ot,tak sem měl asi pravdu


Pokuď ti strácí výkon kolem 4000 ot tak je to rozdělovačem,mě jde motor za plynem do 5500 ot. a jinak točím klidně 6000ot

Autor:  barton [ 24.12.06, 13:22 ]
Předmět příspěvku: 

tak to asi jo,při těch 130 to na 4 ku točilo kolem 4300 a to byl konec,taky když se to roztočí nad ty 4000 ,tak začínaj slabě řachtat ventily,ja si myslim,že je to tim rozdělovačem.Zajímavý je,že když je motor nedohřatý,tak to jede líp,něž když se ohřeje,to mi pak přijde o trochu línější.

Autor:  deekay [ 24.12.06, 13:25 ]
Předmět příspěvku: 

barton píše:
tlaky nevim,ale volej to nežere,nevim,asi zkusim ten rozdělovač,dělaj se v praze(benešově) nějaký repase?Jináč víčko,kabely,svíčky jsou tam nový od léta.Mě přišlo,že ten motor ztratí výkon kolem 4 tis ot,tak sem měl asi pravdu


to je podla mna normalne pre 135ku. ono to taha asi od 2000 do 4500 cca ale potom to len viac a viac huci :) nemyslim ze by to bolo zlym stavom motora (ja mam kompresne tlaky ako nove a tiez po 4000 to je slabota)
chodim po dialnici bez problemov 140 a dalo by aj viac ale mu to trva dost dlho :lol: :lol:

Autor:  slovacek.milos [ 24.12.06, 13:25 ]
Předmět příspěvku: 

roman heller píše:
barton píše:
tlaky nevim,ale volej to nežere,nevim,asi zkusim ten rozdělovač,dělaj se v praze(benešově) nějaký repase?Jináč víčko,kabely,svíčky jsou tam nový od léta.Mě přišlo,že ten motor ztratí výkon kolem 4 tis ot,tak sem měl asi pravdu


Pokuď ti strácí výkon kolem 4000 ot tak je to rozdělovačem,mě jde motor za plynem do 5500 ot. a jinak točím klidně 6000ot


roman ti to taky potvrzuje, co já jsem se najezdil jak pako a vyčuměl tachometr a ladil a přidával ubíral, měnil rodělovače, cívky, měřil tlaky, sdělával výfuky, filtry........, nový rozdělovač a nářez a skoro i 170, před tím 115 s bídou 125 miloš

Autor:  ferrari [ 24.12.06, 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

Rozdeľovač al. 2. komora karburátora...už sa to tu ozaj niekoľkokrát riešilo...

Autor:  patrik-hp [ 24.12.06, 16:28 ]
Předmět příspěvku: 

Podle mého... dobrej seřízenej,sériovej motor na Fávo musí jet na 4rych.st. 150-160.Sic dýchavičně,ale v klidu.Na pěťoura,kterej má opravdu dlouhej podobně jako dvoulitr Octavia tam už je to o počasí.Ale pokud to není utananý od důchodce a rozdělovač je super,tak těch 150 za 4 je na místě :wink:

Autor:  ferrari [ 25.12.06, 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Podle mého... dobrej seřízenej,sériovej motor na Fávo musí jet na 4rych.st. 150-160.Sic dýchavičně,ale v klidu.Na pěťoura,kterej má opravdu dlouhej podobně jako dvoulitr Octavia tam už je to o počasí.Ale pokud to není utananý od důchodce a rozdělovač je super,tak těch 150 za 4 je na místě :wink:


Tak, súhlas...

Autor:  Kaliban123 [ 25.12.06, 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

Nevíte někdo kde sehnat origo český rozdělovač??? Všude mi cpou jen made in China. Fuj. Nejlépe nějaký internetový obchod.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/