Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Mazani favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2957
Stránka 1 z 3

Autor:  Jerry [ 24.12.06, 13:30 ]
Předmět příspěvku:  Mazani favorit

slysel jsem o zvisovani tlaku v mazani, chtel bych vedet jak se toho docili. Mam skodu120GLS z favo motorem
Predem dik za odpoved

Autor:  slovacek.milos [ 24.12.06, 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

nad pět atmosfér ti taky začne olej pěnit, abys to víc neublížil jak pomohl, u čerpada máš pružinu s kuličkou tam to jde ladit, miloš

Autor:  patrik-hp [ 24.12.06, 16:22 ]
Předmět příspěvku: 

Ale já bych to raději nedoporučoval.Jestli ti problikává mazání,tak to nelaď přetlakem.Je tam asi závada jiná....Totiž ten tlak je velmi dostačující a i zásobení je velmi slušné.Ale jestli to chceš na něco jiného???než-li na mazání.... :)

Autor:  deekay [ 24.12.06, 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Ale já bych to raději nedoporučoval.Jestli ti problikává mazání,tak to nelaď přetlakem.Je tam asi závada jiná....Totiž ten tlak je velmi dostačující a i zásobení je velmi slušné.Ale jestli to chceš na něco jiného???než-li na mazání.... :)


tak tak, ked ti to len blika a preto sa pytas tak to moze byt pokojne len barograf....

Autor:  Jarda S. [ 24.12.06, 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
patrik-hp píše:
Ale já bych to raději nedoporučoval.Jestli ti problikává mazání,tak to nelaď přetlakem.Je tam asi závada jiná....Totiž ten tlak je velmi dostačující a i zásobení je velmi slušné.Ale jestli to chceš na něco jiného???než-li na mazání.... :)


tak tak, ked ti to len blika a preto sa pytas tak to moze byt pokojne len barograf....


baroskop :lol: :lol:

Autor:  roman heller [ 24.12.06, 16:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mazani favorit

Jerry píše:
slysel jsem o zvisovani tlaku v mazani, chtel bych vedet jak se toho docili. Mam skodu120GLS z favo motorem
Predem dik za odpoved


Kámoš si na 120tce upravil tlak mazání a výsledek bylo to že při nastartování a sešlápnutí plynu mu vylítl plnoprůtokový filtr na olej,když to šetřil tak pak při vypnutí motoru a následně zapnutí zapalování se po 2 minutách teprve rozsvítila kontrolka na mazání.......Nějaký zásah do tohoto nedoporučuji.... :D

Autor:  deekay [ 24.12.06, 16:48 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
deekay píše:
patrik-hp píše:
Ale já bych to raději nedoporučoval.Jestli ti problikává mazání,tak to nelaď přetlakem.Je tam asi závada jiná....Totiž ten tlak je velmi dostačující a i zásobení je velmi slušné.Ale jestli to chceš na něco jiného???než-li na mazání.... :)


tak tak, ked ti to len blika a preto sa pytas tak to moze byt pokojne len barograf....


baroskop :lol: :lol:


ups :oops: sem se vybarvil... :lol: aj sa mi to nejak nezdalo hh

Autor:  slovacek.milos [ 24.12.06, 23:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mazani favorit

roman heller píše:
Jerry píše:
slysel jsem o zvisovani tlaku v mazani, chtel bych vedet jak se toho docili. Mam skodu120GLS z favo motorem
Predem dik za odpoved


Kámoš si na 120tce upravil tlak mazání a výsledek bylo to že při nastartování a sešlápnutí plynu mu vylítl plnoprůtokový filtr na olej,když to šetřil tak pak při vypnutí motoru a následně zapnutí zapalování se po 2 minutách teprve rozsvítila kontrolka na mazání.......Nějaký zásah do tohoto nedoporučuji.... :D


svatá pravda miloš

Autor:  Jerry [ 25.12.06, 10:23 ]
Předmět příspěvku: 

ja chci delat na motoru hodne uprav a nevim jestly me to bude stihat mazat.
asy to ale spis vyresim nejakym lepsim olejem.

Autor:  Bukaj [ 25.12.06, 11:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mazani favorit

roman heller píše:
Jerry píše:
slysel jsem o zvisovani tlaku v mazani, chtel bych vedet jak se toho docili. Mam skodu120GLS z favo motorem
Predem dik za odpoved


Kámoš si na 120tce upravil tlak mazání a výsledek bylo to že při nastartování a sešlápnutí plynu mu vylítl plnoprůtokový filtr na olej,když to šetřil tak pak při vypnutí motoru a následně zapnutí zapalování se po 2 minutách teprve rozsvítila kontrolka na mazání.......Nějaký zásah do tohoto nedoporučuji.... :D


Něco podobného se nám kdysi stalo, když kamarádovi u 105ky prorezla olejová vana a měl jsem náhradní jenom z užovky 120 l (hluboká) a aby to mazalo, tak jsem musel vyměnit i sací koš, ale jaksi jsem zapomněl, že ta užovka neměla v koši přetlakový ventil a po nastartování vylítla zpod filtru guma a 3 litry oleje :oops:
...pak jezdil půl roku s hlubokou vanou, mělkým košem čerpadla a v motoru o 1 litr oleje víc :lol:
...jenom občas, když řízl zatáčku, tak se mu rozsvítila kontrolka, jak to nasálo vzduch... :roll:
...nakonec jsme sehnali správnou vanu (z půleMka - podzim 1983) - mělká a jde na užovácký blok, ale je jich málo...

Autor:  patrik-hp [ 25.12.06, 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Jerry"]ja chci delat na motoru hodne uprav a nevim jestly me to bude stihat mazat.
asy to ale spis vyresim nejakym lepsim olejem.[/quotej


Jerry...neboj se .Ono ti možná připadá,že je malé vid?Ale neboj se.I kdyby si tam měl 180 koní bude to pořád mazat velmi dobře...je to o oleji jak si správně uvedl.

Autor:  Jarda S. [ 25.12.06, 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

Jerry píše:
ja chci delat na motoru hodne uprav a nevim jestli me to bude stihat mazat.
asi to ale spis vyresim nejakym lepsim olejem.

i kdyby tak neni důležitej tlak ale množství

Autor:  Šemik [ 25.12.06, 12:37 ]
Předmět příspěvku: 

Sádro, to si snad děláš pr... :!: Ty chceš říct, že motor může být klidně bez tlaku oleje, stačí, když bude mít v olejové vaně 4l oleje?

Autor:  Jarda S. [ 25.12.06, 12:52 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Sádro, to si snad děláš pr... :!: Ty chceš říct, že motor může být klidně bez tlaku oleje, stačí, když bude mít v olejové vaně 4l oleje?


to ne ale když bude mít sériovej tlak tak kvuli úpravám ho nemusí zvyšovat zkrátka aby mě všude dost oleje i při sériovým tlaku

Autor:  Šemik [ 25.12.06, 12:56 ]
Předmět příspěvku: 

aha, tak takhle jo

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/