Autor |
Zpráva |
Akiro
Příspěvky: 126 Bydliště: Dubnice okr CEska Lipa
|
Vyměna 40 kw za 50 kw
Zdravim mozna že to tu už je ale nejraději se zeptám tak at tomu rozumim ma radši individualní přístup predem diky za pochopení.a ted k věci:chci prehodit 40 motor z feliny za 50.Mam na mysli cely i s prevodovkou.A ted zustava kabelaz stejna?co to jeste obnasi tato vymena?STK neresim neni problem Diky
_________________ Felicie 1.3 MPI 1997,elektronika audio,veskere svetelne upravy na autech nebojte se zeptat(moje prace a faro v avataru)
|
15.5.12, 20:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9437 Bydliště: Kolín
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
ridici jednotka
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
15.5.12, 20:14 |
|
|
Akiro
Příspěvky: 126 Bydliště: Dubnice okr CEska Lipa
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
ok takze jen jednotka ?poloosy atd nic?
_________________ Felicie 1.3 MPI 1997,elektronika audio,veskere svetelne upravy na autech nebojte se zeptat(moje prace a faro v avataru)
|
15.5.12, 20:17 |
|
|
Mira151
Příspěvky: 52 Bydliště: Vyškov
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
|
15.5.12, 20:31 |
|
|
Akiro
Příspěvky: 126 Bydliště: Dubnice okr CEska Lipa
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
to immo bych nejak vyradil pac kodovani sem delal dvakrat a jednou sem to podelal ale jinak mi bude vsechno sedet?hlavne elektrika?
_________________ Felicie 1.3 MPI 1997,elektronika audio,veskere svetelne upravy na autech nebojte se zeptat(moje prace a faro v avataru)
|
15.5.12, 20:34 |
|
|
Mira151
Příspěvky: 52 Bydliště: Vyškov
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
jo, bude
|
15.5.12, 20:35 |
|
|
Akiro
Příspěvky: 126 Bydliště: Dubnice okr CEska Lipa
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
nejlepsi reseni bude vzit motor s prevodovkou a jednotkou
_________________ Felicie 1.3 MPI 1997,elektronika audio,veskere svetelne upravy na autech nebojte se zeptat(moje prace a faro v avataru)
|
15.5.12, 20:40 |
|
|
Mira151
Příspěvky: 52 Bydliště: Vyškov
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
a se spínací skřínkou
|
15.5.12, 21:14 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
nejlepsi reseni je koupit neco jinyho
stejne nic nepoznas
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.5.12, 14:38 |
|
|
Akiro
Příspěvky: 126 Bydliště: Dubnice okr CEska Lipa
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
tohle reseni me napadlo ne pro vyssi vykone nebo neco takovyho ale proste me to zajima a chci zkusit neco vic a nechci delat go motoru tak takhle doma se nudim XD
_________________ Felicie 1.3 MPI 1997,elektronika audio,veskere svetelne upravy na autech nebojte se zeptat(moje prace a faro v avataru)
|
16.5.12, 19:46 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
Nevím na co poloosy ty jsou stejný jinak bych řekl že jiná jen řídící jednotka.Elektrika je pořád stejná.
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
16.5.12, 22:28 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
já bych ani tu jednotku neměnil, známý na vrakecu vždy napsal 5O kW přijel borec se 4O tak mu tam přizpůsobil tu jako 5O a borec spokojený jak mu dobře táhne
|
17.5.12, 16:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
přizpůsobit řj motoru je jednoduché adresa 25 přizpůsobení vymazat adaptační hodnoty nová hodnota OOO uložit a vypnout klíček na 4P sekund start ima se nezbavíš stojí to moooooooc peněz
|
17.5.12, 16:10 |
|
|
Akiro
Příspěvky: 126 Bydliště: Dubnice okr CEska Lipa
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
a pane slovacek bude se to chovat jako 50?s tou mou jednotkou 40 kdyz udelam to co mi radite
_________________ Felicie 1.3 MPI 1997,elektronika audio,veskere svetelne upravy na autech nebojte se zeptat(moje prace a faro v avataru)
|
17.5.12, 17:23 |
|
|
bongi
Příspěvky: 99 Bydliště: Poprad, Kosice
|
Re: Vyměna 40 kw za 50 kw
mal by som troska suvisiacu otazku. co vsetko je potrebne na to, aby sa do rapidu 136 r.v. 88 mohol dat motor z favorita 136 s karburatorom, co mal 50 kW, myslim ze to je rok 93. daju sa tie motory vobec este zohnat a samozrejme za rozumnu cenu? nesu tam nejake speciality, zeby bolo napr. potrebne davat nejake medzikusy na prevodovku a podobne? pripadne to iste by ma zaujimalo aj v suvislosti so vsetkymi 136 motormi s karburatorom... mojmu motoriku asi umreli piestne kruzky, lebo dymi jak tatrovka a vymenit motor za daco lepse by mozno nebolo od veci...
|
18.5.12, 20:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|