Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
čidlo teplotní na termostatu fel https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3009 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Brus [ 29.12.06, 17:30 ] |
Předmět příspěvku: | čidlo teplotní na termostatu fel |
koupil jsem si ted tohle čidlo ve škodováckém servisu (originál) a paní mi dala modré s tím, že teď už se to nerozlišuje, že to nějak sjednotili. Původně tam bylo žluté (mám 1.3mpi). je to fakt? dá se někde sehnat etka k tomuhle autu? |
Autor: | roman heller [ 29.12.06, 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: čidlo teplotní na termostatu fel |
Brus píše: koupil jsem si ted tohle čidlo ve škodováckém servisu (originál) a paní mi dala modré s tím, že teď už se to nerozlišuje, že to nějak sjednotili. Původně tam bylo žluté (mám 1.3mpi). je to fakt? dá se někde sehnat etka k tomuhle autu? To je blbost aby to sjednotily.Bylo to rozlišený tím že každé čidlo vypínalo dřív nebo později sytič.žlutý vypíná sitič jako první a pak je modrý a nakonec jako poslední vypíná zelený (použití felda 1,9 D).Na 1,3 + 1,6 MPI dávám žlutý....je to taky dobrý kvůly spotřebě (jak sem psal....vypíná sytič jako první). Ta paní je asi lajk..... |
Autor: | patrik-hp [ 29.12.06, 18:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ono se už opravdu nedá sehnat žluté...taky máme ve skladu pouze modré místo žlutých a ty zelené na 1.9tku...Prostě už je nevyrábějí...a náhrada je opravdu modrá |
Autor: | slovacek.milos [ 29.12.06, 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: No ono se už opravdu nedá sehnat žluté...taky máme ve skladu pouze modré místo žlutých a ty zelené na 1.9tku...Prostě už je nevyrábějí...a náhrada je opravdu modrá nevěřím, že by se nedalo sehnat, kupuji normálně i ve velkoskladu je nevím jaký je rozdíl mezi modrým a žlutým mezi zeleným a žlutým je rozdíl 30 stupnů, pokud někdo víte napište miloš |
Autor: | patrik-hp [ 29.12.06, 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: patrik-hp píše: No ono se už opravdu nedá sehnat žluté...taky máme ve skladu pouze modré místo žlutých a ty zelené na 1.9tku...Prostě už je nevyrábějí...a náhrada je opravdu modrá nevěřím, že by se nedalo sehnat, kupuji normálně i ve velkoskladu je nevím jaký je rozdíl mezi modrým a žlutým mezi zeleným a žlutým je rozdíl 30 stupnů, pokud někdo víte napište miloš Samozřejmě,že nějaký zásoby někde ještě jsou ...ale náhrada už je modrá...nevim proč.A změny si určuje výrobce a tak nejsem přesně seznámen s tím,proč modré místo žlutého..Ale je to tak. |
Autor: | roman heller [ 29.12.06, 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: slovacek.milos píše: patrik-hp píše: No ono se už opravdu nedá sehnat žluté...taky máme ve skladu pouze modré místo žlutých a ty zelené na 1.9tku...Prostě už je nevyrábějí...a náhrada je opravdu modrá nevěřím, že by se nedalo sehnat, kupuji normálně i ve velkoskladu je nevím jaký je rozdíl mezi modrým a žlutým mezi zeleným a žlutým je rozdíl 30 stupnů, pokud někdo víte napište miloš Samozřejmě,že nějaký zásoby někde ještě jsou ...ale náhrada už je modrá...nevim proč.A změny si určuje výrobce a tak nejsem přesně seznámen s tím,proč modré místo žlutého..Ale je to tak. Kupoval sem čidlo tak před měsícem žluté.Je možný teda že ho přestávají dělat,ale nevím otom.Mám kámoše v škoda servis a ten říkal že žluté mají a že rozdíl mezi ním a modrým je 10 stupňů.Možná to dělaj protože chytráci ve wv chtějí opět šetřit a říkají si proč dělat tři čidla když můžeme dodávat dvě a rozdíl vtom nebude (normální člověk ví že rozdíl je vté době kdy to vypne sytič) a tak ušetří bůch ví kolik statisíc a to si pak rozdělí mezi sebe jako prémii za nápad a realizaci.Tak jako vždy... |
Autor: | Brus [ 30.12.06, 11:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ale tak vidím, že se s modrým naučím žít (jezdit) co vlastně znamená ten rozdíl 10 stupnů, jsem myslel, že čidlo pouze dává informaci řj a ta sama by měla vědět kdy "sytič vypnout" jak se to čidlo projevuje? |
Autor: | slovacek.milos [ 30.12.06, 15:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
roman heller píše: patrik-hp píše: slovacek.milos píše: patrik-hp píše: No ono se už opravdu nedá sehnat žluté...taky máme ve skladu pouze modré místo žlutých a ty zelené na 1.9tku...Prostě už je nevyrábějí...a náhrada je opravdu modrá nevěřím, že by se nedalo sehnat, kupuji normálně i ve velkoskladu je nevím jaký je rozdíl mezi modrým a žlutým mezi zeleným a žlutým je rozdíl 30 stupnů, pokud někdo víte napište miloš Samozřejmě,že nějaký zásoby někde ještě jsou ...ale náhrada už je modrá...nevim proč.A změny si určuje výrobce a tak nejsem přesně seznámen s tím,proč modré místo žlutého..Ale je to tak. Kupoval sem čidlo tak před měsícem žluté.Je možný teda že ho přestávají dělat,ale nevím otom.Mám kámoše v škoda servis a ten říkal že žluté mají a že rozdíl mezi ním a modrým je 10 stupňů.Možná to dělaj protože chytráci ve wv chtějí opět šetřit a říkají si proč dělat tři čidla když můžeme dodávat dvě a rozdíl vtom nebude (normální člověk ví že rozdíl je vté době kdy to vypne sytič) a tak ušetří bůch ví kolik statisíc a to si pak rozdělí mezi sebe jako prémii za nápad a realizaci.Tak jako vždy... romane prosímtě píšeš že normální člověk ví že je rozdíl v době kdy se vypne sytič, kde takový sytič na BMM nebo MPi je miloš |
Autor: | patrik-hp [ 30.12.06, 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: roman heller píše: patrik-hp píše: slovacek.milos píše: patrik-hp píše: No ono se už opravdu nedá sehnat žluté...taky máme ve skladu pouze modré místo žlutých a ty zelené na 1.9tku...Prostě už je nevyrábějí...a náhrada je opravdu modrá nevěřím, že by se nedalo sehnat, kupuji normálně i ve velkoskladu je nevím jaký je rozdíl mezi modrým a žlutým mezi zeleným a žlutým je rozdíl 30 stupnů, pokud někdo víte napište miloš Samozřejmě,že nějaký zásoby někde ještě jsou ...ale náhrada už je modrá...nevim proč.A změny si určuje výrobce a tak nejsem přesně seznámen s tím,proč modré místo žlutého..Ale je to tak. Kupoval sem čidlo tak před měsícem žluté.Je možný teda že ho přestávají dělat,ale nevím otom.Mám kámoše v škoda servis a ten říkal že žluté mají a že rozdíl mezi ním a modrým je 10 stupňů.Možná to dělaj protože chytráci ve wv chtějí opět šetřit a říkají si proč dělat tři čidla když můžeme dodávat dvě a rozdíl vtom nebude (normální člověk ví že rozdíl je vté době kdy to vypne sytič) a tak ušetří bůch ví kolik statisíc a to si pak rozdělí mezi sebe jako prémii za nápad a realizaci.Tak jako vždy... romane prosímtě píšeš že normální člověk ví že je rozdíl v době kdy se vypne sytič, kde takový sytič na BMM nebo MPi je miloš Roman asi myslel teoretický sytič,zvýšené otáčky a bohatost při startu na běžícím studeném motoru MPI nebo BMM. |
Autor: | slovacek.milos [ 30.12.06, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
jasně, ale pro ty kdo se chcou přiučit tak BMM ani MPi sytič nemá, řídící jednotka vyhodnotí teploty a je start a po dobu dosažení základní teploty jsou zvýšené otáčky, aby nedocházelo ke kolísání otáček třeba při sešlápnutí spojky, jsou i sytiče u stříkaček, ale ne u našich škodovek, škoda mám před barákem všechny druhy, MPi, 1.6 i 1.9 ale vago mám na PC s 21" moniterom ve stojanu a kdybych to tu obíhal v tom sněhu tak by mě meli sousedi asi za blbce nedávno tu měl někdo v MPi čidlo se zeleným kroužkem a měl problém, že hlásí o 30 st víc, tak by mě zajímalo jestli ten modrý má o 10 víc nebo mín, jestli to šetří nebo naopak zvedá spotřebu a čidla by tu byly vyřešeny jednou provždy miloš |
Autor: | Millosh [ 30.12.06, 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
modrý a žlutý jsou prakticky rovnocenne, zlute se jiz nedela , jen se doprodava... |
Autor: | roman heller [ 30.12.06, 22:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
romane prosímtě píšeš že normální člověk ví že je rozdíl v době kdy se vypne sytič, kde takový sytič na BMM nebo MPi je miloš[/quote] Nevěděl sem že mě budeš chytat hned za slovo......Myslel sem to tak jak to píše Patrik-hp.....Asi teda každý ví že BMM a MPI sytič nemají a jsem tedy řekl blbost za kterou se omlouvám.... Čidlo teploty dává řídící jednotce signál která si upravý (podle teploty) bohatost směsi.Za studena to znamená zvýšený otáčky + větší přísun benzínu (a to sem myslel že bych to mohl nazvat sytič.....to sem bohužel neměl....) To žlutý čidlo dává jako první z těch ostatních čidel (modrý,zelený),signál že je teplota kapaliny- tedy i motoru optimální pro jinou bohatost směsi než za studena,tím pádem motor beží už na volnobězný otáčky a bohatost směsi se změní na zadaný v řídící jednotce pro tepllý motor.......snad sem už to nezblbnul..... |
Autor: | slovacek.milos [ 31.12.06, 12:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
roman heller píše: romane prosímtě píšeš že normální člověk ví že je rozdíl v době kdy se vypne sytič, kde takový sytič na BMM nebo MPi je miloš Nevěděl sem že mě budeš chytat hned za slovo......Myslel sem to tak jak to píše Patrik-hp.....Asi teda každý ví že BMM a MPI sytič nemají a jsem tedy řekl blbost za kterou se omlouvám.... Čidlo teploty dává řídící jednotce signál která si upravý (podle teploty) bohatost směsi.Za studena to znamená zvýšený otáčky + větší přísun benzínu (a to sem myslel že bych to mohl nazvat sytič.....to sem bohužel neměl....) To žlutý čidlo dává jako první z těch ostatních čidel (modrý,zelený),signál že je teplota kapaliny- tedy i motoru optimální pro jinou bohatost směsi než za studena,tím pádem motor beží už na volnobězný otáčky a bohatost směsi se změní na zadaný v řídící jednotce pro tepllý motor.......snad sem už to nezblbnul..... [/quote] v pohodě mám nějaké soukromé zprávy kde se mě lidé ptají na sytič, nebo hledajíšrou bohatosti směsi a tak jim tam pořád paouškuji co píšeš nade mnou, chytat za slovo? znáš to miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 31.12.06, 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Millosh píše: modrý a žlutý jsou prakticky rovnocenne, zlute se jiz nedela , jen se doprodava... tak ti nevím jestli je naházet do jednoho pytle venku je 0 a hlásí to - modrý 2.64 a 5.30, žlutý 2.17 a 4.30, zelený 2.39 a 2.00 údaje v kiloohmech čím je tepleji odpor klesá a nevím který údaj je pro řj a který pro teploměr miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 31.12.06, 13:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Millosh píše: modrý a žlutý jsou prakticky rovnocenne, zlute se jiz nedela , jen se doprodava... tak ti nevím jestli je naházet do jednoho pytle venku je 0 a hlásí to - modrý 2.64 a 5.30, žlutý 2.17 a 4.30, zelený 2.39 a 2.85 údaje v kiloohmech čím je tepleji odpor klesá a ten první údaj je pro teploměr a druhý údaj pro ŘJ, tak by se dalo říct, že to o něco zvýší spotřebu, protože modrý hlásí menší teplotu než žlutý miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |