Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

čidlo teplotní na termostatu fel
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3009
Stránka 1 z 1

Autor:  Brus [ 29.12.06, 17:30 ]
Předmět příspěvku:  čidlo teplotní na termostatu fel

koupil jsem si ted tohle čidlo ve škodováckém servisu (originál) a paní mi dala modré s tím, že teď už se to nerozlišuje, že to nějak sjednotili. Původně tam bylo žluté (mám 1.3mpi). je to fakt?

dá se někde sehnat etka k tomuhle autu?

Autor:  roman heller [ 29.12.06, 18:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: čidlo teplotní na termostatu fel

Brus píše:
koupil jsem si ted tohle čidlo ve škodováckém servisu (originál) a paní mi dala modré s tím, že teď už se to nerozlišuje, že to nějak sjednotili. Původně tam bylo žluté (mám 1.3mpi). je to fakt?

dá se někde sehnat etka k tomuhle autu?




To je blbost aby to sjednotily.Bylo to rozlišený tím že každé čidlo vypínalo dřív nebo později sytič.žlutý vypíná sitič jako první a pak je modrý a nakonec jako poslední vypíná zelený (použití felda 1,9 D).Na 1,3 + 1,6 MPI dávám žlutý....je to taky dobrý kvůly spotřebě (jak sem psal....vypíná sytič jako první).

Ta paní je asi lajk..... :D

Autor:  patrik-hp [ 29.12.06, 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

No ono se už opravdu nedá sehnat žluté...taky máme ve skladu pouze modré místo žlutých a ty zelené na 1.9tku...Prostě už je nevyrábějí...a náhrada je opravdu modrá :)

Autor:  slovacek.milos [ 29.12.06, 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
No ono se už opravdu nedá sehnat žluté...taky máme ve skladu pouze modré místo žlutých a ty zelené na 1.9tku...Prostě už je nevyrábějí...a náhrada je opravdu modrá :)


nevěřím, že by se nedalo sehnat, kupuji normálně i ve velkoskladu je nevím jaký je rozdíl mezi modrým a žlutým mezi zeleným a žlutým je rozdíl 30 stupnů, pokud někdo víte napište miloš

Autor:  patrik-hp [ 29.12.06, 20:01 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
patrik-hp píše:
No ono se už opravdu nedá sehnat žluté...taky máme ve skladu pouze modré místo žlutých a ty zelené na 1.9tku...Prostě už je nevyrábějí...a náhrada je opravdu modrá :)


nevěřím, že by se nedalo sehnat, kupuji normálně i ve velkoskladu je nevím jaký je rozdíl mezi modrým a žlutým mezi zeleným a žlutým je rozdíl 30 stupnů, pokud někdo víte napište miloš



Samozřejmě,že nějaký zásoby někde ještě jsou :D ...ale náhrada už je modrá...nevim proč.A změny si určuje výrobce a tak nejsem přesně seznámen s tím,proč modré místo žlutého..Ale je to tak. :!:

Autor:  roman heller [ 29.12.06, 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
slovacek.milos píše:
patrik-hp píše:
No ono se už opravdu nedá sehnat žluté...taky máme ve skladu pouze modré místo žlutých a ty zelené na 1.9tku...Prostě už je nevyrábějí...a náhrada je opravdu modrá :)


nevěřím, že by se nedalo sehnat, kupuji normálně i ve velkoskladu je nevím jaký je rozdíl mezi modrým a žlutým mezi zeleným a žlutým je rozdíl 30 stupnů, pokud někdo víte napište miloš



Samozřejmě,že nějaký zásoby někde ještě jsou :D ...ale náhrada už je modrá...nevim proč.A změny si určuje výrobce a tak nejsem přesně seznámen s tím,proč modré místo žlutého..Ale je to tak. :!:


Kupoval sem čidlo tak před měsícem žluté.Je možný teda že ho přestávají dělat,ale nevím otom.Mám kámoše v škoda servis a ten říkal že žluté mají a že rozdíl mezi ním a modrým je 10 stupňů.Možná to dělaj protože chytráci ve wv chtějí opět šetřit a říkají si proč dělat tři čidla když můžeme dodávat dvě a rozdíl vtom nebude (normální člověk ví že rozdíl je vté době kdy to vypne sytič) a tak ušetří bůch ví kolik statisíc a to si pak rozdělí mezi sebe jako prémii za nápad a realizaci.Tak jako vždy... :evil:

Autor:  Brus [ 30.12.06, 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

no ale tak vidím, že se s modrým naučím žít (jezdit) :D

co vlastně znamená ten rozdíl 10 stupnů, jsem myslel, že čidlo pouze dává informaci řj a ta sama by měla vědět kdy "sytič vypnout" jak se to čidlo projevuje?

Autor:  slovacek.milos [ 30.12.06, 15:32 ]
Předmět příspěvku: 

roman heller píše:
patrik-hp píše:
slovacek.milos píše:
patrik-hp píše:
No ono se už opravdu nedá sehnat žluté...taky máme ve skladu pouze modré místo žlutých a ty zelené na 1.9tku...Prostě už je nevyrábějí...a náhrada je opravdu modrá :)


nevěřím, že by se nedalo sehnat, kupuji normálně i ve velkoskladu je nevím jaký je rozdíl mezi modrým a žlutým mezi zeleným a žlutým je rozdíl 30 stupnů, pokud někdo víte napište miloš



Samozřejmě,že nějaký zásoby někde ještě jsou :D ...ale náhrada už je modrá...nevim proč.A změny si určuje výrobce a tak nejsem přesně seznámen s tím,proč modré místo žlutého..Ale je to tak. :!:


Kupoval sem čidlo tak před měsícem žluté.Je možný teda že ho přestávají dělat,ale nevím otom.Mám kámoše v škoda servis a ten říkal že žluté mají a že rozdíl mezi ním a modrým je 10 stupňů.Možná to dělaj protože chytráci ve wv chtějí opět šetřit a říkají si proč dělat tři čidla když můžeme dodávat dvě a rozdíl vtom nebude (normální člověk ví že rozdíl je vté době kdy to vypne sytič) a tak ušetří bůch ví kolik statisíc a to si pak rozdělí mezi sebe jako prémii za nápad a realizaci.Tak jako vždy... :evil:


romane prosímtě píšeš že normální člověk ví že je rozdíl v době kdy se vypne sytič, kde takový sytič na BMM nebo MPi je miloš

Autor:  patrik-hp [ 30.12.06, 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
roman heller píše:
patrik-hp píše:
slovacek.milos píše:
patrik-hp píše:
No ono se už opravdu nedá sehnat žluté...taky máme ve skladu pouze modré místo žlutých a ty zelené na 1.9tku...Prostě už je nevyrábějí...a náhrada je opravdu modrá :)


nevěřím, že by se nedalo sehnat, kupuji normálně i ve velkoskladu je nevím jaký je rozdíl mezi modrým a žlutým mezi zeleným a žlutým je rozdíl 30 stupnů, pokud někdo víte napište miloš



Samozřejmě,že nějaký zásoby někde ještě jsou :D ...ale náhrada už je modrá...nevim proč.A změny si určuje výrobce a tak nejsem přesně seznámen s tím,proč modré místo žlutého..Ale je to tak. :!:


Kupoval sem čidlo tak před měsícem žluté.Je možný teda že ho přestávají dělat,ale nevím otom.Mám kámoše v škoda servis a ten říkal že žluté mají a že rozdíl mezi ním a modrým je 10 stupňů.Možná to dělaj protože chytráci ve wv chtějí opět šetřit a říkají si proč dělat tři čidla když můžeme dodávat dvě a rozdíl vtom nebude (normální člověk ví že rozdíl je vté době kdy to vypne sytič) a tak ušetří bůch ví kolik statisíc a to si pak rozdělí mezi sebe jako prémii za nápad a realizaci.Tak jako vždy... :evil:


romane prosímtě píšeš že normální člověk ví že je rozdíl v době kdy se vypne sytič, kde takový sytič na BMM nebo MPi je miloš


Roman asi myslel teoretický sytič,zvýšené otáčky a bohatost při startu na běžícím studeném motoru MPI nebo BMM. :)

Autor:  slovacek.milos [ 30.12.06, 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

jasně, ale pro ty kdo se chcou přiučit tak BMM ani MPi sytič nemá, řídící jednotka vyhodnotí teploty a je start a po dobu dosažení základní teploty jsou zvýšené otáčky, aby nedocházelo ke kolísání otáček třeba při sešlápnutí spojky, jsou i sytiče u stříkaček, ale ne u našich škodovek, škoda mám před barákem všechny druhy, MPi, 1.6 i 1.9 ale vago mám na PC s 21" moniterom ve stojanu a kdybych to tu obíhal v tom sněhu tak by mě meli sousedi asi za blbce nedávno tu měl někdo v MPi čidlo se zeleným kroužkem a měl problém, že hlásí o 30 st víc, tak by mě zajímalo jestli ten modrý má o 10 víc nebo mín, jestli to šetří nebo naopak zvedá spotřebu a čidla by tu byly vyřešeny jednou provždy miloš

Autor:  Millosh [ 30.12.06, 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

modrý a žlutý jsou prakticky rovnocenne, zlute se jiz nedela , jen se doprodava...

Autor:  roman heller [ 30.12.06, 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

romane prosímtě píšeš že normální člověk ví že je rozdíl v době kdy se vypne sytič, kde takový sytič na BMM nebo MPi je miloš[/quote]


Nevěděl sem že mě budeš chytat hned za slovo......Myslel sem to tak jak to píše Patrik-hp.....Asi teda každý ví že BMM a MPI sytič nemají a jsem tedy řekl blbost za kterou se omlouvám....


Čidlo teploty dává řídící jednotce signál která si upravý (podle teploty) bohatost směsi.Za studena to znamená zvýšený otáčky + větší přísun benzínu (a to sem myslel že bych to mohl nazvat sytič.....to sem bohužel neměl....:oops:) To žlutý čidlo dává jako první z těch ostatních čidel (modrý,zelený),signál že je teplota kapaliny- tedy i motoru optimální pro jinou bohatost směsi než za studena,tím pádem motor beží už na volnobězný otáčky a bohatost směsi se změní na zadaný v řídící jednotce pro tepllý motor.......snad sem už to nezblbnul..... :oops:

Autor:  slovacek.milos [ 31.12.06, 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

roman heller píše:
romane prosímtě píšeš že normální člověk ví že je rozdíl v době kdy se vypne sytič, kde takový sytič na BMM nebo MPi je miloš



Nevěděl sem že mě budeš chytat hned za slovo......Myslel sem to tak jak to píše Patrik-hp.....Asi teda každý ví že BMM a MPI sytič nemají a jsem tedy řekl blbost za kterou se omlouvám....


Čidlo teploty dává řídící jednotce signál která si upravý (podle teploty) bohatost směsi.Za studena to znamená zvýšený otáčky + větší přísun benzínu (a to sem myslel že bych to mohl nazvat sytič.....to sem bohužel neměl....:oops:) To žlutý čidlo dává jako první z těch ostatních čidel (modrý,zelený),signál že je teplota kapaliny- tedy i motoru optimální pro jinou bohatost směsi než za studena,tím pádem motor beží už na volnobězný otáčky a bohatost směsi se změní na zadaný v řídící jednotce pro tepllý motor.......snad sem už to nezblbnul..... :oops:[/quote]

v pohodě mám nějaké soukromé zprávy kde se mě lidé ptají na sytič, nebo hledajíšrou bohatosti směsi a tak jim tam pořád paouškuji co píšeš nade mnou, chytat za slovo? znáš to miloš

Autor:  slovacek.milos [ 31.12.06, 13:20 ]
Předmět příspěvku: 

Millosh píše:
modrý a žlutý jsou prakticky rovnocenne, zlute se jiz nedela , jen se doprodava...


tak ti nevím jestli je naházet do jednoho pytle venku je 0 a hlásí to - modrý 2.64 a 5.30, žlutý 2.17 a 4.30, zelený 2.39 a 2.00 údaje v kiloohmech čím je tepleji odpor klesá a nevím který údaj je pro řj a který pro teploměr miloš

Autor:  slovacek.milos [ 31.12.06, 13:55 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Millosh píše:
modrý a žlutý jsou prakticky rovnocenne, zlute se jiz nedela , jen se doprodava...


tak ti nevím jestli je naházet do jednoho pytle venku je 0 a hlásí to - modrý 2.64 a 5.30, žlutý 2.17 a 4.30, zelený 2.39 a 2.85 údaje v kiloohmech čím je tepleji odpor klesá a ten první údaj je pro teploměr a druhý údaj pro ŘJ, tak by se dalo říct, že to o něco zvýší spotřebu, protože modrý hlásí menší teplotu než žlutý miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/