Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Motor- tlak v chladeny
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3015
Stránka 1 z 3

Autor:  Vala [ 30.12.06, 12:05 ]
Předmět příspěvku:  Motor- tlak v chladeny

Ahoj

Mam Favorit 136L r.v.1989

a asi pred 2 dnami sa mi brutalne zvysil tlak v chladiacom systeme ze mi vyhadzuje vodu cez tlakovy ventil a nasledne

sa vsetko prehreje :(

Co tomu moze byt :?: tesnenie hlavy som menil cca pred 2 mesiacmi


dakujem

Autor:  Jarda S. [ 30.12.06, 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

utopená vložka válce

Autor:  Matthes [ 30.12.06, 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

Nebo spatne dotazena hlava, spatny tesneni (ikdyz je novy), chtelo by to znova rozhodit a zkontrolovat :?

Autor:  slovacek.milos [ 30.12.06, 15:55 ]
Předmět příspěvku: 

asi špatně udělaná oprava, hlava sežraná, vložky nezkontrolované, šrouby špatně dotažené, nebo jeden servaný, miloš

Autor:  patrik-hp [ 30.12.06, 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

Jj lebku dolů a mrknout na to.Další vařitel tlakovač..... :D

Autor:  Vala [ 30.12.06, 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Jj lebku dolů a mrknout na to.Další vařitel tlakovač..... :D


no mne sa to uvari az ked sa to natlakuje a vyrazi to vodu von :P

ja som laik na co by som si mal dat pozor ked mi to budu reparovat aby to zasa nedovrzali :?: :?:
:twisted:


dik

Autor:  slovacek.milos [ 30.12.06, 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

Vala píše:
patrik-hp píše:
Jj lebku dolů a mrknout na to.Další vařitel tlakovač..... :D


no mne sa to uvari az ked sa to natlakuje a vyrazi to vodu von :P

ja som laik na co by som si mal dat pozor ked mi ro budu reparovat aby to zasa nedovrzali :twisted:


dik


jak si laik nezkotroluješ asi nic, jen kvalitu povrchu hlavy po demontáži, jestli je hladká, prostě to zreklamuj at to spraví pořádně miloš

Autor:  Vala [ 30.12.06, 20:54 ]
Předmět příspěvku: 

Musi sa pri kazdom rozobrati hlavy, prebrusovat hlava :?:

Autor:  Matthes [ 30.12.06, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Vala píše:
Musi sa pri kazdom rozobrati hlavy, prebrusovat hlava :?:


Ne, rovna se jen pokud je pokrivena :)

Autor:  Martin [ 30.12.06, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud není křivá nebo jinak poškozená, nemusí se přebrušovat a ani se to běžně nedělá. Maximálně jsem vždy vzal jemnější smirek a přes prkýnko jsem ji párkrát přejel.

Autor:  roman heller [ 30.12.06, 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

Vala píše:
Musi sa pri kazdom rozobrati hlavy, prebrusovat hlava :?:


Já hlavu nechávám rovnat (přefrézovat), když je vháji těsnění pod hlavou anebo když to nekdo uvaří a musí se sundat...

Autor:  Matthes [ 30.12.06, 21:49 ]
Předmět příspěvku: 

roman heller píše:
Já hlavu nechávám rovnat (přefrézovat), když je vháji těsnění pod hlavou anebo když to nekdo uvaří a musí se sundat...


Ale tvuj motor je trochu jina wykonova kategorie nez seriova 136 :D

Autor:  Martin 007 [ 30.12.06, 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

co pa že to tam má panáček :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: za motooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: podle fota zajímavé

Autor:  Matthes [ 30.12.06, 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
co pa že to tam má panáček :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: za motooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: podle fota zajímavé


Motor je favorit :lol: :lol: :lol:

Autor:  Martin 007 [ 30.12.06, 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Weller nebo DeLorto ??? a co dál o tom motoooooooooooooooru vite? :lol: :lol: :lol:

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/