Autor |
Zpráva |
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
Maximálka favoritu
Cus lidi,mám favorita 135-43kw,najeto kolem 85 tis. Včera sem to chtěl trochu rozject,bylo to na rovině-možná lehký stoupání,ale spíš rovina.Na 5ku to dalo 120 a nějak se tomu nechtělo,tak sem dal za4 ,plnej,rozjelo se to na 132 (na otáčkoměru něco přes 4tis) a konec. Po návratu na 5 ku to už tu rychlost jen drželo.To mi přijde málo(v tp maximálka 150 ).Vim,že fáva tohle dělávaj-po čem mám jít?Vyřachtanej rozdělovač?
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
24.12.06, 12:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Maximálka favoritu
barton píše: Cus lidi,mám favorita 135-43kw,najeto kolem 85 tis. Včera sem to chtěl trochu rozject,bylo to na rovině-možná lehký stoupání,ale spíš rovina.Na 5ku to dalo 120 a nějak se tomu nechtělo,tak sem dal za4 ,plnej,rozjelo se to na 132 (na otáčkoměru něco přes 4tis) a konec. Po návratu na 5 ku to už tu rychlost jen drželo.To mi přijde málo(v tp maximálka 150 ).Vim,že fáva tohle dělávaj-po čem mám jít?Vyřachtanej rozdělovač?
už jsme to řešili mockrát, pokud nemáš miší hnízdo v sání a potkana ve výfuku, tak pomohla výměna rozdělovače, ale pozor český 1400 kč, dále svíčky kabely atd. miloš
|
24.12.06, 12:26 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Re: Maximálka favoritu
slovacek.milos píše: barton píše: Cus lidi,mám favorita 135-43kw,najeto kolem 85 tis. Včera sem to chtěl trochu rozject,bylo to na rovině-možná lehký stoupání,ale spíš rovina.Na 5ku to dalo 120 a nějak se tomu nechtělo,tak sem dal za4 ,plnej,rozjelo se to na 132 (na otáčkoměru něco přes 4tis) a konec. Po návratu na 5 ku to už tu rychlost jen drželo.To mi přijde málo(v tp maximálka 150 ).Vim,že fáva tohle dělávaj-po čem mám jít?Vyřachtanej rozdělovač? už jsme to řešili mockrát, pokud nemáš miší hnízdo v sání a potkana ve výfuku, tak pomohla výměna rozdělovače, ale pozor český 1400 kč, dále svíčky kabely atd. miloš
Také záleží na celkové kondici motoru(tlaky) , na zimu sem si koupil Favorita kterýho sem koupil za 2000kč i s papíry +stk,me ale s motorem v totál háji. postavil sem si motor v kerém byly použitý díly z motoru který měl najeto 115 000km.Můžu říct že po ujetí 2000km si to sedlo a jezdí to pěkně.Když na 4 jedu 130 tak dám 5 a maximálně se mi to vyšplhá na asi 165 - 170 (záleží jak fouká vítr)......motor má vačku z feldy (50kw) a nechal sem zarovnat hlavu.....
|
24.12.06, 12:33 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
tlaky nevim,ale volej to nežere,nevim,asi zkusim ten rozdělovač,dělaj se v praze(benešově) nějaký repase?Jináč víčko,kabely,svíčky jsou tam nový od léta.Mě přišlo,že ten motor ztratí výkon kolem 4 tis ot,tak sem měl asi pravdu
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
24.12.06, 12:38 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
barton píše: tlaky nevim,ale volej to nežere,nevim,asi zkusim ten rozdělovač,dělaj se v praze(benešově) nějaký repase?Jináč víčko,kabely,svíčky jsou tam nový od léta.Mě přišlo,že ten motor ztratí výkon kolem 4 tis ot,tak sem měl asi pravdu
nevím do repase bych nešel výsledek byl stejný, kup nový miloš
|
24.12.06, 12:46 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Co třeba zkontrolovat průběh předstihu v závislosti na otáčkách a na podtlakové regulaci...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.12.06, 13:04 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
Nepér píše: Co třeba zkontrolovat průběh předstihu v závislosti na otáčkách a na podtlakové regulaci... to by taky šlo.Ale nejlepší by to bylo aso na zkušební stolici,ta ti ukáže víc
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
24.12.06, 13:12 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
barton píše: tlaky nevim,ale volej to nežere,nevim,asi zkusim ten rozdělovač,dělaj se v praze(benešově) nějaký repase?Jináč víčko,kabely,svíčky jsou tam nový od léta.Mě přišlo,že ten motor ztratí výkon kolem 4 tis ot,tak sem měl asi pravdu
Pokuď ti strácí výkon kolem 4000 ot tak je to rozdělovačem,mě jde motor za plynem do 5500 ot. a jinak točím klidně 6000ot
|
24.12.06, 13:16 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
tak to asi jo,při těch 130 to na 4 ku točilo kolem 4300 a to byl konec,taky když se to roztočí nad ty 4000 ,tak začínaj slabě řachtat ventily,ja si myslim,že je to tim rozdělovačem.Zajímavý je,že když je motor nedohřatý,tak to jede líp,něž když se ohřeje,to mi pak přijde o trochu línější.
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
24.12.06, 13:22 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
barton píše: tlaky nevim,ale volej to nežere,nevim,asi zkusim ten rozdělovač,dělaj se v praze(benešově) nějaký repase?Jináč víčko,kabely,svíčky jsou tam nový od léta.Mě přišlo,že ten motor ztratí výkon kolem 4 tis ot,tak sem měl asi pravdu
to je podla mna normalne pre 135ku. ono to taha asi od 2000 do 4500 cca ale potom to len viac a viac huci nemyslim ze by to bolo zlym stavom motora (ja mam kompresne tlaky ako nove a tiez po 4000 to je slabota)
chodim po dialnici bez problemov 140 a dalo by aj viac ale mu to trva dost dlho
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
24.12.06, 13:25 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
roman heller píše: barton píše: tlaky nevim,ale volej to nežere,nevim,asi zkusim ten rozdělovač,dělaj se v praze(benešově) nějaký repase?Jináč víčko,kabely,svíčky jsou tam nový od léta.Mě přišlo,že ten motor ztratí výkon kolem 4 tis ot,tak sem měl asi pravdu Pokuď ti strácí výkon kolem 4000 ot tak je to rozdělovačem,mě jde motor za plynem do 5500 ot. a jinak točím klidně 6000ot
roman ti to taky potvrzuje, co já jsem se najezdil jak pako a vyčuměl tachometr a ladil a přidával ubíral, měnil rodělovače, cívky, měřil tlaky, sdělával výfuky, filtry........, nový rozdělovač a nářez a skoro i 170, před tím 115 s bídou 125 miloš
Naposledy upravil slovacek.milos dne 24.12.06, 13:38, celkově upraveno 1
|
24.12.06, 13:25 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Rozdeľovač al. 2. komora karburátora...už sa to tu ozaj niekoľkokrát riešilo...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
24.12.06, 13:32 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Podle mého... dobrej seřízenej,sériovej motor na Fávo musí jet na 4rych.st. 150-160.Sic dýchavičně,ale v klidu.Na pěťoura,kterej má opravdu dlouhej podobně jako dvoulitr Octavia tam už je to o počasí.Ale pokud to není utananý od důchodce a rozdělovač je super,tak těch 150 za 4 je na místě
|
24.12.06, 16:28 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
patrik-hp píše: Podle mého... dobrej seřízenej,sériovej motor na Fávo musí jet na 4rych.st. 150-160.Sic dýchavičně,ale v klidu.Na pěťoura,kterej má opravdu dlouhej podobně jako dvoulitr Octavia tam už je to o počasí.Ale pokud to není utananý od důchodce a rozdělovač je super,tak těch 150 za 4 je na místě
Tak, súhlas...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.12.06, 19:50 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
Nevíte někdo kde sehnat origo český rozdělovač??? Všude mi cpou jen made in China. Fuj. Nejlépe nějaký internetový obchod.
|
25.12.06, 20:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|