Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

favorit 136 karb. nizka maximalka
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=30379
Stránka 1 z 3

Autor:  lukas.pce [ 17.9.12, 17:10 ]
Předmět příspěvku:  favorit 136 karb. nizka maximalka

Uz jsem to tu resil vicekrat nicmene nikdy nevyresil,
Mam 136ku karbec na LPGcko (se serizenim/sanim vzduchu si porad hraju ale nic) a proste mi to vic jak 130 nejede (na ctyrku)

Menil jsem komplet brzdy takze vaznout by nemeli (kola po jizde nejsou tepla), auto jinak jezdi celkem slusne (akccelerace apod)

Nejspis teda bude problem v elektrice a nebo serizeni toho lpgcka. Svicky maji cca 8tis najeto ale necukaji, zap kabel tesla (nevim kolik najeto ale byli meneny :mrgreen: ).

K tomu me jeste trapi cukani pri prechodovych rezimech (pusteni plynu a nasledne pridani = zacuknuti)

Autor:  Martin91 [ 17.9.12, 18:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

Na co potřebuješ jezdit tak rychle ? v česku se může max 130km/h a to na dálnicích.
:wink:

Autor:  varok [ 17.9.12, 19:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

To cukání při přechodových stavech mám teď nějakou dobu i já, příčinu jsem zatím nezjistil. Mám ale fávo BMM, LPG.

Autor:  Šemik [ 17.9.12, 20:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

Martin91 píše:
Na co potřebuješ jezdit tak rychle ? v česku se může max 130km/h a to na dálnicích.
:wink:


Nejinteligentnější možná odpověď :roll:

Na benzín to jede jak? Vzhledem k tomu, že jsi s nastavením plynu zjevně dost laboroval avšak bezúspěšně, zkusil bych jít v první řadě po rozdělovači (vůle) a pak po hodnotě předstihu.

Autor:  lukas.pce [ 17.9.12, 20:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

tak verejne se priznam a i bez dalnicni znamky se obcas prozenu, samozrejme s rozumem, ta max 130 je ale blba i pri predjizdeni protoze to nad kilem skoro neakceleruje..

na benzin to subjektivne jede o trochu hur, maximalku jsem ale nejak nezkousel.

auto ma najeto 190 000, rozdelovac bude asi puvodni, teoreticky bych mohl na vrakaci mit jinej ale ma to cenu? stroboskop nemam, neni tu nekdo z pci kdo by mi to dokazal seridit?

moje domenka ale je ze za to muze sani, pri vyssich rychlostech mi to naporem vzduchu udela chudsi smes, zkousel jsem to s normalni "chobotnici" ke svetlu se zaslepenym sanim teplyho vzduchu, ted jsem tu chobotnici oddelal a nechal tam jenom tu cast kde je ten voskovej srac (a znovu seridil lpg), maximalka se o neco zvedla ale nevim mno.. jak to mate udelany vy?

add to cukani, pokud pri deceleraci vypnu privod paliva (prepnu tlacitko ba/lpg do prostredni polohy) tak to pak pri pridani plynu a zapnuti tlacitkem necukne..

Autor:  ferrari [ 18.9.12, 06:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

lukas.pce píše:
Uz jsem to tu resil vicekrat nicmene nikdy nevyresil

Jak "riešil"? Totižto toto treba riešiť, ak píšde Šemík = kontrola rozdeľovača, celovo zapaľovania a ak to celkom nepomôže, tak kontrola kompresných tlakov motora a potom karburátora.

Autor:  lukas.pce [ 23.9.12, 12:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

serizeny ventily a i rozdelovac, nicmene rozdelovac neni v nejlepsi kondici volnobeh neni uplne plynulej, asi to bude tim + uz pry ten motor nema nejlepsi kompresi (rikal mechanik pri serizovani ventilu). Maximalka zustala porad stejna.. :/

Autor:  ventYl [ 23.9.12, 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

a to ako kompresiu zistil od pohladu? na zakladny servis tychto aut nie je treba vymavenie ako na mise caneveral vo vesmirnom stredisku. staci jeden dobry kompresmeter a stroboskop aby clovek vedel na com je.

Autor:  Viky [ 23.9.12, 14:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

Staci otocit motorem kdyz serizujes ty ventily. Mala komprese se celkem dobre pozna.

Autor:  Peter50kw [ 23.9.12, 20:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

Pri 200kkm y ten motor nemal mat problemy. Pre istotu pomerat kompresiu, stroboskopom nastavit predstih a myslim ze na lpg by 130 aj mohlo stacit. Meranie maximalky aj dost zavisi od podmienok, kazdopadne by som meral radsej GPS. Podla gps by mal ist okolo 140 na benzin. Ak nemas nejaku vyoku spotrebu, tak neries.

Autor:  michalkatka [ 24.9.12, 08:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

typujem to na cievku v rozdeľovači, mne to robilo podobné, dokonca to od 3500ot/min to sa začalo dusiť a stielať, ja som vymenil celý rozdeľovač...

Autor:  lukas.pce [ 24.9.12, 17:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

ok, zkusim na vrakaci sehnat nejaky rozdelovac. Jinak jsem zkusil pridat na predstihu trochu,parada jede to lip, maximalka asi o 5km/h se zvysila ale nechce to studene vubec chytnout (4*10s startovani), pritom staci ujet kilometr a pak to startuje na drc

Autor:  lukas.pce [ 20.10.12, 18:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

Takze na vrakaci jsem sehnal rozdelovac, auto melo sice najeto 173tis takze jsem cekal hroznej stav, o to vic me prekvapilo ze byl asi nedavno repasovanej (minimalni vule, spojka byla skoro jeste nova), ocistil jsem ho a nacpal do auta.

Auto jede pocitově o něco líp, nechá se i snad líp vytáčet? Ale to cukani pri pridani plynu "z bez plynu" skoro zmizelo, trochu to tam jeste citit je ale to je mozna uz zase vec podvozku respektive ulozeni ramen? Nebo ze by to mohla byt vule v rozvodech? Rozvody teda pry nejsou slyset.

Maximalku jsem poradne nezkousel, jenom na ctyrku a na cca 2km rovince se to na ctyrku roztocilo na 4300ot (lepsi jak predtim) a 125km/h (je mozny ze mi tacho ukazuje min nez real protoze to mam serizeny pri 50 aby to ukazovalo real 50) takze to mohlo jet i 130 nicmene nic moc se tomu uz nechtelo

Autor:  lukas.pce [ 2.11.12, 16:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

rozdelovac nepomohl :? Nemohlo by to bejt civkou (tou velkou na podbehu)? :/ Kompresi nemam jaksi jak zmerit.. Uz me nejak moc nenepada cim by to mohlo bejt, svickama? (necuka to)

Jinak jsem to meril i gpskou a to +- odpovida tacho, asi si posunu rucicku :lol:

Autor:  ferrari [ 2.11.12, 16:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit 136 karb. nizka maximalka

Nuž, no, príčin môže byť viac, ale ak ide podľa GPS 130 km/h, hm, nepovedal by som, že je to na LPG až tak zlé...LPG je zvyčajne dosť škrtené hlavne pri väčších zaťaženiach...no na benzín by to malo ísť trochu viac. Ak máš 200 tkm, už by to bolo aj na GO karbecu...ale GO karbecu ti veľmi nepomôže pri prevádzke na LPG (ledažeby dobre neotvárala 2. komora)...to je na tebe...

Pozri, ja mám Favo motor, ostrejšiu vačku, a aj tak mi to nejde bohvieako nad 130 km/h a to je pritom motor živý dosť.

A akú máš spotrebu?

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/