Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Lekr 28-30 úprava https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=30382 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Lamač [ 17.9.12, 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | Lekr 28-30 úprava |
čo by sa stalo : 1: ak by som prevrtal aj tento kanálik: Ide rovno do kanálika pod vstrekovaciu trysku akceleračnej pumpy. 2: potom tento: a to naväzuje pod (medzi) trysky I. a II.stupňa a smerom hore (v už navrtanom a nevyužitom kanáliku) a ešte jednu dierku tesne nad hladinu benzínu v komore: a celkovo zjednodušene takto: Len tak,čo by to urobilo s prípravou zmesi resp. jej reguláciou cez obohacovač?Robím také malé kvázi úpravy na lekri metodou pokus omyl.Difúzory a klapky zaleštené do zrkadlového lesku (priemery nijak nemenené),hriadeľky klapiek upravené do viac aerodynamického tvaru,odstránené všetky ostré hrany na vstupe vzduchu do karbeca,odstránený "nos" v strede karbeca atd. atd.Tento je už druhý pokusný karbec,prišiel som na to že prílišné zrazenie a zaleštenie hrán na vyústení z difúzora z I.stupna spôsobilo to že auto nejak nechce v nízkych otáčkach a pri rozbiehaní zrýchľovať.Pri výmene za neupravený karbec(iba spodnú časť) je to zase ok.Zase je to lepšie pri vyšších otáčkach-od cca 3000.Zaujímavé by ešte bolo,čo by urobili na výstupe z karbeca tzv."trumpetky",alebo aspoň jedna a to na I.stupeň ,napríklad až po spodnú časť gumovej podložky... Dalšia vec,aký význam má vyhrievanie voľnobežného kanálu na karbeci tohto typu v autách koncernu VW? |
Autor: | Peter50kw [ 23.9.12, 20:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Lekr 28-30 úprava |
Viac ciar - viac adidas, viac dier - viac kilowatov. Vyhrievanie ma vplyv na emisie. Tiez znizuje potrebu jazdy na sytic. A chrani karbec pred zamrzanim. Jeden by neveril, karbec dokaze zamrznut aj pri teplotach nad 20 stupnov. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |