Myslis ze keby si mal predstih posunuty o dva valce tak ze by sa to vobec dalo nastartovat?
Daj si rysku klukovky do polohy nula stupnov a skontroluj znova. A tiez si daj pozor ako mas zapojene kable na rozdelovaci. Pre kontrolu predstihu odporucam pouzit stroboskop k tomu urceny, je to najrychejsie a najjednoduchsie zistovanie zavady v preiebehu zapalovania.
K tym svieckam, prvy valec je k tebe najblizsie ked otvoris kapotu, stvrty je od teba najdalej. Tie cisla nechaj tak, to je len poradie zapalovania. Cize sa pokusim to prelozit do reci ludi:
1 valec cierna od sadze (asi ti to tam taha olej, nic nenormalne prvy valec byva podchladeny a preto sa opotrebuje skorej)
2 valec normalna pieskova
3 valec mierne od sadze (ako dlho bezal motor kym si tahal sviecky? Pokial bezal na sytic tak sa to da cakat ze sviecky nebudu pekne vypalene)
4 valec mokra (no, zrovna mala mat pracovny cyklus)