Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Uprava moturu na LPG skoda 120 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=30567 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Exon [ 19.10.12, 21:08 ] |
Předmět příspěvku: | Uprava moturu na LPG skoda 120 |
Zdravím mám v plánu nechat snížit hlavu motoru na skode 120 na LPG. Auto je využíváno na běžné jezdění akorát bych ktomu chtěl přidat nejkaý ten koník, ale tak aby se nezkrátila razanně životnost motoru... V plánu mám nechat snížit hlavu, ale nevím o kolik říkal sem si tak 0.5 až 1 mm potom jí samozdřejmě slícovat a vyleštit kanálky. A potom sem si říkal tam dát ještě C vahadla, ale to nevím jestli má vyznám, když by tam ostala původní vačka... Otázkou je jestli se to oplatí upravovat jestli tam ostane origo vačka nebo nechat vyměnit i vačku za ostřejší, ale to bych musel nekomu dát, aby mě to vyměnil, protože na to si fakt netroufám.. Je mě jasné že kdyby to bylo i s vačkou tak to určitě poznám na výkonu, ale co když to bude bez té ostřejší vačky? Změní se nejak nastavení vulí nebo předstihu když tam budou ty úpravy? Přípaně co ještě doporučujete upavit? Díky |
Autor: | ferrari [ 20.10.12, 08:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava moturu na LPG skoda 120 |
Ak máš 120L, tak znížením hlavy o 1 mm sa dostaneš na KP 9,1; čo je podľa mňa na LPG ešte stále málo. Na LPG by to mohlo ísť kľudne aj na 10:1, ale zas enviem, či ti to znesie spodok a tiež, či to znesie liatinová hlava...napíš členovi Kachnis, ten ti pomôže. pre ilustráciu, znížením o 2 mm sa dostaneš na KP 9,9; len zas neviem, či pri znížení o 2 mm nemusíš podkladať vahadlá ventilov. Čo sa týka C vahadiel, odporúčam rovno inú vačku a síce možno najlepšie z Feldy BMM 50 kW - najostrejšia sériová vačka. |
Autor: | Lamač [ 20.10.12, 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava moturu na LPG skoda 120 |
Alebo z fava 50 kW Bmm.Výmena vačky nieje u tohto motora nič strašné,zvládneš aj sám,a zároveň vymeníš aj rozvody. |
Autor: | ferrari [ 20.10.12, 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava moturu na LPG skoda 120 |
Hej, dupľom, keď už bude hlava dole... |
Autor: | Exon [ 20.10.12, 16:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava moturu na LPG skoda 120 |
Ok tak tam hodím ostřejší vačku a nechám snižit hlavu.. ale o kolik ten 1mm? nebo víc či mín? vule na ventilech a předstih zustává originál co tam má byt nebo ho budu muset změnit? |
Autor: | Lamač [ 20.10.12, 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava moturu na LPG skoda 120 |
Predstih trošku dvihnúť. |
Autor: | Jarda S. [ 20.10.12, 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava moturu na LPG skoda 120 |
zapomínáte na velice podstatnou věc a to sedla ventilů |
Autor: | ferrari [ 20.10.12, 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava moturu na LPG skoda 120 |
No, na to sa Exon nepýtal...samozrejme by to chcelo výmenu sediel ventilov... Inak, vravím ti, o to zníženie napíš Kachnisovi, ako je to so znižovaním hlavy o viac, ako 1 mm. Každopádne kvôli KP by to chcelo znížiť o 2mm...a aký je stav ostatku motora? |
Autor: | Exon [ 20.10.12, 22:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava moturu na LPG skoda 120 |
Těžko posoudit ale řekl bych že je jetě vpohodě.. sedla sem chtěl akorát zabrousit a né měnit protože to su prachy navíc.. ale nevím jak dlouho by to vydželo protože to odchází celkem rychlo i při origo motoru |
Autor: | Hiro [ 20.10.12, 22:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava moturu na LPG skoda 120 |
sedla ventilů stojí asi 1250 kč +- teda u hlaváře tady u nás v Ostravě |
Autor: | Exon [ 21.10.12, 07:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava moturu na LPG skoda 120 |
když budu dělat ty sedla tak tam asi hodit aj nové ventily že? |
Autor: | URU [ 21.10.12, 10:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava moturu na LPG skoda 120 |
nech hlavu 120 napokoji a sežeň si ze 105 kompresní poměr bude bez dalších úprav cca 9:1 (místo 8.5:1 se 120 hlavou) když 105hlavu snížíš o 1mm bude KP asi 9.7:1, stejně snížená 120 hlava bude mít KP 9.1:1 kanály má 105 hlava menší, ale stejně jsi s nima chtěl něco dělat sedla ventilů jsou pro provoz na LPG vhodná, pokud nechceš každejch 10-30 000 km měnit hlavu - zaklepou se ventily a když už se budou dělat sedla, neměl by bejt problém dát gufera na ventily (snížení spotřeby oleje), případně dát jiný vodítka ventilů (třeba pro ventily z felicie 136MPI - 7mm dřík -> víc prostoru v kanálu -> víc směsi do válce ) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |