Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Uprava kurenia favorit. (hadice) https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=30704 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | hurtucik [ 9.11.12, 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | Uprava kurenia favorit. (hadice) |
Zdravim dneska ma napadol taky napad.V kamaratovej felicii som si vsimol ze ide hadica od termostatu priamo do kurenia. Keby som to zrobil tak isto na favorite? .Alebo robil niekto uz takuto upravu? .A preco vlastne ide voda do sania? do tych parohov ? co su pod karburatorom? Neslo by to lepsie keby to neohrievalo benzin ?....Podla mna tym padom felicia lepsie kuri teplo a aj skor zacne kurit nez favorit. |
Autor: | Capricorn [ 10.11.12, 04:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
Pokud jsi to viděl u MPI tak je to zcela v pořádku jelikož u vícebodového vstřikování v podstatě nehrozí srážení paliva na stěnách sacího potrubí tudíž ani vyhřívání nemá. U jednobodového např. BMM stejně tak jako u karburátoru je to ale problém - pokud jde o kultivovanost chodu hlavně v zahřívací fázi (a zejména v zimě), spotřebu a emise je mnohem lepší vyhřívané sací potrubí mít než nemít. To ale není jediná (i když hlavní) věc proč to tak je. Všimni si nad čím je sací potrubí umístěné. Ano jsou to výfukové svody. A teď si uvědom jak jsou zahřáté při provozní teplotě motoru. Už víš kam tím mířím? Při provozní teplotě motoru pokud by v sání necirkulovala voda a neodebírala sálavé teplo ze svodů by to bylo jen horší. Takže to nechej jak to je... nic lepšího se pro karburátorový motor, který je v běžném provozu a je u něj požadovaný co nejlepší chod motoru ve všech fázích vymyslet nedá. |
Autor: | hurtucik [ 10.11.12, 10:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
NO a ked len prehodim hadice ta co ide z termostatu dam do kurenia a ta co isla do kurenia do sacieho ?..Dufam ze si ma pochopil ako to myslim |
Autor: | MartinK72 [ 10.11.12, 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
Je to zbytečné, při provozu zahřátého motoru se voda v sání prakticky neochlazuje. A felda topí lépe kvůli lepšímu radiátoru, nemá to nic společného s vyhřívaným sáním. |
Autor: | hurtucik [ 10.11.12, 13:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
No ja mam komplet kurenie z felicie a stale mi to netopi uz som vymenil 2 radiatory mam este jeden doma skusim ho vyvarit a co to urobi . MOze byt zeby bol termostat v tahu po pol roku? ja ma mtaky problem ze ked postojim zohreje sa na prevadzkovu teplotu ako nahle zacnem jazdit teplota klesne na spodok ukazovatela |
Autor: | MartinK72 [ 10.11.12, 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
Tak jestli se ti teplota chladicí kapaliny po rozjetí snižuje, je to termostatem. U fáčka má být ručka teploměru uprostřed, nebo jen mírně níže, než je střed stupnice teploměru. |
Autor: | hurtucik [ 10.11.12, 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
NO ano mne sa zohreje a ked vijde rucicka trochu nad polovicu ukazovatela tak spusti saharu.. Takze koli termostatu ta rucicka cestuje hore dole ? |
Autor: | varok [ 10.11.12, 18:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
Ano, ale to jen u novějších fáček od 93 roku, které už mají novější typ budíků a černý interiér. U těch starších do konce 92 roku s hnědým interiérem by měla být provozní teplota až kousek před červeným políčkem. |
Autor: | hurtucik [ 10.11.12, 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
No ja mam december 1993 .Novy model cierny interier nove budiky .Kurenie z feldy davane .A stale sa zohreje na polovicu a koniec. |
Autor: | MartinK72 [ 10.11.12, 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
Ta ručička musí být zhruba uprostřed i za jízdy. Nesmí po rozjetí klesat, stejně tak při vyjetí zastudena, se musí po zahřátí motoru zvednout a celou jízdu uprostřed zůstat. |
Autor: | hurtucik [ 11.11.12, 17:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
No prave to mne pri jazde nestoji rucika ale cestuju .A vecsinou je dole do polovici ju dostanem ked necham auto klepat dlhsie cca 5min. |
Autor: | varok [ 11.11.12, 17:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
Tak to je potom na 98% špatný termostat. Občas se totiž stává, že bývají špatné už i nové. A felda topení musí topit už po ujetí pár metrů(obrazně). Mě to po asi necelém 1 km už trošku topí a po asi 1,5 km topí na plno. To už potom musím v tomto počasí ubrat, abych se tam neuvařil. A nemáš zapojené špatně hadice? Tím myslím, ty co jdou do topení. Podívewj se do nějaké feliny. Když je přehodíš, to má taky velký vliv. Teď to možná popletu, ale teplá kapalina z motoru musí jít asi do horního nátrubku radiátoru a spodní vede potom myslím do sání a dále. Felda topení už nemá ventil, tak by neměl být nikde jinde problém. |
Autor: | hurtucik [ 11.11.12, 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
No vidis tak tie hadice ma nenapadlo prehodit .. Kupim termostat je to zalezitost do 10€ to ma nezabije .Aku znacku termostatu by si odporucil? |
Autor: | MartinK72 [ 11.11.12, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
Hadicema to nebude. A termostat třeba tenhle: http://www.autodilyhh.cz/termostat-favo ... -114095090 |
Autor: | hurtucik [ 11.11.12, 23:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uprava kurenia favorit. (hadice) |
A nemate nahodou neaku slovensku stranku kde ho mozem zohnat ? Ujo gooogle my nasiel same CZ |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |