kachnis píše:
kdyz sem si tak pohraval s motorem, zjistil sem ze nez se otevre 2.komora, motor prestane tahnout a porovnaval sem trysky karburatoru a zjistil ze muj Sedr na LS ma na prvnim stupni trysku 110. pomohla by mi tryska 112 ,115 nebo 120 kdyz nepotrebuju aby to letelo, ale aby to jen stihalo nakrmit to co to nakrmit ma... kterou byste volili?
Ak nič iné nezmeníš, pre SEDR120 LS je 110 max...ja som mal tento karbexc v Š110 lS a pri zmene trysky z 108 (bol to SEDR 120) na 112 išla spotreba hore min. o 2l...
...skús zohnať dobrý EDSR 120 a bol by som ochotný staviť sa, že budeš spokojný...zrazu to pôjde lepšia j v nízkych aj v str. otáčkach...jediný problém by mohol byť so sýtičom...ale dý sa stuningovať...mimochodom, ten kamarát, kt,. som spomínal (tedn s Rapidom 120)silou mocou od mňa pýta ten SED130... spotrebu má so SEDR 120 LS vyššiu o 1l a motor menej ťahá...