Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Jednoboddové vstřikování na 120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=30884
Stránka 1 z 2

Autor:  Exon [ 10.12.12, 21:53 ]
Předmět příspěvku:  Jednoboddové vstřikování na 120

Zdravím je možné nejak napsaovat jenobod třeba z favorita na 120 motor? Případně co všechno to obnáší? Díky

Autor:  goodbie [ 10.12.12, 21:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

jo jde to, mám to na své 120 a když budeš hledat ve vláknech tak najdeš.Chce to šikovné ruce a u práce myslet a není problém to tam dát.

Autor:  Exon [ 10.12.12, 22:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

Pasuje ta vstřikovací jednotka na sací potrubí ze 120?

Autor:  goodbie [ 10.12.12, 22:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

jo pasuje po upravení sání :lol:

Autor:  Exon [ 10.12.12, 22:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

:-D a ty rozmery na ty díry aspon pasuju? :-D jaká je zhruba spotřeba? do kterého místa si dal zhruba lambda sondu?

Autor:  goodbie [ 10.12.12, 23:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

nepasuje nic.napřed si sežeň komplet BMM vstřikování a potom začni předělávat jednotlivé díly,saní je třeba uříznout a zavařit díry udělat podle vstřikovací jednotky.Je třeba usadit hall snímač přehodit setrvačník z feldy a lambdu umístit na upravený výfuk.Je to hodně práce ale není to nemožné,spotřeba je zhruba stejná jen se to lépe chová na to vstřikování než karburátor.

Autor:  Exon [ 10.12.12, 23:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

Tak místo toho setrváčníku kvuli tomu snímači otáček se dá prý upravit jaksi rozdělovač a potom brat otáčky z tama ale nevím co je na tom pravdy..

Autor:  goodbie [ 10.12.12, 23:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

a neb proč to dělat jednoduše když to jde složitě??jo to by fungovalo taky ale na co to cpát do rozdělovače ???

Autor:  Viky [ 10.12.12, 23:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

V rozdelovaci to ma vetsi vule, takze to casovani trpi pak vic na neduhy mechanickych rozdelovacu. Fiaty maji snimac na remenici, coz je lepsi nez mit to na rozdelovaci. Navic to jde bez vyndavani motoru z auta.

Setrvacnik z feldy jde jenom na 130ku, 120ka ma jinou roztec sroubu na klice, takze tudy cesta nevede.

Jinak Bosch pred BMM delal jeste Jetronic, kterej pokud mne nesali pamet v nekterych verzich mel oddeleny zapalovani a vstrikovani a tudiz nepotreboval snimat polohu kliky. Mam dojem, ze to mely Fiaty Tipo i.e. nebo mozna Una. To by do 120ky mohlo pasovat trochu lip nez BMM.

Pokud ma pamet saha, hledal bych na netu K-Jetronic.

Autor:  goodbie [ 11.12.12, 00:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

setrvák z feldy dostaneš na 120 musíš ho upravit takže tudy cesta rozhodně vede já ho tam dostal.

Autor:  darklord [ 11.12.12, 08:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

K-Jetronic je mechanicke vstrekovanie! Z toho su len nocne mory aj na autach kam to patri.

Autor:  ventYl [ 11.12.12, 10:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

viky ma pravdu v tom, ze jetronic znamena oddelene vstrekovanie a zapalovanie. jetronicov je ale tak asi 6 - 7 roznych verzii. D, K, KE, KE-3, L, LH. Pak este existuje od KE vyssie aj motronic, co je jetronic + riadenie zapalovania v jednom boxe. bezne sa da vidiet KE-Motronic a LH-Motronic. to co mysli viky bude zrejme LH-Jetronic, nejaka taka podobna bestia bola namontovana aj v alfe 75. Je to v podstate klasicky viacbodovy motronic s railom a elektrickymi vstrekovacmi, ale ma to mechanicku klapku s dynamickou brzdou na odmeriavanie mnozstva vzduchu (inu ako mate vy na porsche s K-jetom).

KE sice robi problemy ale to je skor z toho titulu, ze to dnes prakticky nikto poriadne neumi nastavit.

ono to ale nie je tak jednoduche dostat na motor, pretoze tvar toho kuzela v odmeriavaci je prisposobeny potrebam daneho motora, takze to s vysokou pravdepodobnostou pojde na inom motore (najma s hodne inym objemom a poctom ventilov na valec) zle. to sa tam uz skor da dostat D-Jetronic, ale pochybujem, ze na to dnes este niekto nejake diely zozenie.

BMMko je potom v podstate iba jednym z rodiny systemov motronic, ako lacna varianta pre lacne auta, aby splnali emisie.

Autor:  Jiri [ 11.12.12, 18:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

Do rozdelovace bych snimac nedaval, kdyz uz tak upravit remenici a dat jej tam...jinak musis upravovat, uz to tu bylo nekolikrat, ale montaz na ctyrvalec ctyrtakt jako je 120 je stejne pohoda :lol:

Autor:  goodbie [ 11.12.12, 18:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

ten setrvák se dá po menším upravení těch děr normálně použít,ne třeba vymýšlet co už je vymyšleno.A BMM do 120 není to nemožné :D

Autor:  Jiri [ 11.12.12, 18:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoboddové vstřikování na 120

vsak jo, setrvak je lesi cesta, ale je kvuli tomu treba motor vyndat, ja dal setrvak a vyriznul z prevodovky cast se steftem a do toho vsadil cast se steftem z favo prevodovky a fungovalo to znamenite...no uz je to stejne ve srote :? ten kotouc se zarezama sem mel na prvnim modelu trabanta a na druhem uz sem to mel taky na setrvaku, ale tam sem ho soustruzil a vybrousil zarezy.....NIC NENI NEMOZNE :lol:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/