Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

problém s 2.0i 85kw
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=30904
Stránka 1 z 2

Autor:  Piňda [ 13.12.12, 00:19 ]
Předmět příspěvku:  problém s 2.0i 85kw

:roll: Dobrý večír,mám problém který už se řešil z uživatelem Martas,ale je to už dlouho,ale nevim konce jsem se nedočetl a martas byl naposledy online v červenci tak nemá asi nemá cenu mu psát když nevim kdy se zas ukáže,nicméně se jedná o závadu u benzína že na volnoběh běží,chytá,ale jinak se při přidání plynu dusí až si to i střelí do sání a když se přicpe zpátečka benzínu tak se auto chová na 99% normálně a dignostika nic nehlásí.Prosím pomoc,jsem na konci sil :oops:

Autor:  slovacek.milos [ 13.12.12, 07:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

máš ko regilátor tlaku stojí asi 15OO kč, poznáš to na lambdasondě v bloku měřených hodnot bude vykazovat extremě chudou směs

Autor:  Piňda [ 13.12.12, 15:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

Myslíš na vstřik liště??Vyměněná a u lambady vše ok co se týče hodnot :(

Autor:  slovacek.milos [ 13.12.12, 18:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

na tí liště koupíš druhý regulítor majího třeba v kelly a bude t ok :wink:

a palivák filtr musíš vyměnit

Autor:  Piňda [ 13.12.12, 18:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

Já dělal všechno,čidla teploty,reg tlaku,vstřiky,váhu,vyměnil jsem jak čidlo vačky tak i kliky,kontrola rozvodů,tlaky změřeny,čerpadlo v nádrži,filtr,výfuk i kat super a vše pořád beze změn :( Je chudá směs,ale proč,to ví bůh,jen na vagu mě zaráží hodnota nadmořské výšky,tu mám třeba -40%

Autor:  Martas [ 13.12.12, 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

odpoj hadici za váhou vzduchu tak aby nešel přes ní vzduch do sání, konektor nech napojenej a zkus to nastartovat a přidej plyn jak se to chová. Pokud to pojede tak je to váha. Tlak paliva si měřil? Pokud ti sedí rozvody tak bych to hledal bud v palivu nebo ve váze. jinak ještě neznamená že ta nová váha byla dobrá. zkus ještě jinou. už jsem se několikrát setkal s tím že i nová věc byla k ničemu. Někdy se stane to že ti nepomůže vůbec nic a musíš nechat přehrát sw v řj. Hlavně u nových aut je to celkem problém, který se objevuje dost často a to hlavně u koncernu

Autor:  Jiri [ 13.12.12, 21:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

Opakuju to znova, pokud je zavada ve vaze vzduchu, vetsinou hlasi mensi prutok vzduchu nez skutecne je, ale elektricky je v poradku, proto diagnostika nenapise chybu, je treba odpojit vahu na konektoru, ne na trubce a konektro nechat, kdyz je zapojena tak s ni jendotka porad pocita, odpojit konektor na vaze vzduchu a auto by melo.....nejak jet, ne na plny vykon ale pojede to

Autor:  Piňda [ 13.12.12, 22:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

Zkoušel jsem váhy 2 a obě od bosch podle čísla a na vagu mám hodnoutu 3.60mg za sekundu což je supr,jinak tlak paliva mám taky dobrý,měřil jsem 2.1 na volnoběh a 3.1 když přidám,už jsem měl rozebraný celý auto pomalu do šroubku,ted už rozebírám pomalu i motor a mám teorii jestli nepoodešli hydra a málo se otevřou ventily a tak málo nasajou směs.řešil jsem spoustu záhad,ale takovou ještě ne.Jinak pc jsem měnil taky a nic,kostry a podobně vše přezkoušené :( a bez rozdílu,je to pech

Autor:  Jiri [ 13.12.12, 23:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

u tehle veci to vetsinou byva opravdu prkotina, neni to tak dlouho co sme meli toho passata :lol: , je treba postupovat znova a od zacatku, casto te neco co treba neni vubec spatne, navede nekam jinam, nebo naopak to co v poradku neni se ve skutecnosti jevi ze to v poradku je, je to tu ve dvou tematech, prosim popis znova zavadu, co to presne dela, jaky je to auto, rok kod motoru, zkusim o tom neco pohledat, najit schema at vim co tam vlastne vsechno je a neni

Autor:  Piňda [ 14.12.12, 07:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

Je to new beetle 98 typ motoru AEG a dělá to,že to normálně chytá,běží jak teplý tak studený,ale když přidám plyn tak se to dusí jak kráva až to někdy jako střelí do sání,při pomalém sešlápnutí plynu to jjde o něco lépe,ale i tak se to vytočí na otáčky max cca 5 tis na místě a když přiškrtim zpátečku od benzinu tak je to o dost lepší,ale pořád to neni ono a diagnostika nic neříká a všechny měřené hodnoty jsou na jedničku krom té nadmořské výšky.Auto má ofigo najeto přesně 150 tkm.

Autor:  Martas [ 14.12.12, 07:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

Ten volnoběh je naprosto kidnej? Napadá mě jestli není někde prasklá hadička za klapkou.... Pak by tam šlo víc vzduchu než jde přes váhu a směs by byla chudá. Je divný že chudou směs nevyhodnotí aspoň lambda. Kontrolka předpokládám nesvítí??? Nestalo se ti to třeba po natankování? jednou jsem řešil focusa, ten se dusil jako prase a byl to jenom špatnej benzín. Ještě bych zkusil prověřit svičky. nemá někdo u Vás zkoušečku? Hodně je mají v prodejně pil. Nemyslím aby jsi je měnil ale vyzkoušel bych je.

Autor:  ventYl [ 14.12.12, 08:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

Piňda píše:
Je to new beetle 98 typ motoru AEG a dělá to,že to normálně chytá,běží jak teplý tak studený,ale když přidám plyn tak se to dusí jak kráva až to někdy jako střelí do sání,při pomalém sešlápnutí plynu to jjde o něco lépe,ale i tak se to vytočí na otáčky max cca 5 tis na místě a když přiškrtim zpátečku od benzinu tak je to o dost lepší,ale pořád to neni ono a diagnostika nic neříká a všechny měřené hodnoty jsou na jedničku krom té nadmořské výšky.Auto má ofigo najeto přesně 150 tkm.


nema to niekde pod plastami A stlpika schovany snimac nadmorskej vysky? moze byt odpeceny...

Autor:  Piňda [ 14.12.12, 10:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

Nikdo neni schopnej mi říct co tu nadmořskou výšku měří,ale váha to neni a nevim jestli je to klapce,ale tu jsem zkoušel jinou a stejný,moje jde nastavit v pohodě,všechno bez závad a kontrolka nesvítí,hadičky ok,svíčky nový,kabely nový,na autě je vše nové :) Ještě nějak pořešim aktivní uhlí a ten motor co je vzadu v podběhu.

Autor:  ventYl [ 14.12.12, 12:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

je dost mozne, ze nic. ak to ma vahu vzduchu a snimac tlaku v sani, vediet nadmorsku vysku to uz nepotrebuje, pretoze si to vie odvodit podla toho, aky podtlak v sani je a aka je vaha a teplota vzduchu. z toho sa da spocitat objem vzduchu a priblizny atmosfericky tlak. resp. v takom pripade ho uz auto ani moc nepotrebuje.

Autor:  slovacek.milos [ 14.12.12, 19:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém s 2.0i 85kw

Piňda píše:
Já dělal všechno,čidla teploty,reg tlaku,vstřiky,váhu,vyměnil jsem jak čidlo vačky tak i kliky,kontrola rozvodů,tlaky změřeny,čerpadlo v nádrži,filtr,výfuk i kat super a vše pořád beze změn :( Je chudá směs,ale proč,to ví bůh,jen na vagu mě zaráží hodnota nadmořské výšky,tu mám třeba -40%



ty jsi dělal všechno kolik máš tlak paliva a i při jízdě jaký máš vývoj tlaku paliva kolik atm :?: :?:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/