Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Š120L a nový startér https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3135 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | alda [ 8.1.07, 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | Š120L a nový startér |
Koupil jsem nový startér s reduktorem do Š120L a chybí mi na něm konektor 15a pro přemostění předřadného odporu na zapalovací cívce. Jak to mám zapojit? Poradí mi někdo? |
Autor: | Athlonek [ 8.1.07, 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Š120L a nový startér |
alda píše: Koupil jsem nový startér s reduktorem do Š120L a chybí mi na něm konektor 15a pro přemostění předřadného odporu na zapalovací cívce. Jak to mám zapojit? Poradí mi někdo? Tak to zapoj ke kabelu co jde od klíčku a nebo na druhej šroub 30 ne ten kde je připojenej + z baterky! |
Autor: | Kachnis [ 8.1.07, 13:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Š120L a nový startér |
tak na ten kablik co ti jedinej vede do starteru pripoj dalsi kablik a pres diodu ho napoj na civku tam, kde byl ten puvodni na premosteni a je to tu diodu alespon na 10A .. preci jenom indukcnost je zakerna... jo a na kolik Te prisel a jakej ma vykon?? |
Autor: | alda [ 8.1.07, 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Š120L a nový startér |
No to mě taky napadlo. Proč je to na starým startéru teda tak rozdělený? V knize "OPRAVY Š105-120" jsem dokonce viděl řešení s přídavným relé na přemostění předř. odporu, ale to mě připadá zbytečně komplikovaný a navíc když budu mít slabou baterku, tak relé už nemusí sepnout a požadovaný efekt je v háji. |
Autor: | alda [ 8.1.07, 13:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Š120L a nový startér |
kachnis píše: tak na ten kablik co ti jedinej vede do starteru pripoj dalsi kablik a pres diodu ho napoj na civku tam, kde byl ten puvodni na premosteni a je to tu diodu alespon na 10A .. preci jenom indukcnost je zakerna... jo a na kolik Te prisel a jakej ma vykon?? Startér stál 2382Kč a má mít 1kW měřeno údajně při -20°C. |
Autor: | Kachnis [ 8.1.07, 16:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Š120L a nový startér |
a kde si ho schrastil??? po netu?? |
Autor: | elegant [ 8.1.07, 16:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mňa by skôr zaujmalo, či jeto Made in Taiwan alebo China |
Autor: | Nepér [ 8.1.07, 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
to přemostění odporu je tam aby byla při startu silnější jiskra nebo co... |
Autor: | alda [ 9.1.07, 06:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Š120L a nový startér |
kachnis píše: a kde si ho schrastil??? po netu?? Koupil jsem ho v Brně u fy AUTOSTYL, což je oficiální prodejce PAL MAGNETON, takže nehrozí, že je to z Číny. Ověřoval jsem si to přímo u výrobce. To že přemostění odporu je kvůli silnější jiskře při startu je jasná věc, ale bylo mi řečeno, že tahle nová generace startérů má tak malý odběr, že nedochází k výraznému poklesu napětí při startování, takže přemosťování odporu je již zbytečné - proto už na startéru není přípojka 15a k zapalovací cívce. Mimochodem tyhle startéry točí 1500ot/min. a mají ještě převod do pomala. |
Autor: | Šemik [ 9.1.07, 09:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tim relátkem to bude řešit o víkendu, to budu dávat do Lady zapalovací cívku z emka.. Nebál bych se toho, že by to relé při startu nedokázalo sepnout, nějakých 8-9V v síti je, a to relátku stačí |
Autor: | alda [ 10.1.07, 07:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zajímalo by mě, jaký je rozdíl mezi tím když použiju k přemostění odporu relé a nebo když rovnou spojím kabel 15a s kabelem 50 ...? Navíc při poruše relé (slepení kontaktů) dojde ke spálení cívky, protože je dělaná na 7V a ne na 12V. |
Autor: | MAJO [ 10.1.07, 09:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja som toto vyradenie predradného odporu pri štartovaní po montáži nového typu štartéru vôbec nezapojil a je to v pohode. Auto naštartovalo bez problémov aj pri teplote -18 stupňov. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |