Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek LPG
Zdarec!
Zajímalo by mě jak je to s předěláváním LPG z jednoho auta do druhého... Jestli je jenom navrtaný karbec a dal by se celý vyměnit nebo jestli jsou tam i jiné faktory.. A jak je to potom se schválením... jestli se to třeba vpisuje do techničáku...
A jak se díváte na tenhle druh pohonu...?
Mějte se SM...:)

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


8.1.07, 20:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
LPG systémy se dají přepsat pokud jsou rok výroby někdy od roku 2004. Pak to lze přehodit. Nevím co myslíš tím navrtaný karbec, je tam jenom navrtaný filtrbox, ale to není problém udělat. Jinak LPG si nemůžu vynachválit. U jednoho auta už tak jezdíme asi 13let. U druhýho teď nějak jedou ventily z hlavy, tak budu nechávat dělat tvrzený sedla. Je to příjemný jezdit skoro za polovinu.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


8.1.07, 21:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek 
No, já věděl, že je tam něco takovýho navrtanýho...:)
A dá se to pak přepsat bez nějaké technické kontroly, nebo to musí být v servise?A jak je to potom na technické s kontrolama?

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


9.1.07, 19:59
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
To ti musí asi přehodit v servisu, oni ti k tomu napíšou i nějaký papíry. Pak s tím zajdeš za úředníkama a oni ti to napíšou do techničáku. No a potom bys s tím měl chodit myslím každý rok na revize (moc lidí to asi nedělá) a každý dva roky normálně na emise - stojí asi o 200Kč víc. No a tlaková nádrž má životnost deset let, pak se musí vyměnit.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


10.1.07, 08:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 27
Příspěvek 
moja brc disková má predpísanú kontrolu tesnosti po siedmych rokoch. o životnosti 10r. som sa nikde nedočítal...

_________________
Excellent LPG


12.1.07, 08:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No tak je to možný, ale já jsem ji musel měnit po deseti letech a mám to zase na deset let. Mám takovou tu klasickou do Š120 45l. Teď mi tam dali jakousi polskou.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


12.1.07, 15:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Teď jsem si všiml, že píšeš kontrolu těsnosti. Problém je v tom, že tu tlakovou zkoušku nikde nedělají, takže se musí vyměnit nádrž i když je jako nová. Přitom se v autě nádrži nemůže nic stát. Ta co mi vymontovali vypadala jako úplně nová, jenom měla vyraženo 1996.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


12.1.07, 15:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
ješiš, tlakovou zkoušku, má bomba na 10 let, pak se má měnit, bomba je svařovaná
jediná kontrola těsnosti, kterou dělaj je když ti zamontujou případně něco opravujou 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


12.1.07, 21:30
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
LPG se dají předělávat od roku 2002 homologace začíná tuším 001 a navrtaný karbec to neexistuje, je to zásah do konstrukce miloš


12.1.07, 22:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
spartra píše:
ješiš, tlakovou zkoušku, má bomba na 10 let, pak se má měnit, bomba je svařovaná
jediná kontrola těsnosti, kterou dělaj je když ti zamontujou případně něco opravujou 8)


Však to jsem tu psal. Když nám tam tu nádrž v 96 dávali, tak tvrdili, že se musí po deseti letech nechat udělat tlaková zkouška. A když táta vloni zjišťoval, kde mu tu zkoušku udělají, tak mu řekli, že to nikdo nedělá a že se musí vyměnit nádrž. Mají to holt vymyšlený dobře, aby furt měli nějakou práci. Přitom je úplně zbytečné tu nádrž měnit.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


13.1.07, 08:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
tak nemusíš mět novou nádrž, jak tu psal od r 2002, nebo 2001, když se domluvíš mužeš si jí zamontovat doma, za úplatu ti tam frkne rázítko, hurá jedeš 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.1.07, 22:23
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
spartra píše:
tak nemusíš mět novou nádrž, jak tu psal od r 2002, nebo 2001, když se domluvíš mužeš si jí zamontovat doma, za úplatu ti tam frkne rázítko, hurá jedeš 8)


to teda nevím, já když kupuji nádrž, tak jsem musel doložit že mám licence na montáž LPG, jinak mně ji nechtěli prodat a kdyby jen nádrž, i multiventil a plynotěsná skřín a máš to na pllynu se toho moc neušetří, když se to celé propočítá, tak nic nebo 1/3


15.1.07, 15:20
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ještě vám tu napíši srovnání felicie

přestavba LPG 16000,spotřeba 9litrů x14 korun = 126 náklady na 40000km 50400 kč + 16000 přestavba =66.400 kč

úprava řj 3500 kč, spotřeba 6litrůx28korun = 168 náklady na 40000 km 67200 kč + úprava 3500 = 70.700 kč

úspora 6 % na LPG

úprava řj + palubní počítač 3500 kč, spotřeba 4,5x28=126 náklady na 40000km 50400+úpravy 7000=57400 kč

tak nevím asi zlatý benál ředěný vším možným miloš


15.1.07, 15:39
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
tak tu máme nedaleko velkoprodejnu, zatím po nás nic nechtěl, teda ne na nádrž:shock:
se spotřebou 4,5 -6, to nevím, na to bych si nedostal, nejemenší spotřeba byla 7,0 7,2l lpg, 3 - 4 lidi, +- 100kmh
no a bez problémů i 12 s nákladem 800kg :shock:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


15.1.07, 21:55
Profil

Příspěvky: 130
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
ještě vám tu napíši srovnání felicie

přestavba LPG 16000,spotřeba 9litrů x14 korun = 126 náklady na 40000km 50400 kč + 16000 přestavba =66.400 kč

úprava řj 3500 kč, spotřeba 6litrůx28korun = 168 náklady na 40000 km 67200 kč + úprava 3500 = 70.700 kč

úspora 6 % na LPG

úprava řj + palubní počítač 3500 kč, spotřeba 4,5x28=126 náklady na 40000km 50400+úpravy 7000=57400 kč

tak nevím asi zlatý benál ředěný vším možným miloš


Mě stála přestavba 14500 a při stejné jízdě jak na benzín mám spotřebu plynu 7,5 a benzínu 6,9, pokud je spotřeba 9 tak na bennzín to určitě nepojede za 6 nebo je to totálně rozdrbaný. Plyn se vyplatí a kdo říká že ne tak ať platí


16.1.07, 07:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz