Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

LPG
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3141
Stránka 1 z 6

Autor:  SM [ 8.1.07, 20:46 ]
Předmět příspěvku:  LPG

Zdarec!
Zajímalo by mě jak je to s předěláváním LPG z jednoho auta do druhého... Jestli je jenom navrtaný karbec a dal by se celý vyměnit nebo jestli jsou tam i jiné faktory.. A jak je to potom se schválením... jestli se to třeba vpisuje do techničáku...
A jak se díváte na tenhle druh pohonu...?
Mějte se SM...:)

Autor:  Martin [ 8.1.07, 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

LPG systémy se dají přepsat pokud jsou rok výroby někdy od roku 2004. Pak to lze přehodit. Nevím co myslíš tím navrtaný karbec, je tam jenom navrtaný filtrbox, ale to není problém udělat. Jinak LPG si nemůžu vynachválit. U jednoho auta už tak jezdíme asi 13let. U druhýho teď nějak jedou ventily z hlavy, tak budu nechávat dělat tvrzený sedla. Je to příjemný jezdit skoro za polovinu.

Autor:  SM [ 9.1.07, 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

No, já věděl, že je tam něco takovýho navrtanýho...:)
A dá se to pak přepsat bez nějaké technické kontroly, nebo to musí být v servise?A jak je to potom na technické s kontrolama?

Autor:  Martin [ 10.1.07, 08:21 ]
Předmět příspěvku: 

To ti musí asi přehodit v servisu, oni ti k tomu napíšou i nějaký papíry. Pak s tím zajdeš za úředníkama a oni ti to napíšou do techničáku. No a potom bys s tím měl chodit myslím každý rok na revize (moc lidí to asi nedělá) a každý dva roky normálně na emise - stojí asi o 200Kč víc. No a tlaková nádrž má životnost deset let, pak se musí vyměnit.

Autor:  wilson [ 12.1.07, 08:07 ]
Předmět příspěvku: 

moja brc disková má predpísanú kontrolu tesnosti po siedmych rokoch. o životnosti 10r. som sa nikde nedočítal...

Autor:  Martin [ 12.1.07, 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

No tak je to možný, ale já jsem ji musel měnit po deseti letech a mám to zase na deset let. Mám takovou tu klasickou do Š120 45l. Teď mi tam dali jakousi polskou.

Autor:  Martin [ 12.1.07, 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

Teď jsem si všiml, že píšeš kontrolu těsnosti. Problém je v tom, že tu tlakovou zkoušku nikde nedělají, takže se musí vyměnit nádrž i když je jako nová. Přitom se v autě nádrži nemůže nic stát. Ta co mi vymontovali vypadala jako úplně nová, jenom měla vyraženo 1996.

Autor:  spartra [ 12.1.07, 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

ješiš, tlakovou zkoušku, má bomba na 10 let, pak se má měnit, bomba je svařovaná
jediná kontrola těsnosti, kterou dělaj je když ti zamontujou případně něco opravujou 8)

Autor:  slovacek.milos [ 12.1.07, 22:33 ]
Předmět příspěvku: 

LPG se dají předělávat od roku 2002 homologace začíná tuším 001 a navrtaný karbec to neexistuje, je to zásah do konstrukce miloš

Autor:  Martin [ 13.1.07, 08:23 ]
Předmět příspěvku: 

spartra píše:
ješiš, tlakovou zkoušku, má bomba na 10 let, pak se má měnit, bomba je svařovaná
jediná kontrola těsnosti, kterou dělaj je když ti zamontujou případně něco opravujou 8)


Však to jsem tu psal. Když nám tam tu nádrž v 96 dávali, tak tvrdili, že se musí po deseti letech nechat udělat tlaková zkouška. A když táta vloni zjišťoval, kde mu tu zkoušku udělají, tak mu řekli, že to nikdo nedělá a že se musí vyměnit nádrž. Mají to holt vymyšlený dobře, aby furt měli nějakou práci. Přitom je úplně zbytečné tu nádrž měnit.

Autor:  spartra [ 14.1.07, 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

tak nemusíš mět novou nádrž, jak tu psal od r 2002, nebo 2001, když se domluvíš mužeš si jí zamontovat doma, za úplatu ti tam frkne rázítko, hurá jedeš 8)

Autor:  slovacek.milos [ 15.1.07, 15:20 ]
Předmět příspěvku: 

spartra píše:
tak nemusíš mět novou nádrž, jak tu psal od r 2002, nebo 2001, když se domluvíš mužeš si jí zamontovat doma, za úplatu ti tam frkne rázítko, hurá jedeš 8)


to teda nevím, já když kupuji nádrž, tak jsem musel doložit že mám licence na montáž LPG, jinak mně ji nechtěli prodat a kdyby jen nádrž, i multiventil a plynotěsná skřín a máš to na pllynu se toho moc neušetří, když se to celé propočítá, tak nic nebo 1/3

Autor:  slovacek.milos [ 15.1.07, 15:39 ]
Předmět příspěvku: 

ještě vám tu napíši srovnání felicie

přestavba LPG 16000,spotřeba 9litrů x14 korun = 126 náklady na 40000km 50400 kč + 16000 přestavba =66.400 kč

úprava řj 3500 kč, spotřeba 6litrůx28korun = 168 náklady na 40000 km 67200 kč + úprava 3500 = 70.700 kč

úspora 6 % na LPG

úprava řj + palubní počítač 3500 kč, spotřeba 4,5x28=126 náklady na 40000km 50400+úpravy 7000=57400 kč

tak nevím asi zlatý benál ředěný vším možným miloš

Autor:  spartra [ 15.1.07, 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

tak tu máme nedaleko velkoprodejnu, zatím po nás nic nechtěl, teda ne na nádrž:shock:
se spotřebou 4,5 -6, to nevím, na to bych si nedostal, nejemenší spotřeba byla 7,0 7,2l lpg, 3 - 4 lidi, +- 100kmh
no a bez problémů i 12 s nákladem 800kg :shock:

Autor:  Honzik.t [ 16.1.07, 07:43 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
ještě vám tu napíši srovnání felicie

přestavba LPG 16000,spotřeba 9litrů x14 korun = 126 náklady na 40000km 50400 kč + 16000 přestavba =66.400 kč

úprava řj 3500 kč, spotřeba 6litrůx28korun = 168 náklady na 40000 km 67200 kč + úprava 3500 = 70.700 kč

úspora 6 % na LPG

úprava řj + palubní počítač 3500 kč, spotřeba 4,5x28=126 náklady na 40000km 50400+úpravy 7000=57400 kč

tak nevím asi zlatý benál ředěný vším možným miloš


Mě stála přestavba 14500 a při stejné jízdě jak na benzín mám spotřebu plynu 7,5 a benzínu 6,9, pokud je spotřeba 9 tak na bennzín to určitě nepojede za 6 nebo je to totálně rozdrbaný. Plyn se vyplatí a kdo říká že ne tak ať platí

Stránka 1 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/