Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=31666
Stránka 1 z 2

Autor:  Fojttmutt [ 26.4.13, 22:09 ]
Předmět příspěvku:  Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

Zdravím,
před pár dny mi auto začalo cukat, až schcíplo. Pak na několikatý pokus to šlo, ujel jsem kilometr a konec. Auto zdechlo. Tohle mi dělalo auto poslední týden. Včera kekslo ůplně. Když po dlouhé době zkusím nastartovat, tak to jen chytne a v zápětí zdechne. Elektrika čista - kontakty a nové dráty.Už půl roku to jezdilo v pohodě a z ničeho nic to nechce jezdit.Vedení paliva jsem prošel a pročistil / vyměnil od ,, čerpadla " až po AC pumpu. Bez problému, stejně jako elektrika. Auto jelo ( mám karbec JIKOV ) bez problému at na palec rozdělovače 0 ohmů ( pro felície) i pro favorita 5k ohmů (5tis.) tak to auto jede ... Takže i když jsem vyměnil ETZ VN + rozdělovač i cívku, tak to stejně nehlesne. Oddělal jsem sání a po vstříknutí do karbece auto chytne - takže problém v dodávce paliva.
Včera jsem měnil těsnění AC pumpy, tak jsem to akorát zk*rvil, protože při točení motoru to teče ...i Tak přes touhle ,,opravu " to nechtělo chytnout a jet vůbec - možná částečná vina.
Četl jsem tu, že je špatná akcelerační pumpička. Je to možné popř. vasše názory ?
A jak se projevuje vadná akcelerační pumpička ?
taky to když to ještě jelo chytalo jen na volnoběh, jak jsem chtěl přodat, tak to začalo auto zdechat, na trošku plynu nemožn nastartovat ..vysralo se to během 50-100km......

Autor:  Lamač [ 26.4.13, 22:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

Akceleračná pumpička s tým nič nebude mať,strieka pri stlačení plynu.Je v karbeci vôbec benzín?

Autor:  Fojttmutt [ 27.4.13, 08:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

Když jsem demontoval karbec, tak v něm bylo minimálně 1/4 L benzínu ...pravda je, že byla částečně ucpaná tryska jak je přimo nahoře na karbeci, když se oddělá sání, pravo od klapky. tak napůl byla zanešená. Nevím jaká tryska je jaká, v servise servisujem jen auta se vstřikováním ......

Autor:  Fojttmutt [ 27.4.13, 08:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

když jsem do klapky dal trochu benzínu přes plastovou stříkačku ( injekční ) tak auto okamžitě chytlo ..

Autor:  Lamač [ 27.4.13, 09:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

Vyčisti tie trysky (vzdušníky).Každopádne karburátor musí byť čistý,aby spoľahlivo fungoval.

Autor:  varok [ 27.4.13, 13:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

A funguje sytič, nebo lépe řečeno přívěra? Před nastartováním sešlápneš plyn. pedál až na podlahu a pak povolíš? Po tomto úkonu by měla být zavřená ta klapka nahoře na karbecu. Po naskočení motoru, nebo už během točení startérem by se měla jemně otevřít na mezeru asi 1mm. Po chvíli se má otevřít více na mezeru asi 2mm. Bez funkčního sytiče jde do motoru málo paliva a většinou jde motor hodně špatně, nebo chcípne.

Autor:  Fojttmutt [ 27.4.13, 18:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

Problém vyřešen, nefungovala AC pumpa, nevím jak si to vysvětlit...Vyměnil jsem ze š120...ted už to funguje no problém, jinak sytič, ano, používám to tak, v zimě 2x sešlápnu ..jinak jsou problémy než se ohřeje motor

Autor:  varok [ 28.4.13, 12:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

U AC pumpy jak jsi psal, že jsi měnil těsnění, tak bylo myšleno to mezi pumpou a blokem motoru?

Autor:  Zbynas [ 28.4.13, 18:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

Hoši nechcu zakládat noví téma když mám stejnej problém akorát na stříkačce jednobodu když jedu a přidávám pomalu tak to je v poho ale jakmile dam plnej nebo přišlápnu trocha rychlejc plyn tak to cuká ze začátku potom to přestane a začne se to rozíždět dělá to furt nevíte čím by to mohlo bejt, jako by ten motor chvíly nevěděl jakou má dát dávku paliva ne bo co ?

Autor:  Lamač [ 28.4.13, 18:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

Zmeraj tlak paliva a vymeň čerpadlo.

Autor:  Zbynas [ 28.4.13, 19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

jo a molh bys mi napsat čím se to dá změřit a kolik by to tak mělo dávat jako nějakou hodnotu ?

Autor:  Lamač [ 28.4.13, 20:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

Jedine servis,alebo nejaký homoprípravok.Tlak by mal byť 0,1MPa.

Autor:  MartinK72 [ 28.4.13, 20:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

Tlak samotného čerpadla je max 0,3MPa. Regulátor tlaku centrální vstřikovací jednotky musí nastavovat 0,1MPa vůči tlaku v tělese filtru.

Autor:  Zbynas [ 28.4.13, 22:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

Ok zatím díky možná mě ted napadá a nemoh by tam být přicpanej filtr palivovej a mohlo by to dělat to cukání ?

Autor:  Lamač [ 29.4.13, 09:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l

Mohol.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/