Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Sklepnuti vicebodovych svicek https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=31673 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | lukas.pce [ 28.4.13, 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | Sklepnuti vicebodovych svicek |
Koupil jsem omylem misto DR15YC (jednobodovky) DR15TC (tribodovky), jdou ty tribodovky nejako sklepnout? Chci to vyzkouset kvuli lpg (uz je nevratim, jsou v motoru) a nechce se mi zbytecne davat dve kila za skoro stejny svicky. Zkousel jsem to na origo dvoubodovkach co jsem tam mel puvodne origo (NGK BKR6EKUB) a nesli sklepnout.. Jinak jde o superba 2.8 amx, mam problem v nizkejch otackach ve stredni zatezi, nejede to na lpg jak ma a podezrivam ze za to muzou svicky respektive odtrh... Lehce mi to pocukava ale hlavne mi lambda porad nesmyslne hlasi ze je chuda smes, pritom je spis bohata jako ****. Na benzin vsechno v pohode a jede to jako vino.. |
Autor: | darklord [ 28.4.13, 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
ja som na fave jazdil trojbody, a nebol problem ich sklepnut, len treba opatrne aby boli vsetky elektrody tak nejak rovnako |
Autor: | MartinK72 [ 28.4.13, 22:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
Tyto svíčky se NENASTAVUJÍ! A pro tyto motory jsou nevhodné! |
Autor: | darklord [ 28.4.13, 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
A tu o karkulke? Jazdil som len sklepnute trojbodove a nikdy nebol problem na fave s karbecom. Na bmw jazdim predpisane dvoj ci trojbody a tiez bez problemu. Kamos na dvoch LPG bavorakoch jazdil trojbody, vzdy sa sklepli aby to slo a po dobu ich zivotnosti to bolo bez zavahania. |
Autor: | lukas.pce [ 29.4.13, 09:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
Nevim no, origo svicky do supa jsou NGK BKR6EKUB (dvoubodovky) a ty maj novy odtrh 1.1mm.. Pritom ale v DP (dilensky prirucce) je napsanej odtrh 0.5 mm (+- 0.1) A ty svicky co jsem z toho vytahnul meli ten odtrh skoro 2mm, ale sklepnout nesli.. (malo materialu mi pripadalo) Nechtelo se mi tam davat za dve kila origo (6 svicek se prodrazi) s tim ze na LPGcku mi dobre jeli ve facku ty jednobobodovky, jenze jsme to nejak spletl a koupil tribodovky.. |
Autor: | MartinK72 [ 30.4.13, 00:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
darklord píše: A tu o karkulke? Jazdil som len sklepnute trojbodove a nikdy nebol problem na fave s karbecom. Na bmw jazdim predpisane dvoj ci trojbody a tiez bez problemu. Kamos na dvoch LPG bavorakoch jazdil trojbody, vzdy sa sklepli aby to slo a po dobu ich zivotnosti to bolo bez zavahania. To není pohádka, to je holá skutečnost. Tříbodové svíčky mají většinou tuhé elektrody, takže při "sklepávání" hrozí jejich ulomení. A i kdyby - musely by se seřídit tak, aby měly všechny stejnou elektrodovou vzdálenost od středové elektrody a to je doma prakticky neproveditelné. Používat je v karbecových motorech a v BMM fáčkách/feldách je nevhodné, potřebují vyšší energii jiskry. |
Autor: | darklord [ 30.4.13, 00:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
Takze mne to vlastne nefungovalo, nejazdilo. Tak ked to ty povies... |
Autor: | Viky [ 30.4.13, 05:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
K ty lambde.... kdyz palivo nespalis, tak je tam kysliku asitak 18%, co bys chtel aby ukazovala? Edit: Oprava, 19.5%. |
Autor: | fatal [ 30.4.13, 06:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
MartinK72 píše: Používat je v karbecových motorech a v BMM fáčkách/feldách je nevhodné, potřebují vyšší energii jiskry. Nezaměňuješ náhodou BMM zapalování s kontaktním zapalováním? |
Autor: | MartinK72 [ 30.4.13, 09:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
to fatal A na to jsi přišel jakým myšlenkovým pochodem? |
Autor: | fatal [ 30.4.13, 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
Když hážeš karbecové motory a BMM do jednoho pytle... |
Autor: | MartinK72 [ 30.4.13, 09:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
Nehážu, ale energie jiskry není ani u BMM tak vysoká, aby spolehlivě obsloužila tříelektrody. To že to v těch motorech horkotěžko funguje nic neznamená, pravdou je že tříelektrodové svíčky jsou určeny až pro znatelně výkonější zapalovací soustavy bez rozdělovače, tedy se statickým zapalováním. |
Autor: | john simple [ 30.4.13, 09:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
ted si nejsem jistý, ale v autodílech mi ty 3 bodové do staršího favorita nedoporučovala, ted nevím, jestli kvůli lpg, nebo jen kvůli karbecu. |
Autor: | MartinK72 [ 30.4.13, 10:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
Nejde o karbec ale o zapalování. Bezkontakt favorita má ještě mírně nižší energii jiskry než Monomotronic. Pro plynového Favorita jednobody a 0,6mm. |
Autor: | škodovka [ 30.4.13, 10:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sklepnuti vicebodovych svicek |
Nevim jestli je ten problem az tak palcivy, protoze u 105 jsem na trojbodech jezdil vic jak rok a nemuzu si stezovat... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |