Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Karburátor vs. sacie potrubie https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=31685 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Lamač [ 29.4.13, 17:43 ] |
Předmět příspěvku: | Karburátor vs. sacie potrubie |
Mám otázku aký veľký vplyv na plnenie motota(či výkon,alebo krútiaci moment),má umiestnenie karburátora na sacie potrubie.Myslím ak by som urobil vyššiu,resp.nižšiu podložku pod karburátor,ako je sériová.Jedná sa o Lekr na favorite.Niekde na nete sa už o tom jednalo,bola tam aj nejaká fotka s asi 2-3 cm vysokou podložkou pod karburátorom,ale neviem to už nájsť.Dalej aký má vplyv veľkosť dutiny pod karburátorom v sacom potrubí,napr. ecotronic ju má v äčšiu. |
Autor: | škodovka [ 29.4.13, 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
Ja myslim, ze primy vliv na vykon, nebo kroutak to mit nebude, ale mohlo by dojit k lepsimu rozvireni a promiseni smesi, kdyz bude mit oneco delsi cestu.. |
Autor: | ventYl [ 29.4.13, 21:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
teoreticky dlhsie sanie (od klapky po ventil) znamena lepsi moment v nizkych otackach, lebo dlhsie sanie umozni zmesi nabrat vacsiu rychlost, ci co. kratsie je zasa na otacky, ale je tam aj faktor toho, aby si mal tu dlzku nasobkom nejakej vlnovej funkcie a kopec dalsich veci. neda sa povedat, ze by sa jednoduchou podlozkou dalo nieco jednoznacne vylepsit, skor to bude nieco za nieco. sanie a vyfuky su cela veda. |
Autor: | Lamač [ 30.4.13, 10:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
Zase čo som na jednom karbeci zospodu zbrúsil a zaleštil hrany tak do hlbky cca 5 mm a do priemeru tak o 3mm,tak už to išlo ináč-v nižších otáčkach slabšie ako séria,vy vyšších zase lepšie.Nie veľmi,ale cititeľné to bolo.Ešte by som chcel skúsiť opak-tie difuzory dole predlžiť tak o centimeter-zarovno s gumokovovou podložkou.Predlženie: difuzor zväčšiť priemerom 2mm a nalisovať tam hliníkovú trubku s vnútorným priemerom difuzoru. |
Autor: | varok [ 30.4.13, 11:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
Ty zázračné Ecotroniky měly podložku pod karbecem vyšší, protože ji měli vyhřívanou. neměli vyhřívané celé sací potrubí, jen tu podložku. |
Autor: | Lamač [ 30.4.13, 13:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
Varok,mýliš sa,sacie potrubie majú normálne vyhrievané vodou,plus ešte tá podložka pod karbecom (resp.pod I.komorou karbeca.No a tá dutina pod karbecom je zväčšená naproti karbecovému saniu.Karburátor sa tam dá namontovať aj obyčajný,akurát so sanie má ešte čidlo teploty nasávaného vzduchu na chobote do druhého valca,čidlo teploty vody zozadu-ako bmm,a nemá odbočku vody na sytič. |
Autor: | varok [ 30.4.13, 13:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
Aha, tak jsem si to možná popletl s tím sytičem. Vím že Ecotroniky ten sytič neměli. Měl to kdysy kamarád, ale pak to kvůli technické předělával na klasické fávo karbec. Měl Le, ale v papírech měl L, tak ho nechtěli pustit přes STK. Tak to předělával a vím, že sání je podobné jako BMM i s tím zadním čidlem, ale podložka pod karbec byla trošku vyšší a vyhřívaná. |
Autor: | Lamač [ 30.4.13, 13:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
Hej,hej,podložka je vyhrievaná (a práve popod ňu to najčastejšie saje falošný vzduch),a na nej je kovova a pak gumova-dohromady tak 3cm. |
Autor: | JannyMi [ 21.5.13, 17:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
sice to nieje nasávacie potrubie ale jedna sa o filter box, chlapik prišiel na to že keď nad zmiešavačom vytvori naspeť priestor ktorý ubral pridanim lpg zmiešavača tak to bude mať menšiu spotrebu na lpg možno ti to posluži ako nejaka inšpiracia alebo tak nejak http://www.youtube.com/watch?v=1oVyHDiJD-w |
Autor: | Lamač [ 21.5.13, 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
Tak som z toho videa nerozumel ani slovo.Okrem toho že celý ten filterbox mal celý nejak neprirodzene nakrivo,tak na nič svetového tam neprišiel.To že tam upravil ten dekeľ,je staré,kovovú 'pokrievku' na dekli filterboxu mali favority v úprave Sprint 75,neskoršie pak laminátové.Vplyv to má až taký,že umožnuje aby karbec,(v tomto prípade s tou lpg sprchou),ľahšie nasával vzduch.Nič viac,nič menej.Dekel s laminátom sprint 75 mám niekde doma na pôjde,neskoršie aj tak skončí na mojom fave. |
Autor: | JannyMi [ 21.5.13, 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
no hej lahšie nasaval vzduch, lpg mal podtlakove, takže ked sa nemylim čim menši podtlak tym menšia spotreba |
Autor: | Lamač [ 21.5.13, 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
...a tým horšie ti to pôjde.Toto s podtlakovým riadením nemá nič spoločné,podltak totiž musíš brať (a aj berieš) pod klapkou karbecu.Akurát možno motor rýchlejšie reaguje,takže menej stláčaš plyn,takže menej to žerie.Nehľadaj v tom extra vedu. Takýto dekeľ to je: http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/nahradn ... 3#p2693543 |
Autor: | JannyMi [ 21.5.13, 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
keď mam pravdu povedať je oveľa krajši ako ten mali dekeľ extra vedu v tom nehľadam |
Autor: | Lamač [ 21.5.13, 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
Jaký malý dekeľ?Obidva dekľe (sériový aj upravený) sú rovnaké,akurát upravený má tu pokrievku. |
Autor: | JannyMi [ 22.5.13, 08:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor vs. sacie potrubie |
aha ja som myslel že pod tou pokrievkou nieje nič že je zvečšeny objem filterboxu |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |