Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Škoda 120 volnoběh
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=31756
Stránka 1 z 3

Autor:  Andy White [ 13.5.13, 18:21 ]
Předmět příspěvku:  Škoda 120 volnoběh

Zdravím... Potřebuji pomoc... Prošel jsem nejmíň 15 stránek a nenašel jsem uspokojivou odpověď anebo jsem ji přehlédl... Abych byl upřímný tak si už nepamatuju jak dlouho to trvá protože teď moc s autem nejezdím... Problém je ten že auto má pouze 500 otáček a štelování trysek nemá vůbec žádný vliv na změnu otáček... Na té větší trysce jsem měnil O-kroužek... Kabely jsem kontroloval, palec, svíčky jsem dával dneska nové... Vůbec žádná změna... Budu velmi rád za Vaši pomoc... :)

Autor:  CROWACK [ 13.5.13, 18:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

tak vyměň ještě ten malej o kroužek a hlavně vzduchový filtr...když jsou moc nízký otáčky, obvykle to je moc bohatý...chudá směs vybíhá do otáček a zdechá...

Autor:  ferrari [ 13.5.13, 18:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

No a tiež nezabudni zapaľovanie nielen skontrolovať, al eaj nastaviť...ak je predstih príliš malý, alebo dokoca zapaľuje za HU, aj vtedy je voľnobeh veľmi nízky...

Autor:  Andy White [ 13.5.13, 20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

Tak ten malej určitě vyměním... Taková blbá otázka... Kterým z těch dvou se nastavuje bohatost...??? a vzduchová filtr mám starý asi půl roku... A na ten předstih taky kouknu... :)

Autor:  fatal [ 13.5.13, 20:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

Malý bohatost, velký otáčky.

Autor:  škodovka [ 13.5.13, 20:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

Maly sroubek je palivo, velky je vzduch.
Vymen gumicky na obou, vysisti dosedaci plochy, kde se ty srouby sroubujou, protoze jak jsou nanich nalepene zbytky puvodnich zterelych gumicek se s tim nikdo nedomluvi. A proved zakladni nastaveni - to znamena srouby zasroubaovat az na doraz a pak velky (vzduchovy) povolit o 2.5otacky a maly o 3.5otacky. Takle musi mit motor pravidelny zakladni, byt lehce zvyseny volnobeh..pak uz si to doladis pocitove aq podle uchometru ;)

Pokud tohle nepomuze, tak te nemine rozborka a cisteni karbu, vcetne nastaveni hladiny.

Autor:  Andy White [ 13.5.13, 20:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

Děkuji za velmi cenné informace... :) Zítra na to vlítnu a pak dám vědět... :)

Autor:  Šemik [ 14.5.13, 04:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

Gumičky i základní nastavení zkus, ale jestli to na otáčení těhle šroubů nereaguje, nevěřím tomu že to pomůže (to by ty gumičky musely být hodně KO..). Ohlá příruba karburátoru, víko a jiné nevratné mechanické poškození se mi jeví být pravděpodobnější..

BTW, není možné že tam máš na SEDRu těsnění z EDSRu? To se pak taky takhle blbě chová

Autor:  Viky [ 14.5.13, 10:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

Mne tohle delal karburator, co mel spatne nastaveny dorazy klapek.

Autor:  fatal [ 14.5.13, 10:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

To je dobrá poznámka, nicméně ty dorazy se samy od sebe špatně nenastaví.

Autor:  Viky [ 14.5.13, 11:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

O nikoliv.... doraz je jenom kus plechu, kterej se casem omacka/ohne. Bud se to da doladit sroubkem (ale na to se sundava karbec) nebo se to da vzit klestema a doraz (aspon na druhy komore) trochu prihnout zpatky, pekne na hulvata.

Autor:  fatal [ 14.5.13, 11:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

Ale tohle se stane asi tak po najetí 100 tisíc km. A hlavně, ošoupané dorazy způsobí jen to, že se klapky více zavírají a reakce na šrouby je o to větší. Na přídavný plyn karburátor nereaguje naopak když klapky jsou moc otevřené a to se může stát jen neodborným pokusem o seřízení dorazů šroubkama, určitě ne jen opotřebením dorazů. Ohýbání dorazů je na facku.

Autor:  Andy White [ 14.5.13, 11:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

Šemik- tím těsněním to nebude, je tam pořád stejné co to auto mám a za tu dobu jsem měl karbec dole asi jen jednou anebo dvakrát když jsem měl půl motoru rozebraného... Omluvte mě za hloupé otázky(moc se v tomhle nevyznám) ale předpokládám že ty dorazy jsou tam kde se karburátor šroubuje...

Autor:  Viky [ 14.5.13, 12:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

Stalo se mi, ze tech 500 otacek mel motor pri skoro uplne vysroubovanym velkym sroubu. Kdyz se otocil jeste vic ven, tak prestal tesnit a chciplo to. Kdyz se zatocil dovnitr, tak to pomerne dlouho nedelalo nic a pak to taky chciplo. Tenhle stav by se taky dal popsat jako "at tocim jak tocim, je to stejny".

Autor:  ventYl [ 14.5.13, 12:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 120 volnoběh

hm a existuje vobec moznost nastavit tie dorazy "podomacku"?

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/