Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Škoda 120 volnoběh https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=31756 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Andy White [ 13.5.13, 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | Škoda 120 volnoběh |
Zdravím... Potřebuji pomoc... Prošel jsem nejmíň 15 stránek a nenašel jsem uspokojivou odpověď anebo jsem ji přehlédl... Abych byl upřímný tak si už nepamatuju jak dlouho to trvá protože teď moc s autem nejezdím... Problém je ten že auto má pouze 500 otáček a štelování trysek nemá vůbec žádný vliv na změnu otáček... Na té větší trysce jsem měnil O-kroužek... Kabely jsem kontroloval, palec, svíčky jsem dával dneska nové... Vůbec žádná změna... Budu velmi rád za Vaši pomoc... |
Autor: | CROWACK [ 13.5.13, 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
tak vyměň ještě ten malej o kroužek a hlavně vzduchový filtr...když jsou moc nízký otáčky, obvykle to je moc bohatý...chudá směs vybíhá do otáček a zdechá... |
Autor: | ferrari [ 13.5.13, 18:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
No a tiež nezabudni zapaľovanie nielen skontrolovať, al eaj nastaviť...ak je predstih príliš malý, alebo dokoca zapaľuje za HU, aj vtedy je voľnobeh veľmi nízky... |
Autor: | Andy White [ 13.5.13, 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
Tak ten malej určitě vyměním... Taková blbá otázka... Kterým z těch dvou se nastavuje bohatost...??? a vzduchová filtr mám starý asi půl roku... A na ten předstih taky kouknu... |
Autor: | fatal [ 13.5.13, 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
Malý bohatost, velký otáčky. |
Autor: | škodovka [ 13.5.13, 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
Maly sroubek je palivo, velky je vzduch. Vymen gumicky na obou, vysisti dosedaci plochy, kde se ty srouby sroubujou, protoze jak jsou nanich nalepene zbytky puvodnich zterelych gumicek se s tim nikdo nedomluvi. A proved zakladni nastaveni - to znamena srouby zasroubaovat az na doraz a pak velky (vzduchovy) povolit o 2.5otacky a maly o 3.5otacky. Takle musi mit motor pravidelny zakladni, byt lehce zvyseny volnobeh..pak uz si to doladis pocitove aq podle uchometru Pokud tohle nepomuze, tak te nemine rozborka a cisteni karbu, vcetne nastaveni hladiny. |
Autor: | Andy White [ 13.5.13, 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
Děkuji za velmi cenné informace... Zítra na to vlítnu a pak dám vědět... |
Autor: | Šemik [ 14.5.13, 04:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
Gumičky i základní nastavení zkus, ale jestli to na otáčení těhle šroubů nereaguje, nevěřím tomu že to pomůže (to by ty gumičky musely být hodně KO..). Ohlá příruba karburátoru, víko a jiné nevratné mechanické poškození se mi jeví být pravděpodobnější.. BTW, není možné že tam máš na SEDRu těsnění z EDSRu? To se pak taky takhle blbě chová |
Autor: | Viky [ 14.5.13, 10:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
Mne tohle delal karburator, co mel spatne nastaveny dorazy klapek. |
Autor: | fatal [ 14.5.13, 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
To je dobrá poznámka, nicméně ty dorazy se samy od sebe špatně nenastaví. |
Autor: | Viky [ 14.5.13, 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
O nikoliv.... doraz je jenom kus plechu, kterej se casem omacka/ohne. Bud se to da doladit sroubkem (ale na to se sundava karbec) nebo se to da vzit klestema a doraz (aspon na druhy komore) trochu prihnout zpatky, pekne na hulvata. |
Autor: | fatal [ 14.5.13, 11:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
Ale tohle se stane asi tak po najetí 100 tisíc km. A hlavně, ošoupané dorazy způsobí jen to, že se klapky více zavírají a reakce na šrouby je o to větší. Na přídavný plyn karburátor nereaguje naopak když klapky jsou moc otevřené a to se může stát jen neodborným pokusem o seřízení dorazů šroubkama, určitě ne jen opotřebením dorazů. Ohýbání dorazů je na facku. |
Autor: | Andy White [ 14.5.13, 11:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
Šemik- tím těsněním to nebude, je tam pořád stejné co to auto mám a za tu dobu jsem měl karbec dole asi jen jednou anebo dvakrát když jsem měl půl motoru rozebraného... Omluvte mě za hloupé otázky(moc se v tomhle nevyznám) ale předpokládám že ty dorazy jsou tam kde se karburátor šroubuje... |
Autor: | Viky [ 14.5.13, 12:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
Stalo se mi, ze tech 500 otacek mel motor pri skoro uplne vysroubovanym velkym sroubu. Kdyz se otocil jeste vic ven, tak prestal tesnit a chciplo to. Kdyz se zatocil dovnitr, tak to pomerne dlouho nedelalo nic a pak to taky chciplo. Tenhle stav by se taky dal popsat jako "at tocim jak tocim, je to stejny". |
Autor: | ventYl [ 14.5.13, 12:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120 volnoběh |
hm a existuje vobec moznost nastavit tie dorazy "podomacku"? |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |