Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Prosiiim o pomoc....sitic na favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3177 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | sTof3r [ 11.1.07, 09:23 ] |
Předmět příspěvku: | Prosiiim o pomoc....sitic na favorit |
Prosim o pomoc...vobec mi nenabehne sitic uz to je vyše roka čo sa s autom trapim na parkovisku kim zahrejem motor aby neskapal aj tak kape az ked sa zahreje ide ok...pri teplom starte ide hned...moze byt sitic uplne pokazeny a treba kupit novy..popripadne novy karburator alebo sa to da nejak spojazdnit...nejde ani ked na vypnuty motor podupem plyn ani ked nastartujem a akcelerujem na vysoke otacky...dakuem |
Autor: | slovacek.milos [ 11.1.07, 10:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
musíš sdělat vzduchový filtr u studeného motoru přidat plyn a bádat proč přívěra vzduchu /sytič/ nezavírá, může bý zadřená, špatně seštelovaná /předchozí majitel ji vyřadil z provozu aby ušetřil/ nebo máš hokej v těch pružinkách že ti přívěru nezavírají, pokud máš v pořádku pružiny tak se to šteluje třemi šrouby na tělese ohvládání klapky miloš |
Autor: | sTof3r [ 11.1.07, 18:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
No zatial som nemal este dolu ten filter ale som to tam studoval okolo celeho toho telesa (myslim ze to je sitic nevyznam sa v tom moc....take velke zelezo a vedu doneho 2hadice)....tak okolo toho celeho to bolo take ružove akoby nieco zaoxidovane..takze ked zhodim filter...tam uvidim pruzinky a mam sa s tim pohrat?? je aj mozne ze uplne v prdeli ten sitic? |
Autor: | paca [ 11.1.07, 19:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
mne to mechanicky fungovalo ale jeho funkcia nemalo žiadny vplyv na chod motora. bolo to z dôvodu, že karburator /LEKR/ prisával falošny vzduch. po pretesnení to fungovalo v pohode. Naštartuj motor /s filtrom / pridaj plyn a počuvaj či to nesyčí ak ano problem maš s falošným vzduchom |
Autor: | slovacek.milos [ 11.1.07, 20:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
paca píše: mne to mechanicky fungovalo ale jeho funkcia nemalo žiadny vplyv na chod motora. bolo to z dôvodu, že karburator /LEKR/ prisával falošny vzduch. po pretesnení to fungovalo v pohode. Naštartuj motor /s filtrom / pridaj plyn a počuvaj či to nesyčí ak ano problem maš s falošným vzduchom prosímtě a co jsi na tom lekru přetěsnil, já se teda setkávám jen s pirburkama miloš |
Autor: | Athlonek [ 11.1.07, 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: paca píše: mne to mechanicky fungovalo ale jeho funkcia nemalo žiadny vplyv na chod motora. bolo to z dôvodu, že karburator /LEKR/ prisával falošny vzduch. po pretesnení to fungovalo v pohode. Naštartuj motor /s filtrom / pridaj plyn a počuvaj či to nesyčí ak ano problem maš s falošným vzduchom prosímtě a co jsi na tom lekru přetěsnil, já se teda setkávám jen s pirburkama miloš |
Autor: | spartra [ 11.1.07, 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
jikov 28 -30 lekr, čili licence pierburg, bo naopak |
Autor: | patrik-hp [ 11.1.07, 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosiiim o pomoc....sitic na favorit |
sTof3r píše: Prosim o pomoc...vobec mi nenabehne sitic uz to je vyše roka čo sa s autom trapim na parkovisku kim zahrejem motor aby neskapal aj tak kape az ked sa zahreje ide ok...pri teplom starte ide hned...moze byt sitic uplne pokazeny a treba kupit novy..popripadne novy karburator alebo sa to da nejak spojazdnit...nejde ani ked na vypnuty motor podupem plyn ani ked nastartujem a akcelerujem na vysoke otacky...dakuem Dá se to dát do původního stavu a nic se nemusí ani měnit,On se rád rozhasí,třeba vypadlou vlásenkovou pružinkou na hřídelce přívěry...mrkni na ní...A jinak doporučuju asi servis,pokud na to koukáš a nevíš kde začít...Oni ti to cca naštelují,abys už se netrápil a nedržel plyn do tý doby,než se ti ohřeje motor... Člověče ty musíš mít ale trpělivost Rok se takhle obětovat.To já už bych s tím dávno mrsknul do opravny...A nebo do kopřiv??? .... |
Autor: | paca [ 12.1.07, 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: paca píše: mne to mechanicky fungovalo ale jeho funkcia nemalo žiadny vplyv na chod motora. bolo to z dôvodu, že karburator /LEKR/ prisával falošny vzduch. po pretesnení to fungovalo v pohode. Naštartuj motor /s filtrom / pridaj plyn a počuvaj či to nesyčí ak ano problem maš s falošným vzduchom prosímtě a co jsi na tom lekru přetěsnil, já se teda setkávám jen s pirburkama miloš Na lavej strane v smere jazdy /neviem ako to nazvat / naš dekel s dvoma šrobama meto prisavalo pod tým deklom po výmene tesnenia to išlo v pohode |
Autor: | slovacek.milos [ 12.1.07, 22:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
paca píše: slovacek.milos píše: paca píše: mne to mechanicky fungovalo ale jeho funkcia nemalo žiadny vplyv na chod motora. bolo to z dôvodu, že karburator /LEKR/ prisával falošny vzduch. po pretesnení to fungovalo v pohode. Naštartuj motor /s filtrom / pridaj plyn a počuvaj či to nesyčí ak ano problem maš s falošným vzduchom prosímtě a co jsi na tom lekru přetěsnil, já se teda setkávám jen s pirburkama miloš Na lavej strane v smere jazdy /neviem ako to nazvat / naš dekel s dvoma šrobama meto prisavalo pod tým deklom po výmene tesnenia to išlo v pohode ten dekl je obohacovač miloš |
Autor: | paca [ 13.1.07, 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi maš pravdu podstatné je, že mne to pomohlo |
Autor: | sTof3r [ 25.3.07, 17:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak bolo to v oprave nejak to rozhybali tj 3x zoslapnem plyn a nastartujem ale ked len otocim klucik hned skape...no ked nastartuje trosku pridam plyn jemne a ako sa sitic zapol pustim plyn neskape....ale strasne male otacky to ma jak pustim ten plyn len tak klepe moze mat ja nevem 500 otacok najviac niekedy aj skape...podla toho jak je vonku zima...takze da sa nastavit zvlast otacky na volnobeh ? /pretoze tam mam 1000to je dost ) a zvlast na sitici ?? alebo v com je tentokrat chyva? |
Autor: | slovacek.milos [ 25.3.07, 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
sTof3r píše: no tak bolo to v oprave nejak to rozhybali tj 3x zoslapnem plyn a nastartujem ale ked len otocim klucik hned skape...no ked nastartuje trosku pridam plyn jemne a ako sa sitic zapol pustim plyn neskape....ale strasne male otacky to ma jak pustim ten plyn len tak klepe moze mat ja nevem 500 otacok najviac niekedy aj skape...podla toho jak je vonku zima...takze da sa nastavit zvlast otacky na volnobeh ? /pretoze tam mam 1000to je dost ) a zvlast na sitici ?? alebo v com je tentokrat chyva? tě nechápu kolik tam máš otáček 1000 mebo 500 na volnoběh když natočíš a kolim máš za tepla otáček miloš |
Autor: | sTof3r [ 25.3.07, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
ked natocim studeny motor len 500 mozno menej az to kape proste sitic spojazdnili ale velmi slabo a volnobeh zahriaty motor 1000 otacok to mam nastavene len ten sitic sice uz ide ale stale je to bieda:( |
Autor: | Belial [ 25.3.07, 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
sTof3r píše: ked natocim studeny motor len 500 mozno menej az to kape proste sitic spojazdnili ale velmi slabo a volnobeh zahriaty motor 1000 otacok to mam nastavene len ten sitic sice uz ide ale stale je to bieda:( mzslím že ti sitič neyapíná úplně na nejvzšší polohu, hele na tom tělěsu (jak si psal že do něj vedou dvě hadice) sou tři křížový šroubečky, tak tz povol a s celým tím tělěsem se dá otáčet, tak když budeš stát proti autu tak s ním otoč směrem do auta, zkus to já nevím prostě tak nějak od oka, tím se to šteluje laicky řečeno při jaké teplotě bude ten sytič zapínat).. líp ti to asi vysvětlit nedokážu, pak už jedině sehnat někoho poblíž tvýho bydliště aby ti to sešteloval.. ještě můžeš mít špatnej biemtalovej pásek kterej je uvnitř toho tělesa |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |