Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Fabia RS TDi
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=31801
Stránka 1 z 3

Autor:  Jiri [ 25.5.13, 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Fabia RS TDi

Kamarad si poridil tohle zihadlo :D a nekdo vyhodil tu trubku mezi turbem a egr ventilem, je to zaslepene, na volnobeh turbo hvizda jak o zivot a prutok na vaze vzduchu je pres 500, spotreba taky neni idelani, tak kolem sedmi litru a cim vic tomu da tim min to zere a sviti diagnostika, ja tipuju ze jak je zaslepenej ten EGR tak tlak vyfukovejch plynu nema kam utikat a roztaci turbo uz pri volnobehu, to pak vsechno taha pres vahu vzduchu a proto tak vysokej prutok, chteli sem tam vratit tu trubku, ale kde ji sehnat, ve skodovce stoji pres 2500kc a ja sem sehnal ted z octavky TDi, ale z rotacky, nevite nekdo jestlit a trubka je stejna....? at ji neposilam do CR postou zbytecne :) podle me ale bude jinak naohybana :(

Autor:  slovacek.milos [ 25.5.13, 19:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

a proč svítí diagnostika? co je v paměti? ta váha může být upravená, jiná, čip, zzaslepení egru paseku nenadělá jen pokud ho kotroluje ecu přes váhu tak zjistí že se neotvírá přesto že dala pokyn a rožne kontrolku

hvízdání turba vlnovec, zacpi výfuk

Autor:  Jiri [ 25.5.13, 20:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

EGR chyba prutok vzduchu nebo tak neco, ted uz presne nevim, vrtal sem se v tom v dubnu, rozsvecuje se to urcite kvuli tomu EGR a vyfuk je OK, to turbo proste tlaci moc brzo, kdyz na trojku spalnes tak uz nekde pri 1300otackach to zacina zatahovat, by melo az kolem 2000 jak zavre ten EGR, na vonobeh to taky trosku kouri a rikal ze to nejak skube nebo neco, s vahou by nemelo byt ni delane, nebo o tom nevime, ale ten prutok na volnobeh je jednou takovej, co vim ma byt nejak kolem 220, pri plne zatezi vaha meri dobre, pres 750

o EGR ani nejde, to se nezasere za 5 km, kdyz vycistime sania tak ma stejne na 100tis pokoj a pojede to jak to jet ma, de mi o to jestli je stejna ta trubka na rotacku a na PD

Autor:  slovacek.milos [ 25.5.13, 20:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

nevím ale nikdy jsem podobnou blbost neslyšel aby kvůli egru nějak zapínalo turbo, jestli motor tahá vzduch z egru nebo přes váhu je mu to skoro šumák, a turbu extra

a že by egr vypl při 2OOO a zaplo turbo to v tommáš nějaký hokej

po s puštění motoru podtlaková regulace nastaví lopatky na maximální výkon trurba pokud přidáš a výkon turba natlačí potřebnou hranici začne podtlaková regulace regulovat na správnou mez tlaku, ale nic se tam nevypíná a nezapíná,

Autor:  Jiri [ 25.5.13, 21:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

Ty me asi nerozumis, turbo se nijak nezapina, proste jak pises, po nastartovani jsou lopatky na max a pri pridani se zvetsi tlak vyfukovych plynu pred turbem, to se roztoci a jak naplni pozadovany tlak tak to lopatky stahnou, ale ten egr ventil je napojenej pred turbo, takze pri volnobehu je otevrenej a vyfukovy plyny jdou do sani a tim je tlak vyfukovych plynu pred turbem minimalni, jezna kdyz to ucpes natvrdo tak to tlaci i pri volnobehu vsechno pres turbo a proste v tom mym pripade to roztoci turbo uz pri volnobehu, ne na max samozrejme ale na tolik ze je slyset a tim i leze nahoru ten prutok vzduchu na vaze, to turbo je tam novy asi 10tis km, mozna jsou i spatne nastaveny lopatky, nevim ale proste po nastartovani jak vacuum pritahne ty lopatky tak turbo zacne hvizdat a prutok vzduchu vyleti na 500, coz je dvakrat tolik nez ma bejt

normalne pak egr zavira pri pridani plynu, nad nejakou hranici a tim padem je pred turbem maximalni tlak, bavime se jen o vyfukove casti turba, ja vim ze pri 2000nic nezapina ani nevypina

Autor:  slovacek.milos [ 25.5.13, 22:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

já tě jirko chýpu tak žes na určitých znalostech postavil tyto teorie které ve skutečnosti tak nefachčí


musíš si nalogovat na zdravém autě skupiny O1O a O11 tam zjistíš že odpojování egru na volnoběh činnost turba neovlivniš tlak bude stejný možnáj nepatrně, pak sledu váhu odpojuj a připoj egr a zjistíš že váha má 2OO připojíš egr a klesne na 195 uvádím hrubý příklad

ale nikdy ti odpojením egru nestopne udaj z výhy u 2OO na 5OO to je fakt blbost,

je možnost že tam máš 45O to je neměnný hodnota při poruše výhy možná je u rs 5OO řj si to zadá při nesmyslném údaji

nebo je váha upravena, ale tou trubkou to nevyhraješ tomu věř nic se nezměnjen to že ecu rozpounává na váze činnost egru a přidává mrně palivo když se egr otevře, počítá se vzduchem z egru

napaš jak si mě pochopil

Autor:  Jarda S. [ 25.5.13, 22:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

fabia rs nehlásí chybu kvuli zaslepenýmu egr

Autor:  Jiri [ 25.5.13, 23:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

Ta hodnota se normalne pohybuje, kolem tech 500set to lita na volnobeh, treba od 490 do 520, tak nejak, proste kolem te petistovky pri pridani to spis jeste lezlo dolu, myslim ze i pod 400, ale jen na prazdno, za jizdy pak pri plnem zatizeni pres 700

po pravde me to bylo divny ze by se jen kvuli egru takhle roztacelo turbo,vim ze ten egr tam pousti jen cast spalin a ne vsechny, pokud se ani po odpojeni egru diagnostika normalne nerozsviti tak to ta trubka asi opravdu nevyhraje, ale co teda, proc se to turbo roztaci uz na volnobeh tak jedine spatne serizene ty lopatky...nebo nevim, normalne po nastartovani jak pritahne podtlak tu paku na turbu tak zacne hvizdat a vaha vyleti na 500, neni to zadna pevna hodnota co si vymysli jednotka, to vim urcite, vaha meri

Autor:  slovacek.milos [ 26.5.13, 07:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

podle váhy hodnotíš turbo že se roztáčí naloguj skupinu O11 a O1O a tam se dívej jestli ti roste tlak turba a co na to váha o tlaku turba nc nepíšeš nebo dělej log

Autor:  Rustyy [ 26.5.13, 10:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

Já bych to teda na 99% viděl na podtlaky k turbu...ty podtlaky který ovládaj ty lopatky...steřelý nebo ucpaný budou ty hadičky....pak to dělá psí kusy dost...

R.

Autor:  slovacek.milos [ 26.5.13, 11:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

Jarda S. píše:
fabia rs nehlásí chybu kvuli zaslepenýmu egr


tak jestli rs nepozná zaslepený egr a hlásá velký průtok vahou tak je ta váha na chobot, maf OFF za dvě koruny nebo blbě udělaný čip

Autor:  slovacek.milos [ 26.5.13, 11:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

Rustyy píše:
Já bych to teda na 99% viděl na podtlaky k turbu...ty podtlaky který ovládaj ty lopatky...steřelý nebo ucpaný budou ty hadičky....pak to dělá psí kusy dost...

R.


na tyto závady je nejlepší vakuometr napíchnout T kusem přímo před regulaci u turba a vagem se dívt jak roste tlak, pokud je podtlak v hadičce O a tlak pořád roste až do nozáku sekají se lopatky, ovládaání, nebo zarelíá banda,

já měl nedávno přicpaný filtřík co filtruje atmosferický vzduch do N75, tak turbo makalo OK ale jak motor chytl točky ke 4OOO tak už atmosferiský vzduch nestíhal rušit podtlak banda zatáhla turbo na max a bylo to v nouzáku, nikdo na to nepřišel poměnili kde co

tak ten vakuometr je dorá věc

Autor:  Jiri [ 26.5.13, 15:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

Tlak turba nevim, nekoukal sem,my sme na to delali jiny veci, olej filtry, nebyl moc cas a stejne egr zaslepenej tak jako tak trubku sme nemeli, tak sem se na to vykvajzli, ale tezko neco hledat kdyz je egr zaslepenej, chtel sem nejdriv vratit trubku pak se uvidi, ja nevim kolik to turbo tlaci, jede to dobre ale turboefekt prichazi driv nez u jinych aut, jak sem uz psal a na volnobeh je slyset hvizdani turba, coz normalne je taky az po pridani plynu a na volnobeh ma vakuovka pritahnout na max, ta bud je to maximum spatne nastaveno na turbu nebo nevim, kdyby byla dira v hadicce, tim padem ztrata podtlaku tak by turbo vubec nepritahlo

Autor:  Jarda S. [ 26.5.13, 16:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

vyčistil bych lopatky a pak koumal dál

Autor:  Jiri [ 26.5.13, 18:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia RS TDi

Turbo je udajne nove, cca 10tis km, ale ty lopatky maji dorazy na te pace, min a max, je treba mozny ze do toho nekdo vrtal ve snaze zvysit vykon, fakt nevim,

vratim se k puvodnimu dotazu, zacme tou trubkou, vite teda nekdo zda ta trubka je stejna pro PD a rotacku? z rotacky sem to vytah octavka rok 03 a on ma fabii rok 05, oboji ten egr ovladanej podtlakem, vzhledove to je vemli podobny

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/