Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Karburator LEKR - problem https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=32010 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | blaaade [ 23.7.13, 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | Karburator LEKR - problem |
Zdravím páni, zohnal som si na svoju 105ku karburátor LEKR, Ktorý už pred tým bol v nejakej 130ke, takže bol prispôsobený na tieto autá, to znamená že sytič je prerobený na mechanický a aj plynové lanko je riešné inak. Môj problém spočíva v tom, že keď naštartujem, motor pekne na sytiči ide, ale keď sa zohreje a tým pádom chcem sytič vypnúť (klapka sytiča sa úplne uzavrie), tak mi motor zhasne, keď ho nechám len trošku pootvorený, tak motor pekne ide na 700 otáčok, tak. A týmto sa chcem spýtať či tá klapka sytiča sa má uplne uzatvárať, kedže to originál robí automaticky, tak neviem do akej miery to robí. A ak sa teda má úplne zatvoriť tak sa pýtam kde môže byť chyba.... podotýkam, celý karbec som pred tým dôkladne prečistil, pretože pred tým bol na plyn a bol celý obhorený, hlavne na vrchu... |
Autor: | Viky [ 23.7.13, 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
Sytic je vypnutej kdyz se klapka sytice otevre. Asi mas neco spatne. Mimochodem... dat LEKR na 105ku, to chce fakt magora. |
Autor: | blaaade [ 23.7.13, 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
Chces mi povedat, ze ked je ta klapka, otvorena, tak sytic je vypnuty ? tak toto mi nejde dohlavy, mam namysli tu klapku, co k nej usti ta hneda trubicka Preco magorina ? ide to lepsie ako SEDR, ale tak to len na skusku, aj tak tam budem davat 130ku, uz hu mam dva roky, len som sa neodhodlal hu tam dat |
Autor: | Viky [ 23.7.13, 22:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
No vona ta klapka totiz obohacuje smes tim, ze privre privod vzduchu. Celkem logicky jsou jenom dve moznosti: SEDR to ma tak, ze prida palivo, ale LEKR tak, ze ubere vzduch, ono je to totiz o dost jednodussi. |
Autor: | blaaade [ 23.7.13, 22:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
Aha, takze mne to vlastne ide s vyputym syticom dobre, a ked som ho startoval bolo dost teplo, tak mi to slo aj s vypnutym, a kedze niektore karburatory su robene tak, ze ked je zohriaty motor a zapnem sytic, tak zhasina, tak aj toto robi to iste, tak teda uz len musim vyskusat za studena zavret klapku a uvidime... |
Autor: | MartinK72 [ 24.7.13, 00:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
No to je hustý... To snad dá rozum, že když je u tohoto karbecu jako sytič použita vzduchová přívěra nad primární komorou, tak že musí být při deaktivování sytiče PLNĚ OTEVŘENÁ. Kudy si myslíš že by se tam asi ten vzduch dostával, když by byla zavřená a když se sekundární klapka otvírá až od středních otáček??? Právě přiškrcením primární komory se dosahuje obohacení směsi. |
Autor: | Lamač [ 24.7.13, 06:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
Aj ked je klapka privretá (sytič zapnutý) motor ti pobeží-len s vyššími otáčkami voľnobehu.Ak sytič vypneš = klapku naplno otvoríš,a motor ešte nieje dostatočne zahriaty,tak to horkoťažko ide,prípadne rovno zdochýňa.Problém máš v ovládaní tej prívery. |
Autor: | blaaade [ 24.7.13, 07:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
Ak mám pravdu povedať nezamyslal som sa ako tu sytic funguje, ale vždy sa niečo nové priucim. Všetko ešte odskúšané za studena A uvidíme ako sa bude správať... |
Autor: | blaaade [ 24.7.13, 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
BTW chlapi, ako je na obrazku co som dal, takto má byť plne spustený sytič ?? |
Autor: | ventYl [ 24.7.13, 18:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
nezamyslat sa je jednoduche, lebo myslenie boli. to je v pohode, potom by bola velka spotreba liekov proti bolesti. |
Autor: | varok [ 24.7.13, 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
Ano, na obrázku je aktivovaný sytič. Přívěra musí být trošku pootevřená, jinak by se motor z nedostatku vzduchu udusil. U favorita má být mezera asi 0,8mm a po chvíli se pootevře více na mezeru 2mm. U š 105 je to potřeba vyzkoušet. A když už takhle kombinovat, proč tam nenechat ten automat? To by byl luxus ne? Akorát by tam byl asi problém s vypínáním, protože co jsem měl š 105, tak ani po 10km nebyla pořádně chl. kapalina prohřátá. |
Autor: | blaaade [ 24.7.13, 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
Aha tak preto mi skapinal , lebo som ho zatvaral uplne , no ja som takyto karburator uz dostal, a prerabat to spat by bolo z kaluze do blata, robota naviac, plus tie problemy ktore si spomenul, s mechanickym ovladanim sytica som si uz zvykol, tak nemam problem pokracovat v tejto tradicii... |
Autor: | CROWACK [ 24.7.13, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
s mechanickym ovladanim sytice jsem si uz zvykl, jenom nevim jak se ovlada a kdy je zavrenej a kdy otevrenej clovece ty me bavis ale uprimne - zkus se sebou neco udelat, nebo si budu myslet, ze na SK maji velkej problem s IQ... |
Autor: | blaaade [ 24.7.13, 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
Co mi ty ideš vyprávať o IQ, co ani nevieš pozorne čítať..... Na škodovke 105ke kde je SEDR jazdím od 18tich, to uz je pomaly 5 rokov, tak nemyslis ze asi už čo to mám odjazdené s mechanickým sytičom.... teraz som sa prvy krat stretol s LEKR karburatorom, tak neviem aky je jeho princíp, to je myslím pochopitelné a kedže ho mám prerobený na mechaniku, tak ho nebudem menit a zbytocne si komplikovať život s vyrábaním rôznych T-éčiek, a so samotným zháňaním samotného telesa s bimetalom.... |
Autor: | Lamač [ 24.7.13, 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator LEKR - problem |
Načo robiť veci jednoducho,keď sa dajú aj zložito..hejže? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |