Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zase ta teplota :)
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3258
Stránka 1 z 1

Autor:  Nepér [ 19.1.07, 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Zase ta teplota :)

Popíšu jak se to chová:
Je to studený, nastartuju, jedu, teplota stoupá, nedostane se ani do půlky a tam se zastaví, během jízdy tam drží. Když zastavím třeba v koloně, teplota vyleze nahoru, lehce nad polovinu. Když se rozjedu, opět klesne, když to rozjedu na kilo, klesne to ještě víc...
Obrázek
na červenou to spadne, když to rozjedu, na zelenou to jde, když zastavím a má to tendenci trošku stoupat...
No, jde mi o to, jestli je to normální, mám tam nacpat papír a neřešit to, nebo jestli to signalizuje termostat na odchodu a měl bych ho vyměnit, chudák je tam ještě původní (125tkm :) ), nebo že by čidlo teploty?

Autor:  Šemik [ 19.1.07, 17:22 ]
Předmět příspěvku: 

Normální to jistě nebude, pracovní teplotu by si měl motor držet ve všech režimech... Prozatim bych doporučil udělat dečku před chladič, a až se udělá pěkně, vyměnil bych termostat. Dečku jsem nedávno dělal žigulíkovi z kusu starého koberce, a myslím, že mu to dost pomohlo... On má totiž Leonid zřejmě špatně dovírající termostat, takže s odchodem léta byl teploměr furt na nějakých 70-80 stupních (žígo má pracovní teplotu 90). Termostat u žigula nemá cenu měnit za nový, nové jsou totiž pouze turecké, a to je myslím těch 400kč co stojí nový mnohem užitečnějších vyhodit oknem... :roll:

Autor:  Nepér [ 19.1.07, 18:05 ]
Předmět příspěvku: 

Kde koupím ten správnej netureckej termostat?

Autor:  Petr [ 19.1.07, 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ja ho koupil v Benešově u Pařízka asi za 95 Kč a je to značka Vernet. Už víc jak rok chodí OK, oproti původnímu Wahlerovi-ten otevíral už tak při 40 stupních :? .

Autor:  Jirka [ 19.1.07, 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ta teplota :)

Nepér píše:
Popíšu jak se to chová:
Je to studený, nastartuju, jedu, teplota stoupá, nedostane se ani do půlky a tam se zastaví, během jízdy tam drží. Když zastavím třeba v koloně, teplota vyleze nahoru, lehce nad polovinu. Když se rozjedu, opět klesne, když to rozjedu na kilo, klesne to ještě víc...
Obrázek
na červenou to spadne, když to rozjedu, na zelenou to jde, když zastavím a má to tendenci trošku stoupat...
No, jde mi o to, jestli je to normální, mám tam nacpat papír a neřešit to, nebo jestli to signalizuje termostat na odchodu a měl bych ho vyměnit, chudák je tam ještě původní (125tkm :) ), nebo že by čidlo teploty?


záleží, jak to fouká. Pokud je teplota nízko a fouká studeně, tak je to termostat. Měl jsem to u služebního formana taky a po výměně termostatu bylo vše OK :)

Autor:  Nepér [ 19.1.07, 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

Mám v tom topení z feldy, takže to fouká teplý, snad i když je motor úplně studenej :)

Autor:  Šemik [ 20.1.07, 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Kde koupím ten správnej netureckej termostat?


to bych taky rád věděl :?

Ale na fávo se snad seženou dobře když jsou i na Š120...

Autor:  Lukas [ 20.1.07, 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

na favo sezenes v pohode.
Ja kupoval do Rapida od fy. Motorad 88°C za 110 penez
a favo ma tusim taky 88°C termostat ne?

Autor:  Nepér [ 20.1.07, 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, je tam 88°C

Autor:  spartra [ 21.1.07, 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

jo na škodivku byl origo 82, na fako 88

Autor:  Lukas [ 21.1.07, 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

od 130-ky vys, tam uz pry patri 88°C stejne jak na FA.

Autor:  Nepér [ 24.1.07, 23:48 ]
Předmět příspěvku: 

Tak je tam novej termostat, drží se to stabilně nad polovinou, hurá.
110 Kč, výrobce Vernet, Francie

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/