Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Autor |
Zpráva |
mark.long
Příspěvky: 30
|
Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Tak jsem ted nechal menit na felde tesneni pod hlavou (trosku se ztracela voda) a hlavu jsem u jedne firmy v ostrave vymenil za repasovanou s doplatkem, ktera se timto zabyva, takze hlavu mam srovnanou, otlakovanou, nove gufera, prebrousene ventily...nove tesneni jsem vzal od Temacu...montaz probehla tak, ze srouby zustali puvodni, ocistili se a utahovalo se na 20nm, pak 90st a jeste 90st...samoszrejme sel do auta novy olej, olejovy filtr, tesneni vika, nove tesneni sani a vyfuku...po nastartovani melo tendenci auto chcipat, ale pak se to nejak vzpamatovalo, ted starty probihaji tak, ze zvuk startu je nejaky divny, po nastartovani to drzi 300-500ot a musi se klepnout po plynu a pak se to drzi kolem tech 900ot., jenze nejvetsi problem je, ze od vymeny te hlavy a tesneni auto skoro vubec nejede, nema to vubec vykon, na volnobeh se to trepe, pri jizde je treba mit alespon tech 2500ot, aby to trosku vubec jelo, jinak pri 2000ot se to taky trepe a nechce vubec jet....rozjezdy jsou taky hrozne, musim se rozjizdet tak, ze ztezka cekam, az se mi na spojku to vyhoupne na nejakych 3000ot a pak teprve tu spojku muzu poustet a rozjedu se jeste jak v autoskole...zjistil jsem taky, ze se mi ztraci zase voda a na vicku mam emulzi... tudiz to odhaduju na spatnou montaz hlavy, bud se neocistili poradne zavity, srouby se nepromazali, nebo se to dotahlo, hlava si pak sedla a srouby teda nemaji ted ten moment co maji mit a nebo taky ze meli jit rovnou nove srouby,...chci se tedy s vami poradit, je mozne ted po najeti nejakych km na srouhy hlavy sahat, ze by se zkontrolovali momenty, pripadne ze by se to dotahlo? nebo je taky i ta moznost, ze kdybych dokoupil nove srouby, ze to bude stacit a nemusim hlavu zase znova srovnavat apod?
Diky
|
22.2.14, 14:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Chyba 1. těsnění temac - největší šmejd co se dnes prodává Chyba 2. nenechal sis udělat vlastní hlavu, bůh ví co za šmejd ti dali Chyba 3. nikde jsem se nedočetl, že bys aspoň změřil, natož dělal přesahy
A když na to přijde.. ventily jsi aspoň šteloval? Jak vypadají svíčky? atd atd
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
22.2.14, 14:52 |
|
|
mark.long
Příspěvky: 30
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
abych to upresnil, tak tady na vesnici jeden znamy, ktery jeste studuje a je vyuceny mechanik a ma svuj servis, tak u neho jsem to delal s tim, ze co muzu tak pomuzu a jsem tak celou dobu u toho a pokud vim, tak pomoci pravitka zkousel presahy a rikal, ze jsou ok...co se tyce tesneni Temac, tak vim, ze lidi si na to stezuji, nekomu vydrzi min, ale to by prece se tesnenim projevilo az po nejakych 10tis. km a ne hned po nastartovani ne? Ventily se stelovali, svicky mam nove cca pred 10tis km...jinak co se tyce repas hlavy, tak zjistili jsme ze nam dali hlavu z favorita, protoze jeden steft tam nesedel a musel se prehodit, myslim tim stefty ke svodum, ale hlava je porad stejna, navic u te firmy, kde jsem to bral www.rho.cz, tak tam bezne maji nejake hlavy skladem na vymenu s doplatkem hlavne pro servisy, aby nemuseli cekat nejakych par dni, nez se zrepasuje hlava kterou tam zrovna privezou...tak nevim v cem by mohl byt problem v tom, ze to nebyla zrovna ta moje hlava???
|
22.2.14, 15:10 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Zacni kontrolou nastavenia ventilov. Pritom by sa hodilo premerat kompresie. Sruby to nerobia. Este mozu byt prehadzane kable k svieckam pripadne blbo otoceny rozdelovac. Ale to su uz tak hrube chyby, ze o nich ani vazne neuvazujem.
|
22.2.14, 15:14 |
|
|
mark.long
Příspěvky: 30
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
mam 1.3 MPI 50kW, takze zapalovaci listu....ventily serizene byli, muze ted tam po nejakem zajeti byt opet vule, chystam se na to mrknout, ale to by prece neresilo to proc se mi ztraci opet voda a mam emulzi na vicku ne?
|
22.2.14, 15:18 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
mark.long píše: muze ted tam po nejakem zajeti byt opet vule, chystam se na to mrknout, ale to by prece neresilo to proc wtf? na ventilech má být vůle konkrétně u mpi kde už jsou na sacích ventilech hliníkové tyčky na 100% má být na sacích 0,25 a na výfukových 0,20. POkud ti to pořád žere vodu, tak je pravděpodobné, že nebyl problév v těsnění pod hlavou, ale teklo to spodem - pod vložkama (no a nebo temac už tak zešmejdovatěl, že nevydrzí ani 500km což bych se zas tak moc nedivil ) U té hlavy výměnným způsobem jsem to myslel tak, že u své máš jistotu, že tam někde není skrytá vada například prasklinka a podobně, prostě víš co tam máš, takhle tu jistotu nikdy nemáš
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
22.2.14, 15:24 |
|
|
mark.long
Příspěvky: 30
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
ty vule ventilu jsem myslel tak, ze to samoszrejme bylo nastavene na tech 0,25 a 0,20 a ne ze tam neni vubec zadna vule a jasne chapu tu jistotu, kdyz tam necham svoji hlavu, ale postup je u nich porad dle me stejny, navic kdyz tam zkouseji otlakovani zpusobem ponorenim do vody? Nevim porad se mi nechce verit, ze to moje tesneni je proste vadne...uz po prvnim nastartovani a vyjeti z garaze auto nemelo vubec vykon a ty projevy jsou stejne od zacatku, jen az ted po nejakych 200km je zjistitelne, ze tam nejaka to voda chybi...a kdyby to prece bylo tim, ze to tece pod vlozkama, tak to bych mel ty projevy stejne uz i pred vymnenou te hlavy ne? Mi totiz auto jelo normalne a na starem tesneni po hlavou bylo videt kde to je podfoukle....uvazuju jestli nebude lepsi tam hodit rovnou cely nejaky jiny motor...nez se s*at s nejakou hlavou
|
22.2.14, 15:37 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
vono možná bylo nejlepší tam dát jenom nové těsnění... chladící kapalina si prostě vyžrala cestičku a byl problém...
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
22.2.14, 17:07 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Zmeraj kompresie a budes mudrejsi. Straty vody mozu byt sposobene aj zle zapaskovano hadicou. Emulzia na vicku nieje prejavom poruchy. Mal si vonku rozdelovac? Pripadne rozvody?
|
22.2.14, 17:20 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6338 Bydliště: Snina
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Peter50 FELICIA MPI NEMA ROZDEĽOVAČ,a aby pri výmene tesnenia sa len tak prehodili rozvody,tak o tom som ešte nepočul.Emulzia na víčku nieje prejavom poruchy,ale ak sa robí aj pri nahriatom motore,tak to už prejavom je.A navyše ak mal vraj menený olej,tak je nemožné,aby tak rýchlo naťahal do seba vlhkosť len tak. Skontrolovať klapku,vstriky a pozrieť či to neťahá falošný vzduch.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
22.2.14, 18:01 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Prvně překontrolovat jak už bylo řečeno vůle ventilů. Případně změřit kompresní tlaky. Zase takovej šmějd to těsnění temac není. Osobně s ním mám dobrou zkušenost. Černej lepivej kterej byl údajně problematickej jsem tedy nikdy nepoužil..... Pokud jsou pochybnosti je možnost dát kapku vody z víčka na refraktometr a je jasno hned jestli je to voda nebo fridex..... Jinak dávat hlavu z feldy na výměnu mi přijde jako blbost. Srovnání stojí cca 300 kč gufera ventilů 160 kč. Čekací doba, tam kam to dávám na přebrus je cca půl dne. Ventilům nebývá nic, stačí je očistit a hlavně vrátit na svý místo.
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
22.2.14, 19:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Ventily se stelovali, svicky mam nove cca pred 10tis km...jinak co se tyce repas hlavy, tak zjistili jsme ze nam dali hlavu z favorita, protoze jeden steft tam nesedel a musel se prehodit, myslim tim stefty ke svodum, ale hlava je porad stejna.
Ventily se tedy štelovaly, ale co ty svíčky a hlava? Svíčky nové, které mají 10 000km? Nevím co je to za značku, ale tohle je čas na výměnu. A hlava z favorita určitě není stejná jako u feliny MPi. U feliny BMM je stejná jako u favorita až na detaily, ale MPi už má hlavu kapánek jinou, má myslím jinak uspořádané ty kanálky a otvory pro svíčky, nevím přesně.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.2.14, 21:54 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Ja tda nevim, ale pokud ti to nekdo delal, tak mu to vrat at ti to udela poradne, nebo vrati to co z toho ukrad, nemyslim si ze hlava sama o sobe rapidne snizi vykon motoru, pokud byl pred tim v poradku, mas jistotu ze servis kde to delali je dobry a ze ti treba nevymenili na motoru nejaky dil za jiny spatny? Nechci nikoho podezirat, jen se ptam, je sve po vymene hlavy zapojeno jak ma byt, cidlo klepani...?
vzadu v sani je map senzor, je zapojen? nehledal bych problem v te hlave, ale nekde jinde, voda se ti mohla ztracet uz pred tim a nemuselo to byt hlavou
jednoducha pomoc, zmerit tlaky a hotovo, pokud budou v poradku je na 99procent problem ten ze nekde se neco zapomelo pripojit a podobne...
svicky za 10tis muzou byt v poradku ale nemusi, kazdopadne svicky jako takove zas nesnizi vykon motoru natolik zes e s tim nebude dat rozjet, vetsinou to skube, vynechavaji vlace a pod....
pokud ti to delal servis vratil bych jim to tam a hotovo, ale jestli sis dodal hlavu, taky ti muzou rict co ste si dodal to tam mate...., nevim proc si hlavu delal vymenym zpusobem, u felicie sem prasklou nebo jinak poskozenou hlavu ze by nesla pouzit ci prebrousit jeste nevidel
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
22.2.14, 22:19 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Jj hlava je v detailech odlišná. Třeba má slabší dříky ventilů z 8 na 7 mm a s tím související klínky a misky pružin. Pod pružinama je jen jedna velká podložka místo dvou u favorita. Dále jsou sražený hrany u sacích kanálů. Ale to jsou detaily. Jako celek je záměnná a jestli jsou u některých variant trochu odlišný kanály se na neupraveným motoru moc neprojeví..
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
22.2.14, 22:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Aha, takže zaměnit jdou. Mě v jedné firmě kdysy říkali, že do fáčka bych mohl dát max. z felicie BMM, což je v podstatě ten samý motor co mám já, ale že MPi už má nějaké jiné ty sací a výfukové kanálky, že ji jen tak bez úprav použít nelze.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.2.14, 00:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|