Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=32739
Stránka 1 z 1

Autor:  lukyneeee [ 23.2.14, 17:53 ]
Předmět příspěvku:  škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne

Dobrý den, mám problém se Škoda Felicie 1.3 Mpi po zahřátí na cca 90°C např. v koloně nebo jen při zapnutém motoru, když si odběhnu třeba k bankomatu. Pravidelně škubne po zvýšení otáček pro přeřazení na vyšší rychlost nebo při podřazení na 2ku. Nevíte čím to může být? Diagnostika nic neukázala a zapalovací lištu jsem vyměnil z minulého motoru. (nedávno jsem dával nový motor) Díky za rady :wink:

Autor:  Hoffec [ 23.2.14, 19:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne

Tesneni pod klapkou nebo sacimi svody?

Autor:  lukyneeee [ 23.2.14, 19:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne

Motor jsem tam dával s klapkou i svody. Myslíte že by se mělo vyměnit těsnění pod klapkou a těsnění sacích svodů?

Autor:  Hoffec [ 23.2.14, 20:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne

Ne dat nove, zkontrolovat tesnost. I vyfuku. Koukni jestli nemas diry ve svodech pred lambdou ale jen tak strilim protoze jsi dobre nepopsal to skubnuti, jestli diag nic nevyhodil tak me napada jen tohle a ventily. Ten motor jsi koupil kde? Vis urcite ze je v poradku?

Autor:  lukyneeee [ 23.2.14, 21:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne

Pri skubnuti mi raficka otackomeru poskoci o cca 3-4 mm dolu. Motor je od znameho ktery ma servis byl vyndavanej z auta, ktere jezdilo. Motor ma najezdeno cca 80 tisic.

Autor:  CROWACK [ 23.2.14, 21:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne

Kdyz jsi menil motor, vyndaval jsi z prevodovky HALL snimac aby se neposkodil? V jakem je stavu, neni zabordelenej? Na setrvacniku ten ozub "protikus" je cistej? Jak vypadne jiskra a pri tom pada otackomer, vypada to na vypadek v signalu polohy kliky.

Autor:  Hoffec [ 23.2.14, 21:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne

To je pravda, ale cekal bych ze si jednotka bude stezovat kdyz nevi kde ma kliku a rikal ze diag nic neodhalila.

Autor:  lukyneeee [ 24.2.14, 08:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne

Hall snímače jsme nejspíše nevyndavali, dělal jsem to s mechanikem. Do převodovky šel novej olej. Motor byl právě krásně čistej ale dovnitř jsme neviděli pro jistotu jsem ho projeli vyjetým olejem a až pak jsem dali novej olej. Setrvačník jsem nějak zvlášť nezkoumali tedy aspoň já třeba ho zkoumal mechanik zeptám se ho. Když termostat drží cca 80°C tak se nic neděje. Začne škubat při vyšší teplotě cca 90°C to by byla taky ta klikovka?

Autor:  lukyneeee [ 25.2.14, 14:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne

Mám další zjištění na volnoběh v koloně motor sníží otáčky jako by chtěl chcípnout ale pak si zase ustálí otáčky a po chvíli se to opakuje. Dále když jedu na tu teplotu cca 90°C, tak když lehce povolím tlak na plynu tak to škubne stejně jako při zrychlování jak jsem popisoval výše.

Autor:  fatal [ 25.2.14, 14:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne

Teplotu, kterou snímá řídící jednotka, jsi kontroloval? Měla by být stejná jako je na budíku. Pokud by byla jiná, může být nevhodná směs v některých režimech a může to cukat.

Autor:  lukyneeee [ 25.2.14, 14:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne

Teplotu jsme přes diagnostiku kontrolovali a byla stejná.

Autor:  raZzy [ 25.2.14, 18:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne

Při studeném motoru to tedy nedělá ? A zkoušel si to na Neutrálu přidat npř. plyn jestli ti otáčky nespadnou,nebo když zařadíš a pouštíš spojku do záběru,děláš to pod plynem nebo první spojku do záběru a potom plyn ? Pro jistotu bych se koukl i na stříky....A nebo jestli tam u spojky není špatné ložisko,i když si myslím že by to dělalo i při studeném,ale těžko říct.Těch možností je plno.Nechal bych to napíchnuté na diagnostiku,jel bych to projet a kouknul bych se na údaje jestli někde nelítají při řazení špatné čísla.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/