Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 18:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Motor Favorit jede a nejede. 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Motor Favorit jede a nejede.
Tak si říkám co tomu je a hledám závadu a nějak mě nic už nenapadá. Měl někdo stejný problém s motorem 50 kW BMM jako já? Když jedu normálně, nic se neděje a jakmile začnu točit (nejčastěji do kopce), motor najednou úplně přestane fungovat a stává se i při předjíždění. Teplota je pořád stejná, nic se nepřehřívá. Přesto musí motor dost vychladnout, aby pak naskočil. S tím jsem se nikdy nesetkal. Když počkám asi 5 minut, motor naskočí, ale nejde do otáček a hned chcípne, až po 30 minutách je schopný normálního provozu, dokuď se nehoní, klidně ujedu i 200 km, ale jakmile přidám, konec a nejede se.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


1.3.13, 17:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
chcelo by to merať tlak paliva a hodnoty čidiel práve v momente keď to urobí, laptop zobrať so sebou napíchnuť a jazdiť... keďto urobí sledovať hodnoty online...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.3.13, 17:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
Tak možnost to sice je, ale ono je jedno, jestli motor jede na LPG nebo benzín, obě paliva dělají stejný výpadky.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


1.3.13, 17:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
co svíčky kabely a rozdělovač??

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


1.3.13, 18:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
Vše je nově udělané nedávno, celá generálka motoru.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


1.3.13, 18:30
Profil

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
napadá mi nákej problém stím čidlem teploty pro řj co je ze zadu motoru :?:

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


1.3.13, 19:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
Ten bych mohl vyměnit, motor se nehřeje vůbec, ale možná je vadný nebo Ř.J.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


1.3.13, 19:36
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
Budíkem teploměru se v tomto ohledu nedá moc řídit. Tyhle typy mají každé čidlo zvlášť. Pro budík je na domečku termostatu a to je třeba dobré a ukazuje jak má. Čidlo teploty chl. kapaliny pro ŘJ motoru je vzadu na sacím potrubí a to právě určuje vlastnosti motoru. Pokud je špatné a ukazuje nesmysly, tak se jednotka nemůže dopočítat, v jakém stavu motor vůbec je. Myslel jsem taky palivové čerpadlo, mě dělalo nedávno něco podobného, ale jen na benzín. Já mám taky LPG, startuji jedině na benzín, takže když mi blbnul benzín, tak jsem nenastartoval. Jestli to dělá i při LPG, tak něco s elektrikou.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


Naposledy upravil varok dne 2.3.13, 08:21, celkově upraveno 1



1.3.13, 20:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
Ventily,výfuck?

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


1.3.13, 23:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
odpojit lambdu, a skusit pojazdit, ventily je tez dobry tip. to cidlo staci premerat ohmmetrom

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


2.3.13, 10:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
čo tak hall, ten vie niekedy tiež potrápiť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.3.13, 11:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
Co cívka? Pořád se přehřívala až nakonec odešla (hezky lupla) a zatím je klid, tak uvidím. Nikdy jsem teplotu cívky nesledoval, ale hřála celkem dost.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


16.6.13, 08:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
tipuju to zapalovaci trafo a nebo snimac otacek na prevodovce, pokud to blbne na obe paliva tak vypadava zapalovani a okolo zapalovani tam toho zas moc neni, ale videl sem i jednotku poblaznenou z LPG, motor na benzin vubec nechtel jet, nacvaknul sem jinou jednotku a hned perfektni ty jednobody obcas nechteji prekousnout ze jim de do valcu neco jineho nez benzin, mam pocit ze tu neco psal i Milos, ale uz je to dele

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


16.6.13, 09:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
Nakonec odešla neznačková cívka, která způsobila poruchu a dal jsem originál a vše je v pořádku. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


8.3.14, 13:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Motor Favorit jede a nejede.
no to mě napadlo na začátku, jak jsem začal číst ten thread. Škoda že jsem si ho nevšiml dřív, třeba bych ti ušetřil kus bádání...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


8.3.14, 14:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz