Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Volnoběh na BMM
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=32830
Stránka 1 z 2

Autor:  Bulin [ 30.3.14, 12:19 ]
Předmět příspěvku:  Volnoběh na BMM

Neporadite někdo jak odrbat řidící jednotku aby držela vetší otáčky cca.1100 ot/ min oproti nastavených 800 ot/min. Mám tu jednotku na letadle na motoru Subaru a v malych otáčkách mě to dost vibruje. Diagnostiku mam, ale ta je mě v případě této jednotky naprd. A taky sem si ještě asi rozdrbal ten volnoběh, protože sem samozřejmě musel hrabat na šroubek dorazu klapky. To sem ještě nevěděl že se na něj nehrabe :-(
Dík

Autor:  varok [ 30.3.14, 12:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

Zvýšit otáčky by teroreticky šlo tak, že se nahradí čidlo teploty chl. kapaliny pevným odporem. Ten musí mít odpor jako čidlo při studeném motoru. Jednotka si potom myslí, že je motor studený a zapne přibohacování(sytič, jak tomu někteří umělci říkají).

Autor:  trady [ 30.3.14, 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

a co dodelat rucni plyn?

Autor:  varok [ 30.3.14, 14:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

Na BMM? No nevím jestli to je dobrý nápad. :shock:

Autor:  Jarda S. [ 30.3.14, 15:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

jednotka by měla mít kontakt pro klimatizaci- zaplá klima=větší volnoběh

Autor:  Jiri [ 30.3.14, 21:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

Dival sem se na felicii rok 95 schema a na klimu by mely byt piny v jednotce cisla 35 a 33, ale netusim co se s temi draty musi stat aby se zvedly otacky, schema klimy uz nemam

jinak ale v letadle je stejne jen tahlo plynu tak si muzes volnobeh pritahnout...je pravda ze zas pak nebude sepnut spinac volnobehu, nevim ale jestli by to necemu tak moc vadilo,

a jak to jinak chodi v tom letadle, uz vim ze si se tady ptal na zvysovani vykonu, povedlo se to nejak? Pokud to jde, proc ne, ale stejne si myslim zda by nebylo lepsi jit do nejakeho leteckeho karburatoru, bmm asi ne, ale obyc taky muze zamrznout, apod

Autor:  Jiri [ 30.3.14, 21:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

varok píše:
Zvýšit otáčky by teroreticky šlo tak, že se nahradí čidlo teploty chl. kapaliny pevným odporem. Ten musí mít odpor jako čidlo při studeném motoru. Jednotka si potom myslí, že je motor studený a zapne přibohacování(sytič, jak tomu někteří umělci říkají).


Ja to nemyslim zle, ale v tomhle pripade muze tva rada skutecne ublizit, takovejma experimentama motor uchlasta ani nevi jak a ono se s letadlem tezko zajizdi ke krajnici a ceka az treba nekdo prijede s lanem, vysazeni motoru ho muze stat zivot, nebude prvni ani posledni

uz proto sem psal, ze bych sel do leteckeho karburatoru a zdvojeneho zapalovani, tak jak to ma byt, u bmm staci porucha cidla otacek, zapalovaciho trafa...a hotove :(

vim o pripadu kdy pilot odstartoval, ale mel nejakou necistotu v nadrzi, ta pricpala privod paliva a kratce po startu mu vysadil motor, nastesti uz mel nejakou rychlost, tak to udrzel a mezitim se mu motor podarilo nahodit, otocil se a pristal celej zelenej :D

Kluci fakt nepodcenujte to :)

Autor:  Bulin [ 31.3.14, 08:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

Přidáni plynu ručním plynem samozřejmě jde ale nic to neřeší. BMM sem dávám protože mě klasickej karbec na volnoběhu při přistání a pojíždění chcípal . Teď to nechcípe ale na dvoulistou vrtuli je 800 ot/ min malo a mam dost vibraci do kostry letadla. Zkoušel jsem ruzně omrdat spinač volnoběhu při vetších otáčkách ale řidíci jednotky mě na to vždycky přišla - a pak že je blbá :D - a začne dělat všechno pro to aby otáčky stáhla.Chtělo by to předělat data v jednotce ale ještě jsem nenašel nikoho kdo to umí :-(

Autor:  Jiri [ 31.3.14, 13:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

Zkuse vyuzit ty dva piny pro klimatizaci, nevim zda klima ve felde ma nejakou elektroniku a i kdyby nebude to nic extra, myslim ze tam bude jen spinac ktery da signal jednotce, podivej se zda mas v patici jednotky ty piny zapojene nebo ne,zkusim o te klimatizaci jeste neco najit

Autor:  michalkatka [ 31.3.14, 21:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

tie piny som skúmal aj ja, ale nenašiel som jednotku kotrá tam má nahádzané súčiastky, čiže to musí byť priamo RJ pre auto s klímou, ale číslo teraz neviem...

Autor:  Jarda S. [ 31.3.14, 23:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

441.0.4046-024.6
441.0.4046-028.6 (imobilizer SIEMENS)
441.0.4046-031.6 (klimatizace)

Autor:  Bulin [ 1.4.14, 13:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

Jednotku používám 441.0.4046-024.6 ale nevim jestli ve feldě 1.3 byla klíma - moc se v nich nevyznám. Ale nápad to je v každym připadě dobrej a dik za něj :D

Autor:  Jarda S. [ 1.4.14, 15:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

v tom případě bys musel dodělat immobilizér a použít jednotku 441.0.4046-031.6

Autor:  fatal [ 1.4.14, 15:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

Já teda o tom vím kulové, ale pokud je to do letadla, s imobilizérem bych raději neblbnul...

Autor:  CROWACK [ 1.4.14, 18:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnoběh na BMM

kontaktuj Mr. Cimbu http://www.cimbu.cz/ třeba s tím něco svede - u filety je ten problém, že se musí vypájet čip, přeprogramovat a vrátit zpátky. (otázka je kolik do toho hodláš vrazit a kolik za to bude chtít :) ) Jinak jednotku s imem bych si do letadla netahal, dost se ty ima sraly.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/