Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Vysoké CO u Fáčka
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=33012
Stránka 1 z 1

Autor:  varok [ 25.5.14, 13:59 ]
Předmět příspěvku:  Vysoké CO u Fáčka

Už jsem se bavil se škodovkou přes SZ, ale zkusím se zeptat i tady. Více hlav, více ví. Na emisích mi naměřili moc vysoké CO plyny. Nevíte prosím, co by to mohlo dělat? Na volnoběh to ukazovalo v pohodě, ještě byla rezerva. Ale když ten chlápek přidal na asi 2600ot./min., tak vždycky na chvíli vylezla moc vysoko Lambda regulace a pak i CO.

Autor:  CROWACK [ 25.5.14, 14:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

co by to dělalo, asi máš někde díru v potrubí a blbne ti to lambdu - směs je moc bohatá. Pokud nikde díru nemáš, musíš dál zkoumat, jak je na tom příprava směsi...

Autor:  varok [ 25.5.14, 14:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

No ten chlápek na emisích mi říkal, že mi podfukuje výfuk mezi 2 a 3 dílem, že by to mohlo být ono, jak je to stáhnuté tou sponou, ale se škodovkou jsme se bavili, že je to blbost. Mám podezření na těsnění na hlavě, co je pod sacím a výfukovým potrubím. Mohlo by to být ono?

Autor:  CROWACK [ 25.5.14, 14:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

ano to by to mohlo být taky. Nebo spoj parohy-kat.

Autor:  Kluci z Paky [ 25.5.14, 20:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

Zkrátka a jednoduše hledej netěsnost před lambdou. Technik na emisích by teda měl vědět, že netěsnost vzadu to opravdu neovlivní :!:

Autor:  varok [ 26.5.14, 03:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

No on tvrdil že to může být ono, ale asi tomu ho...o rozumí.
Spoj parohy-kat by měl být dobrý. Když tam dám ruku, tak to nefučí, ani černé ofučené to není.
Všechny těsnění kromě toho na hlavě jsem dával nové, tedy i uhlíkový kroužek i to mezi sběrným potrubím a 1. dílem výfuku.

Autor:  Jarda S. [ 26.5.14, 09:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

netěsný sání, htělo by to přes diag kouknout na lambdu

Autor:  varok [ 26.5.14, 13:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

Hm, jestli nepomůže to přetěsnění toho sacího a výfukového potrubí, tak budu muset někam zajet, aby mi překontrolovali funkci Lambda sondy.
Teď mi nefunguje notebook, takže vag-com nemám k dispozici.

Autor:  slovacek.milos [ 26.5.14, 16:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

ty emise KO máš na plyn i na benál ?

Autor:  varok [ 26.5.14, 18:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

No úplně KO nebyly. To HC bylo OK, ale CO bylo moc vysoko. Na LPG jen jemně nad limit, ale na benzín moc.

Autor:  rider126 [ 28.5.14, 23:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

Mám rovnaký problém , ale na felícii.
Benzín vysoke CO v otáčkach a pri LPG nad limit.
Nie však až toľko , ako pri benzíne.
Voľnobeh je ok.
Mám podozrenie , na vadný katalyzátor.
Jazdil som bez servo ventilu na lpg , len s manuálnym škrtičom.
Dopočul som sa ,že to ničí katalyzátory (bez lambda regulácie).

Autor:  Kluci z Paky [ 29.5.14, 16:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

Tak to ses doslechl velice správně, když nemáš řízenou směs, tak to katalyzátor brzo vzdá. Tvé podezření potvrzuju, je to vadný kat.

Autor:  varok [ 29.5.14, 17:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

No u mě se kat možná taky odporoučel, poté, co mi k...y dali místo origo servoventilu na hadici ruční ventil. Ale zase podle smradu z výfuku vypadá že pracuje zprávně, tak teď nevím.

Autor:  Kluci z Paky [ 29.5.14, 17:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

Podle smradu to nepoznáš, to by musel být extrémně v prčicích. Mě na feldě kat umíral samozřejmě postupně, tehdá na emisích jsem se ve vys. otáčkách nemohl dostat pod 0,3% CO, technik to dráždil v otáčkách cca 7 minut a poté CO měli 0,29 /pořádně se prohřál kat/, tak mě nechal projít...... No a za dva roky už jsem se pod 0,3% CO nedostal ani náhodou, technik byl soudný, tak mi to dal dle náměrů emisí jiné feldy a já pak měnil kat. A za další 2 roky CO 0,19% Ten samý motor, stejný typ svíček, cca stejný benzín.

Autor:  rider126 [ 29.5.14, 22:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké CO u Fáčka

Presne to iste aj u mňa.
Technik musel držať motor poriadne dlho v otáčkach , kým obsah CO klesol aspoň tesne pod maximálny limit.
Kým sa poriadne nezahrial katalyzátor ...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/