Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Vysoké CO u Fáčka https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=33012 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | varok [ 25.5.14, 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | Vysoké CO u Fáčka |
Už jsem se bavil se škodovkou přes SZ, ale zkusím se zeptat i tady. Více hlav, více ví. Na emisích mi naměřili moc vysoké CO plyny. Nevíte prosím, co by to mohlo dělat? Na volnoběh to ukazovalo v pohodě, ještě byla rezerva. Ale když ten chlápek přidal na asi 2600ot./min., tak vždycky na chvíli vylezla moc vysoko Lambda regulace a pak i CO. |
Autor: | CROWACK [ 25.5.14, 14:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
co by to dělalo, asi máš někde díru v potrubí a blbne ti to lambdu - směs je moc bohatá. Pokud nikde díru nemáš, musíš dál zkoumat, jak je na tom příprava směsi... |
Autor: | varok [ 25.5.14, 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
No ten chlápek na emisích mi říkal, že mi podfukuje výfuk mezi 2 a 3 dílem, že by to mohlo být ono, jak je to stáhnuté tou sponou, ale se škodovkou jsme se bavili, že je to blbost. Mám podezření na těsnění na hlavě, co je pod sacím a výfukovým potrubím. Mohlo by to být ono? |
Autor: | CROWACK [ 25.5.14, 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
ano to by to mohlo být taky. Nebo spoj parohy-kat. |
Autor: | Kluci z Paky [ 25.5.14, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
Zkrátka a jednoduše hledej netěsnost před lambdou. Technik na emisích by teda měl vědět, že netěsnost vzadu to opravdu neovlivní |
Autor: | varok [ 26.5.14, 03:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
No on tvrdil že to může být ono, ale asi tomu ho...o rozumí. Spoj parohy-kat by měl být dobrý. Když tam dám ruku, tak to nefučí, ani černé ofučené to není. Všechny těsnění kromě toho na hlavě jsem dával nové, tedy i uhlíkový kroužek i to mezi sběrným potrubím a 1. dílem výfuku. |
Autor: | Jarda S. [ 26.5.14, 09:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
netěsný sání, htělo by to přes diag kouknout na lambdu |
Autor: | varok [ 26.5.14, 13:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
Hm, jestli nepomůže to přetěsnění toho sacího a výfukového potrubí, tak budu muset někam zajet, aby mi překontrolovali funkci Lambda sondy. Teď mi nefunguje notebook, takže vag-com nemám k dispozici. |
Autor: | slovacek.milos [ 26.5.14, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
ty emise KO máš na plyn i na benál ? |
Autor: | varok [ 26.5.14, 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
No úplně KO nebyly. To HC bylo OK, ale CO bylo moc vysoko. Na LPG jen jemně nad limit, ale na benzín moc. |
Autor: | rider126 [ 28.5.14, 23:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
Mám rovnaký problém , ale na felícii. Benzín vysoke CO v otáčkach a pri LPG nad limit. Nie však až toľko , ako pri benzíne. Voľnobeh je ok. Mám podozrenie , na vadný katalyzátor. Jazdil som bez servo ventilu na lpg , len s manuálnym škrtičom. Dopočul som sa ,že to ničí katalyzátory (bez lambda regulácie). |
Autor: | Kluci z Paky [ 29.5.14, 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
Tak to ses doslechl velice správně, když nemáš řízenou směs, tak to katalyzátor brzo vzdá. Tvé podezření potvrzuju, je to vadný kat. |
Autor: | varok [ 29.5.14, 17:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
No u mě se kat možná taky odporoučel, poté, co mi k...y dali místo origo servoventilu na hadici ruční ventil. Ale zase podle smradu z výfuku vypadá že pracuje zprávně, tak teď nevím. |
Autor: | Kluci z Paky [ 29.5.14, 17:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
Podle smradu to nepoznáš, to by musel být extrémně v prčicích. Mě na feldě kat umíral samozřejmě postupně, tehdá na emisích jsem se ve vys. otáčkách nemohl dostat pod 0,3% CO, technik to dráždil v otáčkách cca 7 minut a poté CO měli 0,29 /pořádně se prohřál kat/, tak mě nechal projít...... No a za dva roky už jsem se pod 0,3% CO nedostal ani náhodou, technik byl soudný, tak mi to dal dle náměrů emisí jiné feldy a já pak měnil kat. A za další 2 roky CO 0,19% Ten samý motor, stejný typ svíček, cca stejný benzín. |
Autor: | rider126 [ 29.5.14, 22:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoké CO u Fáčka |
Presne to iste aj u mňa. Technik musel držať motor poriadne dlho v otáčkach , kým obsah CO klesol aspoň tesne pod maximálny limit. Kým sa poriadne nezahrial katalyzátor ... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |