Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Studeny motor
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3310
Stránka 1 z 1

Autor:  pampeliska [ 23.1.07, 07:57 ]
Předmět příspěvku:  Studeny motor

Cafte skodovaci chcem sa vas spytat na jednu vec. Cital som tu na fore ze skodovacke motory treba tocit od 2500 do 3500 otacok...ale teraz pri takomto pocasi ked mam motor studeny mozem ho tocit v takych otackach alebo mam tocit menej a az po zohriati mam motor vytacat v tom rozsahu? Nechcem si zbytocne znicit motor tym ze ho budem vytacat? Mozno to bude pre vas blba otazka ale som na to zvedavy diky za odpovede.

Autor:  Martin [ 23.1.07, 08:11 ]
Předmět příspěvku: 

Se studeným motorem bych jezdil ne na plný výkon. To znamená jenom lehce pedál, točit tak do 3000, včas řadit a nikdy nedávat plyn až na podlahu.

Autor:  pampeliska [ 23.1.07, 11:11 ]
Předmět příspěvku: 

aha no ja som myslel ze tych 2500 na studenom motore bude uplne stacit......

Autor:  Martin [ 23.1.07, 14:16 ]
Předmět příspěvku: 

Podle mě se ten motor ani tak neničí vysokými otáčkami, jako když ho budeš nutit jet. Když budeš jezdit za studena 2500ot a budeš mít nohu nadoraz na plynu, tak mu to vadí mnohem víc, než když se lehce točí někde kolem 3000. Ale jezdit plynule, pedál třeba jen do poloviny. Prostě ne na plyný plyn. Samozřejmě, že pokud pojedeš 2000ot na 4 třeba po městě jako udržovačka tak v pohodě. Chce to určitý cit a poslouchat motor.

Autor:  Athlonek [ 23.1.07, 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Podle mě se ten motor ani tak neničí vysokými otáčkami, jako když ho budeš nutit jet. Když budeš jezdit za studena 2500ot a budeš mít nohu nadoraz na plynu, tak mu to vadí mnohem víc, než když se lehce točí někde kolem 3000. Ale jezdit plynule, pedál třeba jen do poloviny. Prostě ne na plyný plyn. Samozřejmě, že pokud pojedeš 2000ot na 4 třeba po městě jako udržovačka tak v pohodě. Chce to určitý cit a poslouchat motor.
Zaleží u jakýho auta 4ka po městě u Favorita, je už dost rychlá!!!

Autor:  Martin [ 23.1.07, 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jasný, myslel jsem u 125.

Autor:  Kachnis [ 23.1.07, 15:09 ]
Předmět příspěvku: 

dokud se motor neohreje na konst.80 tak nedavat plnej kotel..znam zavodnici, ktera po tydnu nakopne skodovku, nenecha ji ani poraden rozbehnout, hled protoci podle sluchu tak nad 4000, plnej kotel, necha klouzat spojku a postupne se s revem rozjizdi...potom samosebou nasleduje pusteni spojky, jemnej cuk motoru a potom frci...tak takhle chlapci ne :-)

Autor:  elegant [ 23.1.07, 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

Athlonek píše:
Martin píše:
Podle mě se ten motor ani tak neničí vysokými otáčkami, jako když ho budeš nutit jet. Když budeš jezdit za studena 2500ot a budeš mít nohu nadoraz na plynu, tak mu to vadí mnohem víc, než když se lehce točí někde kolem 3000. Ale jezdit plynule, pedál třeba jen do poloviny. Prostě ne na plyný plyn. Samozřejmě, že pokud pojedeš 2000ot na 4 třeba po městě jako udržovačka tak v pohodě. Chce to určitý cit a poslouchat motor.
Zaleží u jakýho auta 4ka po městě u Favorita, je už dost rychlá!!!

Tak keď jazdíš 80km/h po meste, tak určite :wink:

Inak na favo 60 km/h je dobrá 4.

Autor:  pampeliska [ 24.1.07, 00:13 ]
Předmět příspěvku: 

ludia dakujem vam za rady takze pokial sa nezohreje na optimalnu teplotu tak staci chodit na polovicny plyn....je to tak?

Autor:  Nepér [ 24.1.07, 00:30 ]
Předmět příspěvku: 

V zásadě jo, prostě jet s minimální dynamikou, pozvolný rozjezdy, pomalá akcelrace a tak, dokud se to neohřeje.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/