Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=33103
Stránka 1 z 1

Autor:  Dawe-rpr [ 21.6.14, 08:58 ]
Předmět příspěvku:  Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh

Zdravím,
Jelikož mi ventily klepaly jak šicí stroj rozhodl jsem se že je seřídím.
Seřídil jsem je na 0.25 zadekloval nastartoval a ejhle volnoběh byl na 1700 otáčkách.
Co jsem se dočetl mohly být ventily přiotevřené tak jsem to znova rozebral a donastavil, některé jsem měl utáhlé víc než by měly tak jsem to udělal podruhé tak jak to má být a ještě zkontroloval.
A co se stalo.. Nastartoval jsem a teď se mi otáčky drží na 2000 i když protůruju tak nespadnou , zkusil jsem s autem ujet cca 2km a pořád stejné jen když motor chcípnu a znova nastartuju tak jsou na 1500 ale po prvním rozjezdu jsou zase na 2000.
V čem může být chyba ? Budou to ventily a nebo řídící jednotka ?
Díky za rady

Autor:  fatal [ 21.6.14, 09:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh

A na jakém autě se to stalo? Je možné že jsi něčím hnul, nebo ti něco vypadlo, a nasává ti to falešný vzduch.
Co jsi ml utáhlé víc než by mělo být?

Autor:  Dundee [ 21.6.14, 09:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh

Mě se povedlo, že jsem si nějak záhadně povytáhl bowden plynovýho lanka a zasekl se mi povytaženej o takovou gumu na motorový přepážce a pak jsem jsem měl taky vysoký otáčky. Trvalo mi hodně dlouho, než jsem si toho všiml :wink:

Někde v těchto místech:
Obrázek

Autor:  Dawe-rpr [ 21.6.14, 09:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh

Na felícii 1.3Mpi , že bych něco ztratil můžu vyloučit určitě je to tak jak to má být.
Možná jsem hodně utáhl šrouby na vahadlech protože po minulé zkušenosti kdy se mi po minutě povolily tak jsem je utáhl víc ale kontroloval jsem vůli ventilů a byla dobře na 0.25.
Na ten bowden se podívám teď jsem si uvědomil že se i zdálo že plynové lanko šlo něják divně.

Autor:  varok [ 21.6.14, 10:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh

Může to být i náhoda a třeba už je bovden s plyn. lankem KO. A ventily by snad měly být sací 0,25 a výfukové 0,20mm ne?

Autor:  Dawe-rpr [ 21.6.14, 10:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh

Hned jak si napsal o bowdenu plynového lanka tak jsem si na něco vzpoměl , když jsem to seřizoval tak mi tam plynové lanko zavazelo tak jsem ho posunul no a bylo tak zkroucené tak jsem se podíval pod kapotu fakt tak bylo tak jsem ho dal do původní polohy a krásné drží volnoběh.
Tak se omlouvám že tady zasírám fórum takovou blbou chybou.. Chybama se člověk učí :D
Jo měly ale radil jsem se s automechanikama a říkali ať dám 0.25 že to nevadí
Díky za rady :wink:

Autor:  MartinK72 [ 22.6.14, 09:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh

Vadí to. Hybaj to nastavit správně!

Autor:  CROWACK [ 22.6.14, 12:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh

jo. Automechanici jsou někdy pěkně blbý píče, koukej tam nastavit co tam má byt!

Autor:  Lamač [ 22.6.14, 13:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh

0,25 je správne,neviem čo vám tak vadí,výfukové daj na 0,20 a nastav to ked bude motor studený

Autor:  varok [ 22.6.14, 15:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh

Lamači, ano, 0,25mm má být na sání, ale on nastavil podle mě na tuto hodnotu všechny. Tedy jak sací tak výfukové. To je špatně.

Autor:  Lamač [ 22.6.14, 16:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh

To hej.Takže mechanik myslel správne,ale nedomyslel do konca no...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/