Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Motor škoda 130
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=33110
Stránka 1 z 2

Autor:  Mikitaky [ 22.6.14, 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Motor škoda 130

Zdar lidi ,právě se pouštím do GO motoru 130 ,dá se nahradit sada vložek z 136 ?a za jakých podmínek ?a ještě mě trápí jak je to s uložením ,hlavní ložiska na klice ,jak jsem se dozvěděl 130 a 136 má jiné šálky nebo se to dá zkombinovat ? Předem děkuji za odpovědi.

Autor:  darklord [ 22.6.14, 20:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

Vlozky ani piesty z 136 pouzit nemozes, piesty su ine (tvar, material, sparcovanie) a vlozky maju ine tolerancie. Co sa tyka klznych lozisk, 130 ma dva druhy, podla bloku (myslim, treba overit v katalogu). Jednoriadkovky blok ma uzke saly, dvojriadkovy by ich mal mat zamenne s faboritom.

Autor:  Mikitaky [ 22.6.14, 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

Díky za odpovědˇ,to znamená že když neseženu sadu vložek na 130 tak nemá cenu se zabývat Go ?
Jak moc jiná ta sada je? jak jsem se dočetl nevím už kde ,tak vložky by měli být stejné ale písty co se týče tvaru nikoli,to že je to z jiného materiálu není až tak důležité . O tom uložení jsem netušil ,díky za radu ,změřím šálky a uvidíme .

Autor:  Matthes [ 22.6.14, 22:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

Vlozky jsou zamenny, pisty ne, protoze by doslo ke snizeni kompresniho pomeru - coz nejde dohnat snizenim hlavy.

Autor:  darklord [ 22.6.14, 22:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

No takto. Aby som nemystifikoval. Vlozky su podla katalogu zamenne, ovsem v priebehu vyroby (neviem presny datum, ale bude to niekde okolo nastupu 8 kanalu) sa menila specifikacia prave kvoli novemu materialu piestov pre 135/136. Takze ked kupis druhovyrobne vlozky, tak s najvacsou pravdepodobnostou budu 130 presne tie iste ako 135/6.

Autor:  Mikitaky [ 23.6.14, 06:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

Matthes:Tomu rozumím ,s tím jsem počítal ,o kolik přesně to je ? kdyby byl kompresní poměr kolem 8 to by mě stačilo .

Autor:  Mikitaky [ 23.6.14, 06:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

Matthes: Ještě mě napadlo ,použít hlavu ze š 105 samozřejmě po úpravě ,jen jaké a konkrétně .

Autor:  Mikitaky [ 23.6.14, 06:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

darklord: Tak vložky by šly ,pokud to nedělají každou jinou ,po stažení rozměrového náčrtku vložka je stejná jako z favorita .

Autor:  Jardak [ 23.6.14, 15:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

To má ta 130tka písty tolik vypouklý, že by nešlo tam dát písty š 136 a snížit hlavu?

Autor:  darklord [ 23.6.14, 15:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

Nie. Neslo.

Autor:  Mikitaky [ 23.6.14, 18:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

Nemáte náhodou někdo rozebraný blok z favorita nebo první felicie ?Potřeboval bych změřit průměr hlavního ložiska ,bez šálků ,odhady mě moc neberou ,přesná míra by bodla .Předem díky .

Autor:  darklord [ 23.6.14, 18:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

Priemer hlavneho loziska klukovky je 60mm pri novej klukovke, opotrebovanim sa priemer znizuje.

http://favorit.unas.cz/index/?okno=tech2

Autor:  Mikitaky [ 23.6.14, 18:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

Díky to vím ,jsem se špatně vyjádřil ,mě zajímá průměr ložiska v bloku ,klika nová je 60,00 ,šálky 130 je origo 1,977,favorit 2,495 .Bez šálků jak je vývrt pro uložení kliky ,přesný průměr kdyby byl .

Autor:  darklord [ 23.6.14, 18:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

No ale ako som uz pisal, 130 ma dva druhy lozisiek, s tym ze jedny su rovnake s faboritom a druhe nie.

Autor:  Mikitaky [ 23.6.14, 18:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor škoda 130

Mám jednořádek ,tak že malá ložiska ,a mám možnost převrtat blok na favorita rozměr ,jen ten rozměr znám teoreticky ,pro ověření bych potřeboval vědět .

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/