Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
problemy s motorem po stejne dobe https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=33145 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lukis [ 7.7.14, 16:34 ] |
Předmět příspěvku: | problemy s motorem po stejne dobe |
cauec ma favo rv.93 karbec . stava se mi ze auto po temer stejne dobe pri rychlejsim seslapnuti plynu do otacek tak auto zacne cukat strasne skakat nedrzet volnobeh chcipat a strilet do vyfuku a bez seslapnuteho plynu okamzite chcipne.a pak 2-3dny nejede zkousel sem vycistit a pretesnit koplet celej karbec a dela to porad po vraceni na auto a po slapani v otackach na neutral cca do 6000ot.vystreli z vyfuku cernej oblak a auto jede bez problemu cca zase 2mesice,mesic a znova.nevite prosim nekdo cim by to mohlo byt???/mohl by to delat zalomeny sroub v hlave???/. |
Autor: | varok [ 7.7.14, 17:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problemy s motorem po stejne dobe |
Jestli to vystřelí z výfuku černý oblak, tak se to nějakým způsobem přechlastává. Zkusil bych překontrolovat komplet celé zapalování. To znamená klasika: svíčky, kabely, palec a víčko rozdělovače. Potom i Indukční cívku a ETZ(ta plechová krabička vedle cívky). Taky zkontrolovat dobré napájení zapalování a dobrou kostru. |
Autor: | Kluci z Paky [ 7.7.14, 17:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problemy s motorem po stejne dobe |
A taky zkouknout předstih. Preventivně. Kouknout také na ventilové vůle, tím nic nezkazíš. Jinak jak psal Varok. |
Autor: | lukis [ 7.7.14, 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problemy s motorem po stejne dobe |
Kabely od rozdělovaču jsou v pořádku, cívka je OK je nová, víčko od rozdělovače taky vpoho. |
Autor: | fatal [ 7.7.14, 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problemy s motorem po stejne dobe |
lukis píše: po slapani v otackach na neutral cca do 6000ot.vystreli z vyfuku cernej oblak a auto jede bez problemu cca zase 2mesice,mesic a znova.nevite prosim nekdo cim by to mohlo byt???/mohl by to delat zalomeny sroub v hlave???/. Točit motor do 6000 na neutrál je prasárna. Co máš se šroubem v hlavě? Zalomený šroub bys poznal snadno, podfukování těsnění a zkřivená hlava. Nemáš ucpaný výfuk ? |
Autor: | michalkatka [ 13.7.14, 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problemy s motorem po stejne dobe |
obohacovač? |
Autor: | lukis [ 16.7.14, 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problemy s motorem po stejne dobe |
cauec tak jsem dal na rady a vymenil zapalovanni svicky a palec v rozdelovaci a auto jelo do dneska pri jizde se sundanou nohou z plynu opet zacal strilet do vyfuku a chcipl a nedrzi otacky a pri otackach na neutral opet strili do vyfuku /fyfuk ucpany neni nema kde neni jediny tlumic a sportovni svody 4-1 .porad stejny problem ale uz fakt netusim cim by to mohlo byt./muze zpusobovat ze svicka na 3valci v bloku je casto od oleje????/ popr.neni nekdo prosim z brna a okoli ze by na to mrkl treba by vedel vic nez ja dikec. |
Autor: | Kluci z Paky [ 16.7.14, 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problemy s motorem po stejne dobe |
Tak změř tlaky ve válcích. Co spotřeba oleje??? Můžou být malé tlaky a svíčka nepálí a nespálený benzín ti pak chytne ve výfuku. Nebo je v čoudu stírací kroužek na pístu, svíčka se zaolejuje a pak nepálí a důvod střelby popsán výše. |
Autor: | michalkatka [ 17.7.14, 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problemy s motorem po stejne dobe |
to by muselo brať strašne veľa oleja... čo ten obohacovač? |
Autor: | varok [ 17.7.14, 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problemy s motorem po stejne dobe |
No a jestli jsou jen spotrovní svody 4-1 a pod celým autem jen trubka, není to ono? Zkusil bych dát origo výfuk. |
Autor: | michalkatka [ 17.7.14, 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problemy s motorem po stejne dobe |
nemyslím, pokiaľ mu to v tejto konfigurácii šlapalo dobre... |
Autor: | lukis [ 19.7.14, 19:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problemy s motorem po stejne dobe |
Nn nejsou jen svody 4-1 a trubka je to svofy origo rezonazor a koncovej ladenej tlumic. Ale uz jsem na pricinu behem vcerejska dosel veskery problem je v tom zalomenym sroubu v hlave. Je to opet tesneni pod hlavou zmizla mi cela expanzka z destilkou pribyl olej a na vicku je pena takze problem vyresen snad do 14 dnu pojede o 5 byla by skoda zahodit tenhle motor 1,4 staveny okruhac se spodkem motoru na zavody do vrchu a po upravach cca 70kw |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |