Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Staveni motoru
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=33374
Stránka 1 z 1

Autor:  Felicita52 [ 13.10.14, 10:45 ]
Předmět příspěvku:  Staveni motoru

Ahoj kluci.
Jsem zde novy, ale fora znam celkem dobre.
Prohledaval jsem forum a nic jsem nenasel. Pokud tedy zakladam duplicitu, tak se omlouvam.

Prosim vas o radu.

Mam feldu 1.3 BMM.
Mam vacku 278/270, snizenou hlavu a protazeny kanaly a svody 4-1.
Nyni bych si chtel koupit 2 dvojte webery 45 dcoe.
Mohli by jste mi, proaim, poradit jakej si je poskladat na muj motor? Jde mi o dily, ne o montaz.


45DCOE: Hlavní 145, Vzdušník 155 Emulzní trubice F16, Volnoběh 55F8, Akcelerace 45, Difuzor 36

Tohle je serie. Prosim teda o rady, co na ne mam objednat a jak natryskovat.
Chci taky poprosit o radu, jaky rozdelovac mam sehnat. Nebo serie staci?


Dekuju kluci a peknej den.

Autor:  slovacek.milos [ 13.10.14, 18:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Staveni motoru

co třeba nápad s webrama rozchlastat a koupit si raketu načipovanou TDi co tě bude tlačit do setačky,

přijít na to že z hovna bič neupleteš :wink:

Autor:  Felicita52 [ 13.10.14, 19:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Staveni motoru

Díky za úžasnou radu na kterou jsem se neptal :-)
Mám doma načipovanýho meďoura v dýzlu na normální ježdění, chci feldu na sprinty ;-)

Autor:  CROWACK [ 13.10.14, 20:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Staveni motoru

Nezlob se, ale co se týče staveb motorů, tak tady není moc knowledge base... kdysi sem chodil třeba Gemini nebo Kristensen, ale to už je drahně let... být tebou, poptám se jinde, třeba na virtu...
ono taky tyhle vědomosti dovedou i vydělávat peníze, a ne každej je ochotnej se o ně podělit.
Zase abych všem nekřivdil, tak něco by mohli vědět třeba Nepér a nebo Tuner#2 (a doufám, že jsem někoho neurazil, když jsem na něj zapoměl :) ).

Kazdopadne na ladeni karbu to chce postavit/koupit nejakej lambda indikator (poradi Viky), jinak jsi jak slepej... vzdycky to vyzaduje urcitou miru laborace. Co se tyce rozdelovace, Neper mel/ma na favoritu elektronicke zapalovani od IMFsoftu myslim, s laditelnou krivkou predstihu a TPS.

Autor:  Felicita52 [ 13.10.14, 20:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Staveni motoru

Super. Dekuju za odpoved :-)

Autor:  slovacek.milos [ 13.10.14, 21:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Staveni motoru

[quote="Felicita52" chci feldu na sprinty ;-)[/quote]

feldu na sprinty

to si pořid starou bábu do postele, se nenadřeš sestejným výsledkem :roll:

Autor:  trady [ 17.10.14, 15:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Staveni motoru

Dvakrat sem tu neco napsal, ale pokazde smazal :D protoze to nema smysl.. jdi na virt tam to poresis lepe.

"vacku 278/270, snizenou hlavu a protazeny kanaly a svody 4-1."
To je pekne, ale vacka bude mit nizky zdvih, tim padem mene otevre ventily, tim padem se neprojevi zvetsene kanaly a tah vzduchu bude na 45 weber slaby, a bude chuda vysledna smes

Pro takove webery aby jsi mohl neco vyhrat na sprintech treba 300+ vacka s vysokym zdvihem (mivaji velke ulozeni, takze nejspis prevrtani bloku), krom zvetsenych kanalu i velke ventily + vymena sedel v hlave, tvrde pruziny na ventily protoze vysoky zdvih aby to rychleji zaviralo, dalo by se tu mluvit i o upravach spal. prostoru. Dale aby motor mohl snadno pracovat v otackach 5000+ co nerychleji (rozjezd) treba co nejvice odlehcit vse co rotuje (remenice, klika, setrvak, spojka, kola).... Je tam toho sakra hodne.... a hodne penez.

Osobne bych do zacatku zkusil karbec z alfa romeo 2.0, bohuzel uz nevim typu, nebo ze zigula 1500. To bude lepsi k tomu co ted mas.


PS: ty ted s tou vackou, snizenou hlavou a protazenou hlavou a svody 4/1 jezdis na BMM?

Autor:  Jarda S. [ 17.10.14, 15:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Staveni motoru

278/270 je na webry málo, ctělo by to aspon 295/295

Autor:  trady [ 17.10.14, 16:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Staveni motoru

Jardo, 40DCOE jeste jakstaks.... ale 45 overkill

Autor:  SarutobiCzech [ 17.10.14, 22:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Staveni motoru

No to co tu píšeš je jen půlka, pokud nechceš aby se ten motor rozpadnul, bude to chtít kovaný/leštěný válce, vačky, klikovku, ventily... Pak jak tu psaly jiný pružiny na ventily, dál půjde o to jak dlouho vydrží tovární rozvodový tyčky vysoký otáčky. Psal jsi, že jsi snížil hlavu o kolik? Jaká je teď komprese? Dále na sprinty, odlehčit a vyvážit setrvák, dát jinou spojku (pevná lamela ideálně s keramickým obložením, silnější přítlačný talíř). Dál karoserie felicie je hodně měkká budeš to muset zpevnit. Jako bude to hodně časově a celkem i finančně náročné, nevím na co to chceš přesně, ale aby to bylo k něčemu budeš muset udělat vše co jsem vyjmenoval i víc. Jinak ti natrhne prdel i sériové auto... Jde o to jestli se to vůbec ještě vyplatí do takto starého auto tolik investovat.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/