Favorit GLX 94, nedrží volnoběh, špatně startuje, tarokuje
Ahoj, nejsem nějaký znalec v technice auta, ale možná taky proto píši sem
mám problém
Vytáhli jsme našeho 20 let starého, garážovaného favorita, že jej zprovozníme. Favorit má najeto do 50 000 km, přesněji nevím, stav (aspoň zevnější) jako nový.
Jezdilo se s ním asi 5 let, pak víceméně stal v garáži, občas se s ním vyjelo, ale nic extra. Ale abych načal problém
Otec s ním vyjel z garáže, že se na něj teda mrknem, kupodivu naskočil hned napoprvé a žádný problém (startovali sme na benzín, který tam zůstal)
Vše v pohodě. Ráno jel do kanistru pro benzín (natural 95), nalil jej tam, projížděl jej, ale po chvíli se stal problém. Favorit neudržel volnoběh, občas kolísal kolem 600-800 otáčkami, ale jen tak jeden pokus z 10ti, jinak při nepřidávání plynu prostě chcípl. Pak začal tarokovat motor a poté začal špatně startovat, musí se s plynem, občas zase bez plynu. (bez plynu pokud není motor zahřátý)
Zavezl se do servisu, vyměnily svíčky, karbec a asi 50 km to bylo v pohodě, načež začal dělat to stejné.
Je to tedy ročník 94, GLX, myslím poslední favorit, než se začali dělat felicie.
Jak jsem říkal, nejsem nějaký odborník na auta, ale myslím si, že bude problém zase v karbecu. Prý benzín, když dlouho leží, dělá ze sebe nějakou sračku, tak přemýšlím, jestli se zas neutrhla nějaká usazenina a neucpala zase karbec. Jinak jede v pohodě, jiný problém tam není, jen nedrží volnoběh, trká a hůře se startuje. Napadlo mě, jestli nekoupit jen nějaká aditiva a jízdou to pročistit, kamarád měl dvojkového golfa, dělalo mu to to stejné a tímhle to po týdnu bylo vyřešeno
Díky za každou radu, příští týden to jde znovu do servisu, ale i tak bych si chtěl poslechnout názor nějakého člověka odsud
Michal