Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Nepali druhy valec https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3350 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | oso [ 26.1.07, 00:04 ] |
Předmět příspěvku: | Nepali druhy valec |
Mam taky problem (Skoda 120) motor proste netaha, do kopca sa neda uz ani na trojke ked som checkoval kable rozdelovaca su OK kupil som novu hlavu rozdelovaca, nove sviecky, nove ramienko na odtrh v rozdelovaci a furt motor trha neide plynulo zistil som ze druhy valec vobec nereaguje ked povytiahnem kabel, co to moze byt, motor ide na tri valce su podpalene ventily alebo to moze byt dosledok zle nasadenych rozvodov, tlaky vo valcoch este skusim zmerat na buduci tyzden |
Autor: | slovacek.milos [ 26.1.07, 08:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus ještě přehodit svíčky na druhé a prvním válci, klidně to může dělat i nová svíčka a ventily co nejsou bez vůle? miloš |
Autor: | oso [ 26.1.07, 09:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ono to robi uz odkedy sme ten motor nahodili vzdy sa tie ventily dotahuju neviem co s tym moze byt, sviecka dava iskru a je pekne vypalena |
Autor: | slovacek.milos [ 26.1.07, 09:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co těsnění mezi hlavou a sáním, zapal si cigáro a zahul to tam, jestli ti to nebude přisávat kouř miloš |
Autor: | oso [ 26.1.07, 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
no skusim ale este som si spomenul ked som dneska rano siel do roboty tak to zacalo strielat do vyfuku siel som na LPG motor zacal vynechavat tak som prepol na benzin a nejako som dosiel ale do kopca trojka na plny plyn a ledva ledva som vysiel |
Autor: | slovacek.milos [ 26.1.07, 10:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
oso ty taky nenapíšeš že tam máš LPG a určitě nevíš, že když měníš svíčky, musíš nastavit odtrh na 0.5 mm, jinak ti to při přidání cuká, a jakou barvu má tvůj vzduchový filtr a jak máš seřízený škrták, no budeš v tom mít asi pěkný binec miloš |
Autor: | oso [ 26.1.07, 10:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: oso ty taky nenapíšeš že tam máš LPG a určitě nevíš, že když měníš svíčky, musíš nastavit odtrh na 0.5 mm, jinak ti to při přidání cuká, a jakou barvu má tvůj vzduchový filtr a jak máš seřízený škrták, no budeš v tom mít asi pěkný binec miloš tak to urcite ale asi ventily su v prdeli takze asi prehodim naspat 105 agregat a necham to nastavit v LPG servise, ale ono to nejde ani na benzin takze je to v haji asi cele, este jedna vec mozem dat na 120 agregat hlavu zo 105 |
Autor: | Kachnis [ 26.1.07, 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
nekdy driv sem se na to tady ptal a nekdo to i spocital, jaka tam bude komprese a tusim ze to vyslo kolem 9,5 :1 coz je fajn takze bych do toho sel hlavne s plynem... |
Autor: | oso [ 26.1.07, 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: nekdy driv sem se na to tady ptal a nekdo to i spocital, jaka tam bude komprese a tusim ze to vyslo kolem 9,5 :1 coz je fajn takze bych do toho sel hlavne s plynem... to bude v pohode len ake tesnenie kupit na 120 alebo 105 |
Autor: | Bukaj [ 26.1.07, 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
oso píše: kachnis píše: nekdy driv sem se na to tady ptal a nekdo to i spocital, jaka tam bude komprese a tusim ze to vyslo kolem 9,5 :1 coz je fajn takze bych do toho sel hlavne s plynem... to bude v pohode len ake tesnenie kupit na 120 alebo 105 120 |
Autor: | oso [ 26.1.07, 12:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: oso píše: kachnis píše: nekdy driv sem se na to tady ptal a nekdo to i spocital, jaka tam bude komprese a tusim ze to vyslo kolem 9,5 :1 coz je fajn takze bych do toho sel hlavne s plynem... to bude v pohode len ake tesnenie kupit na 120 alebo 105 120 a bude to vobec sediet ked 105 ma vrtanie 68 mm a 120 72 mm motor co mam v aute je klasika 120 so starym druhom filtra ziadne upravy na nom niesu, ci netreba nieco upravovat na nom respektive co vsetko na to potrebujem okrem tesnenia pod hlavu |
Autor: | Bukaj [ 26.1.07, 12:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
oso píše: Bukaj píše: oso píše: kachnis píše: nekdy driv sem se na to tady ptal a nekdo to i spocital, jaka tam bude komprese a tusim ze to vyslo kolem 9,5 :1 coz je fajn takze bych do toho sel hlavne s plynem... to bude v pohode len ake tesnenie kupit na 120 alebo 105 120 a bude to vobec sediet ked 105 ma vrtanie 68 mm a 120 72 mm motor co mam v aute je klasika 120 so starym druhom filtra ziadne upravy na nom niesu, ci netreba nieco upravovat na nom respektive co vsetko na to potrebujem okrem tesnenia pod hlavu ještě potřebuješ dvě hlavy - svoji a stopětkovou... Ale radji pořádně prozkoumej, jestli není ten 2. válec v ... (utopená vložka, kroužky v háji...) |
Autor: | oso [ 26.1.07, 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: oso píše: Bukaj píše: oso píše: kachnis píše: nekdy driv sem se na to tady ptal a nekdo to i spocital, jaka tam bude komprese a tusim ze to vyslo kolem 9,5 :1 coz je fajn takze bych do toho sel hlavne s plynem... to bude v pohode len ake tesnenie kupit na 120 alebo 105 120 a bude to vobec sediet ked 105 ma vrtanie 68 mm a 120 72 mm motor co mam v aute je klasika 120 so starym druhom filtra ziadne upravy na nom niesu, ci netreba nieco upravovat na nom respektive co vsetko na to potrebujem okrem tesnenia pod hlavu ještě potřebuješ dvě hlavy - svoji a stopětkovou... Ale radji pořádně prozkoumej, jestli není ten 2. válec v ... (utopená vložka, kroužky v háji...) ok hlavy mam len ci netreba nieco upravovat rezat a tak sedia aj kanaly na vodu PS moju uz asi nebudem potrebovat |
Autor: | Bukaj [ 26.1.07, 15:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, ještě z té 120kové použij kozlíky ventilů... ...mají lepší uchycení (ty dva inbusy na krajích)... |
Autor: | oso [ 26.1.07, 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: ještě potřebuješ dvě hlavy - svoji a stopětkovou... Ale radji pořádně prozkoumej, jestli není ten 2. válec v ... (utopená vložka, kroužky v háji...) ale ako to zistim nechcem rozoberat cely motor iba hlavu kruzky asi neuvidim nie |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |