Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Motor 120 a 120 LS
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=33514
Stránka 1 z 2

Autor:  Peckin [ 1.12.14, 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Motor 120 a 120 LS

Zdravím pánové,
u mé Škody 120 už je motor v dost bídným stavu a tak přemýšlím o GO a rovnou přestavbě na ,,silnou stodvacítku". Dočetl jsem se o motoru LS který je silnější ale nikde jsem nezjistil čím vším se to liší. Vím o pístech a hlavě. Co dál je ještě na těchto motorech jiné?

Autor:  CROWACK [ 1.12.14, 21:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

vyšší KP, vačka...

Autor:  fatal [ 1.12.14, 22:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

Vačka se lišila jen prvních pár let, pak dávali stejnou jako do L. Liší se imho i osazení karburátoru.

Autor:  CROWACK [ 1.12.14, 22:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

imho karb ano, ale nemám to potvrzeny, nikdy jsem ho nedržel v ruce jak je natryskované, tak sem to radši nenapsal :) Pisty sou bombirovany. Palica si nejsu jistej, podle mě byla normálni.

Autor:  fatal [ 1.12.14, 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

Hlava je jiná, má vybrání pro písty.

Autor:  Viky [ 1.12.14, 22:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

Predelavat motor na 120LS je prakticky nemozny.

A při veku tech motoru je v soucasnosti lepsi to nechat bejt, muze ze taky ohnout blok.

Autor:  Kluci z Paky [ 1.12.14, 23:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

Auta ve výbavě GLS a garde měly k tomuto motoru chladič oleje.....

Autor:  ferrari [ 1.12.14, 23:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

Prečože je to nemožné? Či ťažko zohnať hlavu a piesty?

Myslím, že podobný účinok bude mať GO motora 120L a hlava znížená aspoň o 1mm...bude vyšší kompresný pomer a to je jediná konštrukčná zmena motoru L a LS...a áno, ešte 2 trysky v karburátore..

110L a 110LS, to boli rozdiely na tú dobu podstatné: piesty, hlava, karburátor totálne iný, ostrejšia vačka, iné vahadlá, tušim aj iný rozdeľovač...

Autor:  škodovka [ 1.12.14, 23:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

Nechcu šířit bludy, ale řekl bych, že i 120ls měla C vahadla ;)

Autor:  fatal [ 1.12.14, 23:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

Kluci z Paky píše:
Auta ve výbavě GLS a garde měly k tomuto motoru chladič oleje.....

Není pravda, chladič oleje se montoval jen u prvních LS motorů.

Autor:  MATTESS [ 2.12.14, 11:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

První LS motory znamená co? Strejc měl 120LS r.v.1983 a chladič oleje měla. Spadá to do klasifikace prvního LS?

Autor:  fatal [ 2.12.14, 12:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

Měl jsem na mysli první ve smyslu první verze. Nepamatuju si přesně data, to bude asi k nalezení v Andrtovi, ale imho LS užovky měly chladič oleje a jinou vačku. Chladiče oleje mohli zrušit společně se změnou na plnoprůtokový filtr oleje, což bylo tuším okolo 84. s eMkem. Gardečka některé měly chladiče oleje a některé ne, kdy byl přelom netuším.

Autor:  MATTESS [ 2.12.14, 12:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

OK

Autor:  CROWACK [ 2.12.14, 20:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

úlohu chladiče oleje měla plnit hliníková vana se žebrováním ne?

Autor:  fatal [ 2.12.14, 20:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 120 a 120 LS

U těch ostřejších motorů to nestačilo. :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/