Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

nucené otevírání druhého stupně
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3382
Stránka 1 z 1

Autor:  jackfree [ 27.1.07, 23:52 ]
Předmět příspěvku:  nucené otevírání druhého stupně

Nemáte někdo prosím plánek této úpravy na karburátoru sedr 32 ? nebo nějaký odkaz? A zkušenost s takto upraveným karburátorem...děkuji

Autor:  spartra [ 28.1.07, 08:46 ]
Předmět příspěvku: 

http://skoda136gl.szm.sk/index8.htm
jede bez problému,ale viděl jsem i jiné řešení

Autor:  ventYl [ 28.1.07, 11:31 ]
Předmět příspěvku: 

uplne staci o miesto pre tu srubu, ktora drzi teleso podtlakovej membrany z vonkajsej strany (pri pohlade na podtlakovu membranu spredu ta vlavo) na vicku zachytit pruzinu a druhy koniec zahaknut o osku na ktoru je pripevneny podtlak... pri troche laborovania s podlozkami, aby sa to nedrhlo a nezasekavalo, by to mohlo fungovat a je to odost menej invazivne, ako rezat osky

Autor:  ferrari [ 28.1.07, 11:32 ]
Předmět příspěvku: 

ja som toto namontované mal, ale zásadné rozdiely som nepostrehol...

Autor:  patrik-hp [ 28.1.07, 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní :D :wink: Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru :wink:

Autor:  spartra [ 28.1.07, 12:30 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní :D :wink: Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru :wink:


s tím úplně nesouhlasím, já žadný ostrý motory nemám, viz popis oba favority, akorát byli upravený difuzoy karburátoru, zbavený nepotřebných věcí, samo, že tam byli maličko jiný trysky, jěště malá úprava ekonostatu zvětšením trysky,
mě to takhle vyhovuje, žádný závodáky nemám :D :lol:

Autor:  patrik-hp [ 28.1.07, 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

spartra píše:
patrik-hp píše:
Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní :D :wink: Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru :wink:


s tím úplně nesouhlasím, já žadný ostrý motory nemám, viz popis oba favority, akorát byli upravený difuzoy karburátoru, zbavený nepotřebných věcí, samo, že tam byli maličko jiný trysky, jěště malá úprava ekonostatu zvětšením trysky,
mě to takhle vyhovuje, žádný závodáky nemám :D :lol:


Jo u favoritů je to jiné....Tam se stačí podívat skrze jejich karburátor,a hned je jasný kde je chyba.Ale jinak to není o moc znát,a kór na sérii.Jsi asi na drobný změny zvyklý.Pro mě to zas taková změna není. :D :wink: Jen to tam víc teče a řve :wink: .Proto upravený motor a sériový se sériovím otevíráním. :wink:

Autor:  jackfree [ 28.1.07, 12:57 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="ventYl"]uplne staci o miesto pre tu srubu, ktora drzi teleso podtlakovej membrany z vonkajsej strany (pri pohlade na podtlakovu membranu spredu ta vlavo) na vicku zachytit pruzinu a druhy koniec zahaknut o osku na ktoru je pripevneny podtlak... pri troche laborovania s podlozkami, aby sa to nedrhlo a nezasekavalo, by to mohlo fungovat a je to odost menej invazivne, ako rezat osky[/quote]
Jo zkusím to tak, taky mne to napadlo, efekt takřka stejný, po uvolnění blokování osvíracího mechanismu při sešlápnutí plynu nadoraz se druhá komora otevře pérkem bez závislosti na podtlaku...a je to ..

Autor:  ventYl [ 28.1.07, 13:59 ]
Předmět příspěvku: 

jackfree píše:
ventYl píše:
uplne staci o miesto pre tu srubu, ktora drzi teleso podtlakovej membrany z vonkajsej strany (pri pohlade na podtlakovu membranu spredu ta vlavo) na vicku zachytit pruzinu a druhy koniec zahaknut o osku na ktoru je pripevneny podtlak... pri troche laborovania s podlozkami, aby sa to nedrhlo a nezasekavalo, by to mohlo fungovat a je to odost menej invazivne, ako rezat osky

Jo zkusím to tak, taky mne to napadlo, efekt takřka stejný, po uvolnění blokování osvíracího mechanismu při sešlápnutí plynu nadoraz se druhá komora otevře pérkem bez závislosti na podtlaku...a je to ..


no jo, akurat treba pouzit pruzinu dobrej sily a dobrych rozmerov, aby sa nikde o nic nedrela a treba zrejme zosilnit aj vratnu pruzinu na plynovy pedal, aby nehrozilo zaseknutie klapky v otvorenej polohe.

Autor:  spartra [ 28.1.07, 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
spartra píše:
patrik-hp píše:
Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní :D :wink: Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru :wink:


s tím úplně nesouhlasím, já žadný ostrý motory nemám, viz popis oba favority, akorát byli upravený difuzoy karburátoru, zbavený nepotřebných věcí, samo, že tam byli maličko jiný trysky, jěště malá úprava ekonostatu zvětšením trysky,
mě to takhle vyhovuje, žádný závodáky nemám :D :lol:


Jo u favoritů je to jiné....Tam se stačí podívat skrze jejich karburátor,a hned je jasný kde je chyba.Ale jinak to není o moc znát,a kór na sérii.Jsi asi na drobný změny zvyklý.Pro mě to zas taková změna není. :D :wink: Jen to tam víc teče a řve :wink: .Proto upravený motor a sériový se sériovím otevíráním. :wink:


jo jsem nenapsal, karburátor je 29 51 š 130 se zvětšením difuzorů na 23 - 26
jako bylo znát, že tam šla upravená hlava, odlehčený setrvačník byl poznat, nakonec i karburátor
tak řve to i bez toho :lol: víc teče, záleží jak šlapeš :lol:

Autor:  patrik-hp [ 29.1.07, 16:56 ]
Předmět příspěvku: 

spartra píše:
patrik-hp píše:
spartra píše:
patrik-hp píše:
Rozdíl to bude u ostrého motoru,který si ten příděl vzduchu a benzínu díky věětším tryskám vezme.Jinak na sérii se dít kromě větší spotřeby nic zásadního nebude.Ale spotřeba bude zásadní :D :wink: Nejhezčí je,tak jak to udělala fabrika.Až po chvíli tě to tahá,až,když motor dosáhne určitých otáček, při kterých to ještě přileje olej do ohně.Takhle pouze na závody a otevřenym motoru :wink:


s tím úplně nesouhlasím, já žadný ostrý motory nemám, viz popis oba favority, akorát byli upravený difuzoy karburátoru, zbavený nepotřebných věcí, samo, že tam byli maličko jiný trysky, jěště malá úprava ekonostatu zvětšením trysky,
mě to takhle vyhovuje, žádný závodáky nemám :D :lol:


Jo u favoritů je to jiné....Tam se stačí podívat skrze jejich karburátor,a hned je jasný kde je chyba.Ale jinak to není o moc znát,a kór na sérii.Jsi asi na drobný změny zvyklý.Pro mě to zas taková změna není. :D :wink: Jen to tam víc teče a řve :wink: .Proto upravený motor a sériový se sériovím otevíráním. :wink:


jo jsem nenapsal, karburátor je 29 51 š 130 se zvětšením difuzorů na 23 - 26
jako bylo znát, že tam šla upravená hlava, odlehčený setrvačník byl poznat, nakonec i karburátor
tak řve to i bez toho :lol: víc teče, záleží jak šlapeš :lol:


No jo,úpravy :wink: Dyť to tvrdím...Ty po něčem jdeš :D :wink: Ale on má nejspíš sérii,proto mu chci podsunout,že nějaký zázraky kromě řevu a spotřeby ať nečeká :D :D :wink:

Autor:  spartra [ 29.1.07, 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

upravená byla malinko jen ta 136, na tuhle 135, krom rovnaní hlavy je vše originální :lol:
tak žádný koně to asi nepřidá, spíš vcelku chování auta na plyn a tak dál 8)
se spotřebou na 136 8-12 l lpg, na 135 7,2 - 12 l lpg, bych řek, že dobrý oprti původní 120 za 10l lpg :D

Autor:  patrik-hp [ 30.1.07, 18:04 ]
Předmět příspěvku: 

spartra píše:
upravená byla malinko jen ta 136, na tuhle 135, krom rovnaní hlavy je vše originální :lol:
tak žádný koně to asi nepřidá, spíš vcelku chování auta na plyn a tak dál 8)
se spotřebou na 136 8-12 l lpg, na 135 7,2 - 12 l lpg, bych řek, že dobrý oprti původní 120 za 10l lpg :D


Jj... :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/