Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
palivo/tlak FI 1,4 16V 55kw BKY https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=33919 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | aeronaut7111 [ 7.7.15, 07:02 ] |
Předmět příspěvku: | palivo/tlak FI 1,4 16V 55kw BKY |
ahojte, prosím instantní radu - nedrží mi tlak v liště (měřím to přes ten cykloventilek na liště, kterému škodovka přezdívá "odvzdušňovací"- takže nevím zda je to správně). Při startování tlak pomalu roste z nuly na 2,5 - tam motor chytá a tlak drží na 2,5, po vypnutí motoru/čerpadla tlak padá během sekund (tj zmáčknu li ventilek po vypnutí motoru, tak jen zaslzí a je po tlaku). 1/stará se o tlak a jeho udržení ten ventil filtru (http://www.nejlevnej...-meyle-i4227/)? Nebo je to práce čerpadla či jiného regulátoru ? (na liště žádný regl není) - co brání poklesu tlaku v okruhu ? 2/projev - postupně se prodlužovala délka startu, nyní motor chytne (studený) a hned zhasne několikrát dokola - poté co chytne se nedá přidat, chcípá - po minutě dvou už to jde - za jízdy se po brždění motorem při akceleraci vyskytuje "díra" předem dík za nasměrování |
Autor: | Lamač [ 7.7.15, 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: palivo/tlak FI 1,4 16V 55kw BKY |
Kvapalina je nestlačiteľná,takže ak vypne čerpadlo,môže tam byť neviemaký spätný ventil,jednoducho tam nemá čo benzín tlačiť. |
Autor: | aeronaut7111 [ 7.7.15, 21:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: palivo/tlak FI 1,4 16V 55kw BKY |
nejdřív jsem se chtěl rozčilovat... ale pak jsem si uvědomil že vlastně jo- jen moje vědomí je ovlivněno kydama z TP kde se praví jako že tlak po 30 min musí být 2,0 bar min, jinak je chybný zpětný ventil (nebo netěsnost syst.) V podstatě jsem obětí propagandy Takže měním čerpadlo a neřešim deltu kapalin. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |