Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

100 koni do feldy
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=340
Stránka 1 z 2

Autor:  lancer [ 8.3.06, 20:25 ]
Předmět příspěvku:  100 koni do feldy

Nazdar. Nema nekdo zkusenosti s montazi motoru 1,6 (AEH) 100k z octavie nebo 1,4 16V 100k z fabie do feldy?

Autor:  RK [ 8.3.06, 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

Tu 1.4 tam nedávej, to je jen uhoněná 1.4 55kW a dole to vůbec nejede. Jinak myslím že by ten motor 1.6 mohl pasovat na feldovskou převodovku přes redukci jako byla na 1.6 55kW, ale nemám to prozkoumaný. Myslím, že by to nebyla tak komplikovaná vestavba, jenom bych změřil výšku u tý 1.6 aby vana nedřela o silnici. Nádrž s čerpadlem ve feldě je, takže měnit nemusíš. Díval jsem se na ten motor asi týden po tom, co jsem do favorita dal 1.6 55 kW upravenou na 100 koní, takže by to pro mě nemělo takový přínos, ale nanašli jsme problém, proč to tam nedostat. Šla by tam i 1.8.T, je dokonce užší než 1.3.

Autor:  čurdin [ 9.3.06, 08:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: 100 koni do feldy

lancer píše:
Nazdar. Nema nekdo zkusenosti s montazi motoru 1,6 (AEH) 100k z octavie nebo 1,4 16V 100k z fabie do feldy?


dej si tam normálně, 1,6 55kW z jiný feldy. a u někoho (kdo to umí-třeba motor excel) si to nech "otevřít" na 100PS. Ten motor to původně v golfech měl akorát do feldy se trošku uškrtil. pak by to mělo jít i na papíry.

Autor:  RK [ 9.3.06, 09:16 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo mám ho tam od excelu taky na 100 koní s převodovkou 3,22 a docela to s tím cloumá pěkně. Jen to chce taky něco s brzdama, nebo se ti budou pořád kroutit kotouče.Záleží jak teda budeš jezdit, ale 100HP ve favoritu si nedává člověk, který bude šetřit benzín a jezdit o Velikonocích k babičce. Já jsem tam dal brzdy ze seata, ve předu chlazený a vzadu jednoduchý kotouče, je to sakra znát.

Autor:  Roman [ 9.3.06, 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

prevodovka 3,22 :shock: :shock: ??? sakra to snad nemaj ani TDicka s kroutakem kolem 300 Nm :mrgreen:

Autor:  petrV [ 9.3.06, 10:02 ]
Předmět příspěvku: 

Roman píše:
prevodovka 3,22 :shock: :shock: ??? sakra to snad nemaj ani TDicka s kroutakem kolem 300 Nm :mrgreen:

spis myslel 4,22 , ale fakt nefim

Autor:  RK [ 9.3.06, 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

Sorry opravdu překlep, samozřejmě 4,22

Autor:  lancer [ 10.3.06, 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

RK píše:
Jojo mám ho tam od excelu taky na 100 koní s převodovkou 3,22 a docela to s tím cloumá pěkně. Jen to chce taky něco s brzdama, nebo se ti budou pořád kroutit kotouče.Záleží jak teda budeš jezdit, ale 100HP ve favoritu si nedává člověk, který bude šetřit benzín a jezdit o Velikonocích k babičce. Já jsem tam dal brzdy ze seata, ve předu chlazený a vzadu jednoduchý kotouče, je to sakra znát.


Ty tam mas teda tu 1,6 z feldy, upravenou na 100koni? Jak to jede? zrychleni a vmax.

Autor:  a [ 10.3.06, 22:57 ]
Předmět příspěvku: 

aaa

Autor:  lancer [ 10.3.06, 23:11 ]
Předmět příspěvku:  ----

Me nejde ani tak o zastavbu motoru, ten si myslim ze by tam mel jit. Me jde hlavne o elektriku,musim obejit imobilizer, pak napojeni na zbytek auta, v tomhle potrebuju poradit. Byl jsem v autospectru v mariankach a tym mi rekli(k tomu motoru z octavky). ze je to moc komplikovany, at se do toho ani nepoustim. Ze prej se obe 1,6ky tvari stejne, ale jsou to uplne jiny motory, a ze nejdou ani prohodit prevodovky.

Ja si myslel ze jde o stejnej motor akorat jiny vstrikovani a ecu, tak asi ne.

A kdyz tam dam tu 1,6 z feldy, co vsechno musim v elektrice prekopat? Mam si sehnat rovnou celou kabelaz? Ma taky imobilizer? Ceka na me nejaka zrada?

Autor:  RK [ 11.3.06, 10:16 ]
Předmět příspěvku: 

Ta 1.6 z feldy je samozřejmě konstrukčně úplně jinej motor než ta nová, ale co se týká výkonových parametrů, tak 55kW po úpravě je s ní výkonově srovnatelná. Co se týká elektriky, nemusíš kuchat celý auto, jen svazky od ŘJ k motoru a ke konektorům v palubovce. Imobilizér tam samozřejmě je taky, tak ho napojíš na ten werk co je okolo spínací skřínky a do klíčku dáš kostičku od imobilizéru, která chodí s danou ŘJ. Já jsem to teda nepasoval do felicie, ale do favorita i s přístrojovou deskou, ale předpokládám, že ve felině by to mělo být jednodužší, protože tam už máš nádrž s čerpadlem. A jak to jezdí se 100 HP. S normálníma kolama 0-100 tak asi za 10s - 10,5s podle převodovky. Maximálka po hladký dálnici tak do 180Km/hod. Mám tam ale kola 17" tak kolik to jede moc neřeším a tachometr mám jen na nepřesnou orientaci. Doporučuju k tomu tlumiče, třeba HP čka, protože to jinak v zatáčkách na dvojku pořád hrabe. Kdo chce zábavu, ať do toho jde, protože to dost řidičů s novejma fárama pěkně rozhodí. Kdo ale čeká, že to mimo město natře oktávce 1.8 T tak ať se poohlídne po něčem jiným.

Autor:  lancer [ 11.3.06, 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

RK píše:
Ta 1.6 z feldy je samozřejmě konstrukčně úplně jinej motor než ta nová, ale co se týká výkonových parametrů, tak 55kW po úpravě je s ní výkonově srovnatelná. Co se týká elektriky, nemusíš kuchat celý auto, jen svazky od ŘJ k motoru a ke konektorům v palubovce. Imobilizér tam samozřejmě je taky, tak ho napojíš na ten werk co je okolo spínací skřínky a do klíčku dáš kostičku od imobilizéru, která chodí s danou ŘJ. Já jsem to teda nepasoval do felicie, ale do favorita i s přístrojovou deskou, ale předpokládám, že ve felině by to mělo být jednodužší, protože tam už máš nádrž s čerpadlem. A jak to jezdí se 100 HP. S normálníma kolama 0-100 tak asi za 10s - 10,5s podle převodovky. Maximálka po hladký dálnici tak do 180Km/hod. Mám tam ale kola 17" tak kolik to jede moc neřeším a tachometr mám jen na nepřesnou orientaci. Doporučuju k tomu tlumiče, třeba HP čka, protože to jinak v zatáčkách na dvojku pořád hrabe. Kdo chce zábavu, ať do toho jde, protože to dost řidičů s novejma fárama pěkně rozhodí. Kdo ale čeká, že to mimo město natře oktávce 1.8 T tak ať se poohlídne po něčem jiným.


Spatne jsem to napsal, ja v aute mam jenom ten dodelavanej imob. ,ale ten se da vyrusit. Chtel jsem vedet,jestli ta 1,6ka ma nebo nema imob. , abych nemusel kupovat novou sadu zamku. A 1,6ka nepotrbuje silnejsi cerpadlo?
Na sprinty tam asi zustane prevodovka z 1,3ky a 175/50 R13 nebo 195/40 R13 a pro beznej provoz tam bude z 1,6ky a 195/45 R15 tak jsem zvedavej. Cekal jsem teda lepsi parametry, ja s tou moji 1,3kou mam 0-100 tak za 12-13s a na 180 uz jsem se taky dostal, sice uz mlela z posledniho ale bylo to tam. A doufam ze do kopce uz to s tim aspon trosku jede.

Autor:  vici [ 11.3.06, 21:49 ]
Předmět příspěvku: 

RK : mas tam i servo? a zesilenou napravnici benteler z feldy?

Autor:  RK [ 12.3.06, 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

Imobilizér můžeš vyřešit taky tak, že tu kostičku co patří do klíčku přiděláš ke kroužku, který je umístěn kolem spínací skříňky, nebo to celé umístíš kdekoliv v přístrojové desce.Nebude to pak samozřejmě plnit svůj prvořadý účel. Rozdíl 3 sek. u zrychlení z 0-100 se mi teda nezdá jako nějaký slabý výsledek, když vezmu že fabia RS to jezdí za devět. S tou maximální rychlostí už jsem taky jel 195 po dálnici, ale dlouho to trvalo a těžko říct, jesli to byla ideální rovina. Psal jsem 180, protože to dosáhneš celkem normálně na rovném úseku silnice. Už jsem taky jel s octávií 1.9 TDI 66 kW 210 km/hod po dálnici z kopce do Liberce a s fóbií 1.2 40 kW 175 a víc to nejelo, protože na pětku tam bylo 6000 ot/min ( jestli se najde někdo, kdo tady bude přepočítávat kolik to jede při šesti tisících, tak ten údaj je cca, je to 4 roky a nefotil jsem si to).Kdyby mi to někdo řekl, tak bych myslel, že kecá, ale řídil jsem to já a sobě nekecám. Nepovažuji to však za hodnoty běžné, ale extrém, který mate. Čerpadlo tam mám teda silnější to je fakt a nevím, jak by vadily menší tlaky z 1.3. Posilovač řízení bych tam nedával, pokud ti jde o výkon.Je poháněný od motoru a to samozřejmě něco bere dolů.Viděl jsem řešení ve felicii, kde bylo řízení z fábie, kde je posilovač elektrohydraulický a protože je řízen řídící jednotkou, tak tam byla i jednotka z fábie, která snímala rychlost vozidla a podle toho řídila servo ( nechci ale kosmickou loď) . Nápravnice tam je normální z favorita a pokud jezdíš jen na silnici, tak v tom nevidím problém, žádné deformace ani ladění geometrie. Jen na favoriťácké nápravnici jsem musel vyztužit plechem nápravnici v místě, kde jsem navařil úchyt na zadní uložení převodovky, protože fáčko to tam nemá a bez vyztužení se ten úchyt časem ohýbá. Rozpěra mezi přednímy tlumiči předpokládám je samozřejmost na každé feldě a fáčku.Pokud chceš jezdit šotolinu, nebo něco drsnějšího, tak se ale vyztužení nápravnice a ramen nevyhneš.

Autor:  Návštěvník [ 12.3.06, 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

RK píše:
Imobilizér můžeš vyřešit taky tak, že tu kostičku co patří do klíčku přiděláš ke kroužku, který je umístěn kolem spínací skříňky, nebo to celé umístíš kdekoliv v přístrojové desce.Nebude to pak samozřejmě plnit svůj prvořadý účel. Rozdíl 3 sek. u zrychlení z 0-100 se mi teda nezdá jako nějaký slabý výsledek, když vezmu že fabia RS to jezdí za devět. S tou maximální rychlostí už jsem taky jel 195 po dálnici, ale dlouho to trvalo a těžko říct, jesli to byla ideální rovina. Psal jsem 180, protože to dosáhneš celkem normálně na rovném úseku silnice. Už jsem taky jel s octávií 1.9 TDI 66 kW 210 km/hod po dálnici z kopce do Liberce a s fóbií 1.2 40 kW 175 a víc to nejelo, protože na pětku tam bylo 6000 ot/min ( jestli se najde někdo, kdo tady bude přepočítávat kolik to jede při šesti tisících, tak ten údaj je cca, je to 4 roky a nefotil jsem si to).Kdyby mi to někdo řekl, tak bych myslel, že kecá, ale řídil jsem to já a sobě nekecám. Nepovažuji to však za hodnoty běžné, ale extrém, který mate. Čerpadlo tam mám teda silnější to je fakt a nevím, jak by vadily menší tlaky z 1.3. Posilovač řízení bych tam nedával, pokud ti jde o výkon.Je poháněný od motoru a to samozřejmě něco bere dolů.Viděl jsem řešení ve felicii, kde bylo řízení z fábie, kde je posilovač elektrohydraulický a protože je řízen řídící jednotkou, tak tam byla i jednotka z fábie, která snímala rychlost vozidla a podle toho řídila servo ( nechci ale kosmickou loď) . Nápravnice tam je normální z favorita a pokud jezdíš jen na silnici, tak v tom nevidím problém, žádné deformace ani ladění geometrie. Jen na favoriťácké nápravnici jsem musel vyztužit plechem nápravnici v místě, kde jsem navařil úchyt na zadní uložení převodovky, protože fáčko to tam nemá a bez vyztužení se ten úchyt časem ohýbá. Rozpěra mezi přednímy tlumiči předpokládám je samozřejmost na každé feldě a fáčku.Pokud chceš jezdit šotolinu, nebo něco drsnějšího, tak se ale vyztužení nápravnice a ramen nevyhneš.


Takze 1,6ky maj imob.? ja mam pocit ze ty starsi (stim klasickym vroubkovanym klicem, ne s tim vovym vw-ckovym) je nemaj, ale nejsem si jistej jestli je v nich rozdil a jestli si budu muset davat pozor kterej sezenu. Me se hlavne nechce moc vrtat do elektriky.
tech 180 to fakt bylo maximum a podarilo se mi to tak 3x a vyzdycky na dalnici v nemecku, u nas asi jen jednou. 10s neni zas tak spatnej cas,ale na crx(neco kolem 8 - 9s) se stim nechytam a tu chci za kazdou cenu porazit a pak budu stastnej.
Servo tam ani nechci, jednak bych musel davat jiny rizeni a taky to bere vykon, jak rikas.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/