Autor |
Zpráva |
lucius
Příspěvky: 5
|
cukání motoru na lpg
Zdravím,mohl by někdo poradit co udělat aby auto necukalo při jízdě na lpg.Mám favo 135r.v.92,karbec ,na lpg jezdím asi 4 roky a nikdy jsem neměl problém,až od letošního jara.Tak jsem vyměnil filtr sání,přívodu lpg a svíčky( http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_silver.html) a nic.Tak jsem zajel do servisu kde mě montovaly lpg a prý vše OK, tak jsem zajel jěště k soukromníkovi co se zabývá lpg v autech a taky nic.Jenže při jízdě občas cuká tak že mám pocit jak z jízdy na koze a docela blbej pocit při předjíždění,že si cukne.Jednou se mě to stalo,ostuda oba jsme jeli 60km/h,jenže já v protisměru a asi 1/2km než jsem ho zdolal(než to jelo normálně) koukal na mě jak na vola . Než přeřadím roztahuju to na 3500ot/min. na radu toho živnostníka,ale nic platný,cuká i v tahu a otáčkách.Dříne jsem s tím jezdil jak s benzínem, mimochodem na ten to jede úplně v poho.Benzín tankuju jen v zimě na starty pod -5C,jinak jen lpg, přepínání je ruční.Jestli někdo bude vědět a poradí tak dík předem.
|
2.8.07, 16:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: cukání motoru na lpg
pokiaľ to nerobí na benzín tak budeš mať zanesený LPG filter, ten čo je súčasťou ventilu, pri zátaži potrebuje motor toho LPG viac ako naprázdno keď to merajú v servise.
ak to robí aj na benzín tak vymeň všetko VN káble, rozdeľovač a palec... a skontroluj 2 komoru, či to nejako nedrhne, alebo nepriviera...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.8.07, 17:28 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: cukání motoru na lpg
lucius píše: Zdravím,mohl by někdo poradit co udělat aby auto necukalo při jízdě na lpg.Mám favo 135r.v.92,karbec ,na lpg jezdím asi 4 roky a nikdy jsem neměl problém,až od letošního jara.Tak jsem vyměnil filtr sání,přívodu lpg a svíčky( http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_silver.html) a nic.Tak jsem zajel do servisu kde mě montovaly lpg a prý vše OK, tak jsem zajel jěště k soukromníkovi co se zabývá lpg v autech a taky nic.Jenže při jízdě občas cuká tak že mám pocit jak z jízdy na koze a docela blbej pocit při předjíždění,že si cukne.Jednou se mě to stalo,ostuda oba jsme jeli 60km/h,jenže já v protisměru a asi 1/2km než jsem ho zdolal(než to jelo normálně) koukal na mě jak na vola . Než přeřadím roztahuju to na 3500ot/min. na radu toho živnostníka,ale nic platný,cuká i v tahu a otáčkách.Dříne jsem s tím jezdil jak s benzínem, mimochodem na ten to jede úplně v poho.Benzín tankuju jen v zimě na starty pod -5C,jinak jen lpg, přepínání je ruční.Jestli někdo bude vědět a poradí tak dík předem.
to občasné cukání dělá palec, že se ti přehřeje odpor stane se téměř neprůchodným a střelí ti to venkem a třeba na jiný válec se spožděním a tak, přeměř odpor na palci do 5 kiloohmů, pak musí být čistý rozdělovač kontakty a prach ve víčku všechno čisté a oškrabané a nakonec odtrhy na svíčkách 0,5 mm a když si nebudeš vědět rady tak i 0,4, pak kabely VN do 10 kilo ohmů a musí být takové konstrukce aby ti těsně přiléhaly na svíčku jinak ti to hodí bokem a pak to cukne, v ničem jiném než ve VN to není, protože LPG má na svíčce několika násobně vyšší přeskokový odúpor miloš
|
2.8.07, 17:34 |
|
|
lucius
Příspěvky: 5
|
Díky za rady,asi to bude tím rozdělovačem (palcem),sice mám vše čistý,ale při tý výměně svíček jsem to čistil (pro sychr) a chvíli to dalo pokoj.Ty elektrody mám tedy 0.7mm jak bylo nastaveno výrobcem.Kabely na svíčkách drží jak židovská víra, filtr lpg je nový (jak jsem psal).Elektro není moje hoby,tak změřit jestli proud prochází, tak asi koupím vše nový abych ty ohmy nehonil a nedohonil
|
2.8.07, 18:16 |
|
|
pepakvatropolis
Příspěvky: 120
|
Re: cukání motoru na lpg
slovacek.milos píše: lucius píše: Zdravím,mohl by někdo poradit co udělat aby auto necukalo při jízdě na lpg.Mám favo 135r.v.92,karbec ,na lpg jezdím asi 4 roky a nikdy jsem neměl problém,až od letošního jara.Tak jsem vyměnil filtr sání,přívodu lpg a svíčky( http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_silver.html) a nic.Tak jsem zajel do servisu kde mě montovaly lpg a prý vše OK, tak jsem zajel jěště k soukromníkovi co se zabývá lpg v autech a taky nic.Jenže při jízdě občas cuká tak že mám pocit jak z jízdy na koze a docela blbej pocit při předjíždění,že si cukne.Jednou se mě to stalo,ostuda oba jsme jeli 60km/h,jenže já v protisměru a asi 1/2km než jsem ho zdolal(než to jelo normálně) koukal na mě jak na vola . Než přeřadím roztahuju to na 3500ot/min. na radu toho živnostníka,ale nic platný,cuká i v tahu a otáčkách.Dříne jsem s tím jezdil jak s benzínem, mimochodem na ten to jede úplně v poho.Benzín tankuju jen v zimě na starty pod -5C,jinak jen lpg, přepínání je ruční.Jestli někdo bude vědět a poradí tak dík předem. to občasné cukání dělá palec, že se ti přehřeje odpor stane se téměř neprůchodným a střelí ti to venkem a třeba na jiný válec se spožděním a tak, přeměř odpor na palci do 5 kiloohmů, pak musí být čistý rozdělovač kontakty a prach ve víčku všechno čisté a oškrabané a nakonec odtrhy na svíčkách 0,5 mm a když si nebudeš vědět rady tak i 0,4, pak kabely VN do 10 kilo ohmů a musí být takové konstrukce aby ti těsně přiléhaly na svíčku jinak ti to hodí bokem a pak to cukne, v ničem jiném než ve VN to není, protože LPG má na svíčce několika násobně vyšší přeskokový odúpor miloš
já mám taky podobný problém - auto cuká na lpg(na benzín nevím - nejezdím na něj), vyměnil jsem svíčky - beze změny, pak zapalovací kabely - bez výsledku, ale taky jsem nechal vyměnit palec a cívku v rozdělovači - může to být tímto ??? ten původní palec tam měl najeto cca 25 000km, dal jsem pro jistotu nový a už při výjezdu z dílny mi to začalo skákat - ale - skáká to jenom do 2000 otáček (max. 2200) , potom už rozhodně ne ...
co s tím - jednu změnu jsem vypozoroval - po implantaci nových kabelů problém na 500 km zmizel , pak se ale zase projevil ... už jsem z toho zoufalý, furt na tom něco měním a skoro bez výsledku ...
_________________ Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011
|
2.8.07, 18:17 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
lucius píše: Díky za rady,asi to bude tím rozdělovačem (palcem),sice mám vše čistý,ale při tý výměně svíček jsem to čistil (pro sychr) a chvíli to dalo pokoj.Ty elektrody mám tedy 0.7mm jak bylo nastaveno výrobcem.Kabely na svíčkách drží jak židovská víra, filtr lpg je nový (jak jsem psal).Elektro není moje hoby,tak změřit jestli proud prochází, tak asi koupím vše nový abych ty ohmy nehonil a nedohonil
hlavně ale neber nějakej polskej, čínskej nebo podobnej šmějd
|
2.8.07, 18:28 |
|
|
pepakvatropolis
Příspěvky: 120
|
Re: cukání motoru na lpg
pepakvatropolis píše: slovacek.milos píše: lucius píše: Zdravím,mohl by někdo poradit co udělat aby auto necukalo při jízdě na lpg.Mám favo 135r.v.92,karbec ,na lpg jezdím asi 4 roky a nikdy jsem neměl problém,až od letošního jara.Tak jsem vyměnil filtr sání,přívodu lpg a svíčky( http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_silver.html) a nic.Tak jsem zajel do servisu kde mě montovaly lpg a prý vše OK, tak jsem zajel jěště k soukromníkovi co se zabývá lpg v autech a taky nic.Jenže při jízdě občas cuká tak že mám pocit jak z jízdy na koze a docela blbej pocit při předjíždění,že si cukne.Jednou se mě to stalo,ostuda oba jsme jeli 60km/h,jenže já v protisměru a asi 1/2km než jsem ho zdolal(než to jelo normálně) koukal na mě jak na vola . Než přeřadím roztahuju to na 3500ot/min. na radu toho živnostníka,ale nic platný,cuká i v tahu a otáčkách.Dříne jsem s tím jezdil jak s benzínem, mimochodem na ten to jede úplně v poho.Benzín tankuju jen v zimě na starty pod -5C,jinak jen lpg, přepínání je ruční.Jestli někdo bude vědět a poradí tak dík předem. to občasné cukání dělá palec, že se ti přehřeje odpor stane se téměř neprůchodným a střelí ti to venkem a třeba na jiný válec se spožděním a tak, přeměř odpor na palci do 5 kiloohmů, pak musí být čistý rozdělovač kontakty a prach ve víčku všechno čisté a oškrabané a nakonec odtrhy na svíčkách 0,5 mm a když si nebudeš vědět rady tak i 0,4, pak kabely VN do 10 kilo ohmů a musí být takové konstrukce aby ti těsně přiléhaly na svíčku jinak ti to hodí bokem a pak to cukne, v ničem jiném než ve VN to není, protože LPG má na svíčce několika násobně vyšší přeskokový odúpor miloš já mám taky podobný problém - auto cuká na lpg(na benzín nevím - nejezdím na něj), vyměnil jsem svíčky - beze změny, pak zapalovací kabely - bez výsledku, ale taky jsem nechal vyměnit palec a cívku v rozdělovači - může to být tímto ??? ten původní palec tam měl najeto cca 25 000km, dal jsem pro jistotu nový a už při výjezdu z dílny mi to začalo skákat - ale - skáká to jenom do 2000 otáček (max. 2200) , potom už rozhodně ne ... co s tím - jednu změnu jsem vypozoroval - po implantaci nových kabelů problém na 500 km zmizel , pak se ale zase projevil ... už jsem z toho zoufalý, furt na tom něco měním a skoro bez výsledku ...
nikdo neví ???
_________________ Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011
|
3.8.07, 09:15 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Zkus zkontrolovat rozdělovač, jestli nemá vůle a půjč si od někoho ETZ a zkus je přehodit.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.8.07, 10:26 |
|
|
pepakvatropolis
Příspěvky: 120
|
Martin píše: Zkus zkontrolovat rozdělovač, jestli nemá vůle a půjč si od někoho ETZ a zkus je přehodit.
vůle v 86000km ??? mohla by to dělat zapalovací cívka ???
_________________ Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011
|
3.8.07, 12:12 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Taky, to může být cokoliv v zapalování .
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.8.07, 12:26 |
|
|
pepakvatropolis
Příspěvky: 120
|
Martin píše: Taky, to může být cokoliv v zapalování .
skvělý, ten servis mi asi nakonec vymění celý zapalování kvůli nějaké malé blbosti ...aneb asi začnu jezdit jinam ...
_________________ Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011
|
3.8.07, 12:30 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
lucius píše: Díky za rady,asi to bude tím rozdělovačem (palcem),sice mám vše čistý,ale při tý výměně svíček jsem to čistil (pro sychr) a chvíli to dalo pokoj.Ty elektrody mám tedy 0.7mm jak bylo nastaveno výrobcem.Kabely na svíčkách drží jak židovská víra, filtr lpg je nový (jak jsem psal).Elektro není moje hoby,tak změřit jestli proud prochází, tak asi koupím vše nový abych ty ohmy nehonil a nedohonil
ty svíčky ti vžrobce nastavil pro provoz na benzín, pokud si koupíš svíčky určené pro LPG je tam 0.55 mm je to prkotina, ale velkou roli tam hrají desetinky miloš
|
4.8.07, 07:00 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pepakvatropolis píše: Martin píše: Taky, to může být cokoliv v zapalování . skvělý, ten servis mi asi nakonec vymění celý zapalování kvůli nějaké malé blbosti ...aneb asi začnu jezdit jinam ...
si změř odtrh na svíčkách a zrovna to sraz na 0.5 mm a naiš jak se ti cuká miloš
|
4.8.07, 07:03 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
No jo taky mám stejnej problém s tím rozdílem že mě to udělá při rychlosti 100 na 5q. Nevim proč otáčky nehrajou roli. No jenom to že to pořád na jedničku až čtyřku jede uplně normál v jakýchkoli otáčkách ale na 5 to vynecháva. No možná to bude fakt tgen odtrh na svíčkách mám totíž nový na benzím a jezdím na lpgčko
|
4.8.07, 17:47 |
|
|
pepakvatropolis
Příspěvky: 120
|
slovacek.milos píše: pepakvatropolis píše: Martin píše: Taky, to může být cokoliv v zapalování . skvělý, ten servis mi asi nakonec vymění celý zapalování kvůli nějaké malé blbosti ...aneb asi začnu jezdit jinam ... si změř odtrh na svíčkách a zrovna to sraz na 0.5 mm a naiš jak se ti cuká miloš
odtrh musí být v pořádku - svíčky mají cca 2000km a odtrh při výměně dělali ... (aspoň myslím , protože jsem jim zdůrazňoval , že je to elpégéčko) ... mohl by mi to dělat špatně nastavený předstih ??? dělá se tuším okolo 1500 a 4000
to všechno vzniklo totiž po výměně cívky a palce rozdělovače, pak jsem tam zajel znova - vyměnili svíčky , pak kabely a teď to tam zajedu reklamovat, protože takovýmto výměnným způsobem se to moc řešit nedá ...
_________________ Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011
|
5.8.07, 10:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|